Miksi pihtaan, tässä syitä miehet
mm. se että puoliso on törkeä ja vittuilee(= ei tee mieli läheisyyttä vaan runkkaan mielummin), puoliso haisee mm. vanhalle viinalle kokoajan ja alkoholin takia muna vain osittain kova(huolimatta suihinottamisesta) ja hiertää ikävästi paikkoja lurppana tai en ole saanut nukuttua ja olen väsynyt. Harrastan omaa kivaa noin kerran pari päivässä ja tuon ällötyksen kanssa jonka olen jättämässä noin kerran viikossa. Tässä aamulla mietin panoja, mutta oli taas niin kyrpä otsassa ja vittuii ettei teekkään mieli kun dildoa.
Kommentit (36)
Ainoa jota tuon vuodatuksen tulisi kiinnostaa, on sun alkoholisoitunut miehesi. Luuletko, että se vauvapalstailee aamuisin?
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jota tuon vuodatuksen tulisi kiinnostaa, on sun alkoholisoitunut miehesi. Luuletko, että se vauvapalstailee aamuisin?
Jätän auki tän keskustelun koneelle.Herättyään menee yleensä koneelle suoraan. Olen tehnyt niin ennenkin. Hyvä siitä sitten aloittaa keskustelu erosta ja muutenkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua miestä, jonka kanssa olet ihan itse päättänyt olla.
Suurin osa miehistä on ihan perusmiehiä, jotka käyvät töissä, käyttävät alkoholi kohtuudelle, hoitavat lapset, osallistuvat kotitöihin ja viettävät perheensä kanssa laatuaikaa niin noilla perusteilla, että voi miehille tulla sanomaan miksi naisena pihtaa.
Osta vaikka tiimarista vihko niin voi pitää päiväkirjaasi.
Nii, eiköhän sitä miehestä saa aina jonkun syyn kaivettua esille, miksi ei ole seksistä kiinnostunu. Ihan sama kohtalo on, olipa kunnollinen mies tai renttu. Paitsi, et rentulla on enemmän kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua miestä, jonka kanssa olet ihan itse päättänyt olla.
Suurin osa miehistä on ihan perusmiehiä, jotka käyvät töissä, käyttävät alkoholi kohtuudelle, hoitavat lapset, osallistuvat kotitöihin ja viettävät perheensä kanssa laatuaikaa niin noilla perusteilla, että voi miehille tulla sanomaan miksi naisena pihtaa.
Osta vaikka tiimarista vihko niin voi pitää päiväkirjaasi.
Nii, eiköhän sitä miehestä saa aina jonkun syyn kaivettua esille, miksi ei ole seksistä kiinnostunu. Ihan sama kohtalo on, olipa kunnollinen mies tai renttu. Paitsi, et rentulla on enemmän kysyntää.
Missä kohtaa olen sanonut etten ole kiinnostunut seksistä? Edelleenkin teen aloitteita ja ne eivät johda haluttuun lopputulokseen niin runkkaan usein jopa kahdesti päivässä(masturbointi = seksiä). ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja meitä jotka emme ole sinun alkoholisoituneita miehiäsi tämä kiinnostaa koska ____________________________ (täytä).
Näköjään sen verran, että avasit keskustelun ja kommentoit niin kiinnosti.
Koska kiinnosti, miksi joku nainen pihtaa, mutta kyse olikin vain jostain juoppoa hyyssäävästä reppanasta.
Olen kilttimies enkä käytä alkoholia ja silti en saa. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi munkaan mies paha ole. Jäänyt vaan vuoden aikana koukkuun ilmeisesti viinaan ja persoona muuttui. Ihan hyvissä hommissa oli ennen työttömyyttään ja ei lätrännyt viinalla. Asiat voi muuttua. Se miksi suhteessasi et saa seksiä voi johtua monesta asiasta monesti myös meissä naisissa on vikaa yhtälailla kuin miehissä. ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en läträä viinan kanssa, huolehdin hygieniastani. Muna on taatusti kivikova. Vittuilusta tässä taloudessa huolehtii naiseni. Silti saan vain tuhahduksia, kun yritän ehdottaa peiton heilutusta.
Miten niin noin kuin muuten?
Huomioitko naistasi, autatko kotitöissä, kannustat ja tuet? Pystyttekö keskustelemaan toisianne kuunnellen? Annatteko toisillenne tilaa? Ouh, vuorovaikutustaidot opetteluttaa toisinaan ja kaksi tarvitaan.
