Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas töissä ja oksettaa

Vierailija
30.05.2016 |

En tiedä mitä tehdä kun jännittää ja huono olo. Ei jaksa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko muita samassa tilanteessa. Miten jaksatte pitkän työpäivän?

Ap

Vierailija
2/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siellä jännittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tehdä kun jännittää ja huono olo. Ei jaksa.

Mikä jännittää? Jännitätkö muuallakin vai töissä vain? Olisiko työterveyden lääkärille tms juttelusta apua. Onko elämässäsi muita ongelmia tai mieltä painavia asioita?

Vierailija
4/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita ahdistavia asioita elämässä. Työ ainut joka ahdistaa. Jännitän työkavereita ja asiakkaita ja virheitä.

Ap

Vierailija
5/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy työterveydessä juttelemassa, joissain paikoissa on mahdollista saada työnohjausta..

Vierailija
6/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muita ahdistavia asioita elämässä. Työ ainut joka ahdistaa. Jännitän työkavereita ja asiakkaita ja virheitä.

Ap

Olisiko syy kuitenkin työpaikassa ja ympäristössä? Oletko tehnyt koskaan muunlaista työtä? Oletko kokenut samoin esim. Opiskeluaikoina?

Vierailija
7/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä! Kohta taas menossa lääkärille.

Vierailija
8/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jännitän työterveyteen menoakin. Olen joutunut aika paljon käymään kun olen burnoutin kokenut. Mitä tuo työnohjaus on? Auttaako se jännittämiseen. Olen työpäivien jälkeen ihan poikki kun jännitän

Ap

Vierailija
9/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä! Kohta taas menossa lääkärille.

Miten lääkäri pystyy auttamaan?

Vierailija
10/10 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaan lähete ja pari-kolme vuotta vähintään terapiaa, jossa opettelet elämään itsesi ja ajatusratojesi kanssa. Jännittäminen tapahtuu sinun pääsi sisällä ja vain sinä voit sen asian muuttaa (terapeutin ja ) kovan työn avulla. Aina ei onnistu ja virheitä tulee vaikka olisi kuinka kokenut; tuskin olet elinsiirotokirurgi tai virheet työssäsi aiheuttaa kuolemanriskiä kenellekään; mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Ja jos pahin tapahtuu; miten jatkat siitä eteenpäin? 

Mikään työpaikanvaihdos ei auta eikä työttömyys jos kerran jännität ihan kaikkea.