Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä normaalia vai epänormaalia mustasukkaisuutta?

Vierailija
30.05.2016 |

Aviomies tuli eilen illalla viikonloppumatkalta sukulaistensa luota kotiin ja kysyi multa, että oliko mulla ollut täällä kotona muita miehiä sillä aikaa. Ei vihaisesti vaan ihan asiallisesti tai puoliksi muumoria teeskennellen.Kysyi samaa jo ennakkona kun lähti.

Kysyin että pitääkö hän todennäköisenä, että olisi ollut, niin sanoi, että ei, koska jos pitäisi, niin silloin ei olisi jättänyt mua yksin alunperinkään. Mikä lausahdus kuulostaa myös oudolta minusta, onko teistä?

Nyt tulee iso ongelma, kun hänen pitäisi mennä keskäsi lasten kanssa mökille viikoksi, mitä inhoan. Otti esiin samassa keskustelussa,,että jos jäisin yksin kotiin siksi aikaa, niin tuonko tänne sitten joka ilta vieraita miehiä.

Onko tällInen kysely ihan normaalia ja mihin se viittaa? Pettänyt en ole eikä häkään tietääkseni. Tuntuu vähän odolta kestoaiheelta nykyään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin vähintään epäkohteliasta ja loukkaavaa. Sano hänelle siitä, että tuollainen töksäyttely loukkaa sinua, vaikka kuinka muka huuleksi tarkoittaisi.

Vierailija
2/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan itse pettänyt ja ajattelee että sinä teet samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että yhdestä mulkusta erossa olo on niin helpottavaa ettei todellakaan kaipaa muita.

Vierailija
4/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle ihan asiallisesti, että mistäs nyt tuulee, ja miksi olet alkanut kysellä tällaisia joka kerta kun lähdet. Jos sanoo että vitsillä, sano ettei pidä tämäntapaisista vitseistä, ja ettet muutenkaan halua että sinua edes vitsillä epäillään uskottomuudesta.

Vierailija
5/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on ylitetty sopivaisuuden raja.

Vierailija
6/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla ensimmäisen vastaajan kanssa. Tuollainen huumori on loukkaavaa.

Vierailija
7/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itsestään ihminen viat löytää"

Hän epäilee sinua teosta, johon on ilmeisesti kyennyt itse. Ja oletko varma, että oli sukulaisissa? Kenen kanssa menee mökille?

Vierailija
8/8 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko hänen pettävän noilla sukulaiskeikoilla, mutta onhan pettämiseen taipuvaisella aina mahdollisuuksia, jos sille tielle lähtee. En ole epäillyt häntä pettämisestä kuitenkaan.

Tämä on ollut tällaista koko suhteemme ajan, jo vuosia. Jos hän on jossain kauempana, niin kysyy tuollaista. Mun on vaikea käsittää, että voiko juku kysyä semmoista ihan vakavissaan, kun on niin absurdia mielestäni.

Kerran kävin leffassa yksin ja hän oli varma, että olin jonkun miehen kanssa. Onneksi löytyi silminnäkijätodistaja. Hän ei ole kuitenkaan ikinä eskaloinut epäluuloa miksikään kyttäämiseksi tai huutamiseksi, kuten jotkut sairaasti mustasukkaiset tekevät. Kysyy vain rauhallisesti.

Onko tämä outoa: kun kysyin että uteleeko hän asiaa tosissaan vai vitsinä, niin hän kysyi, että onko sillä jotain eroa ja että millä lailla ne ovat eri asia. Eikö se ole kummallinen kysymys myös?

Ap