Tsemppiä ;)
Mulla vähän sama kuin sulla Ap, pois lukien, etten harrastele omaa kivaa. Yleisesti ottaen mun ei juuri tee mieli paneskella, mutta vielä vähemmän tekee mieli, koska mieheni on minulle todella usein paha suustaan, käyttäytyy siis tosi törkeästi ja usein.
Olen sanonut miehelleni, että kahta sinä et tee: minun haukkumistani ja minun panemistani. Että voi valita sen mikä enemmän miellyttää. Äijä kehtaa väittää, että niillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Että vaikka hän olisi ollut kuinka paha minulle, niin siltikin minun pitäisi tehdä mieli panna häntä!!!!
Käsittämätöntä. Asia on vähän sama, kuin että minä haukkuisin hänet ja tekisin hänen mielensä oikein matalaksi ja sitten tunnin päästä olettaisin että hän vie minut kultasepälle valitsemaan parin tonnin korua.
Jos löytäisit kunnollisen miehen, niin kohta se olisi vittuuntunut vanhalta viinalta haiseva katkera raakki.
Pidä se sika
Vierailija kirjoitti:
Mulla vähän sama kuin sulla Ap, pois lukien, etten harrastele omaa kivaa. Yleisesti ottaen mun ei juuri tee mieli paneskella, mutta vielä vähemmän tekee mieli, koska mieheni on minulle todella usein paha suustaan, käyttäytyy siis tosi törkeästi ja usein.
Olen sanonut miehelleni, että kahta sinä et tee: minun haukkumistani ja minun panemistani. Että voi valita sen mikä enemmän miellyttää. Äijä kehtaa väittää, että niillä asioilla ei ole mitään tekemistä keskenään. Että vaikka hän olisi ollut kuinka paha minulle, niin siltikin minun pitäisi tehdä mieli panna häntä!!!!
Käsittämätöntä. Asia on vähän sama, kuin että minä haukkuisin hänet ja tekisin hänen mielensä oikein matalaksi ja sitten tunnin päästä olettaisin että hän vie minut kultasepälle valitsemaan parin tonnin korua.
Joo, ei se paljoa sytytä jos toinen kiukkuinen ja töykeä. Ei tee silloin mieli hellyyttä ja paneskella koko päivänä. En muuten ole koskaan ymmärtänyt sovintoseksiä. Mulla tulee ainakin niin paha mieli ukon länkytyksestä, että oon pala kurkussa ja ei kyllä yhtään halut hyrrää. ap
Oletteko pystyneet keskustelemaan tästä monin tavoin hiertävästä asiasta?
Alamäki kuuluu olevan aika kiivas jo. Toisen kunnioitus, kuunteleminen, hyvät vuorovaikutustaidot, epäitsekkyys, puolison huomionti, kannustus, tuki...
Perusteellinen keskustelu.
Tilan antaminen toiselle. Tässä mies tuntuu painavan sinut nurkkaan. Joskin itsekin voit sen miehelle tehdä, mutta ei tämä ihan siltä näytä.
Suurta probleemaa tässä aiheuttaa päihteet.
Elämään muuta sisältöä alkoholin tilalle :)
Vierailija kirjoitti:
Minä en läträä viinan kanssa, huolehdin hygieniastani. Muna on taatusti kivikova. Vittuilusta tässä taloudessa huolehtii naiseni. Silti saan vain tuhahduksia, kun yritän ehdottaa peiton heilutusta.
Meillä ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi munkaan mies paha ole. Jäänyt vaan vuoden aikana koukkuun ilmeisesti viinaan ja persoona muuttui. Ihan hyvissä hommissa oli ennen työttömyyttään ja ei lätrännyt viinalla. Asiat voi muuttua. Se miksi suhteessasi et saa seksiä voi johtua monesta asiasta monesti myös meissä naisissa on vikaa yhtälailla kuin miehissä. ap
En saa edes parisuhdetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei se paljoa sytytä jos toinen kiukkuinen ja töykeä. Ei tee silloin mieli hellyyttä ja paneskella koko päivänä. En muuten ole koskaan ymmärtänyt sovintoseksiä. Mulla tulee ainakin niin paha mieli ukon länkytyksestä, että oon pala kurkussa ja ei kyllä yhtään halut hyrrää. ap
Täällä ihan sama, en ymmärrä sovintoseksiä! Mielestäni se on sille joka haukkui puolisonsa viimeinen mitätöintikeino. Muutenkin, ei mieheni tue mua mitenkään, jos kerron murheistani, niin sanoo suoraan että asia on mun oma vika. Eipä paljon keskustelua enää synny. Selviän sen takia, että johtajamieheni on paljon kotoa pois.
Näköjään sen verran, että avasit keskustelun ja kommentoit niin kiinnosti.