Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pihtaan, tässä syitä miehet

Vierailija
30.05.2016 |

mm. se että puoliso on törkeä ja vittuilee(= ei tee mieli läheisyyttä vaan runkkaan mielummin), puoliso haisee mm. vanhalle viinalle kokoajan ja alkoholin takia muna vain osittain kova(huolimatta suihinottamisesta) ja hiertää ikävästi paikkoja lurppana tai en ole saanut nukuttua ja olen väsynyt. Harrastan omaa kivaa noin kerran pari päivässä ja tuon ällötyksen kanssa jonka olen jättämässä noin kerran viikossa. Tässä aamulla mietin panoja, mutta oli taas niin kyrpä otsassa ja vittuii ettei teekkään mieli kun dildoa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sitä ällötystä jättämässä, niin mikset jätä heti? Kummaa vitkastelua ja itsensä kiduttamista.

Vierailija
2/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo mitään huväksyttäviä syitä ole, vaan ihan silkkaa pelkkää kusetusta. Missä kohtaa sä sitten olet olevinasi niin mukava, että kyseinen mies edes haluaisi sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet sitä ällötystä jättämässä, niin mikset jätä heti? Kummaa vitkastelua ja itsensä kiduttamista.

Yritin antaa vielä mahdollisuuden ryhdistäytyä, mutta luuseri on aina luuseri ja edelleenkin  ihme raivohullu. harva ukko pistää pahakseen sen, että haluaa aamulla seksiä . Kai se on vaan etsittävä uutta matoa koukkuun vaikka en millään jaksaisi sitä helvetin treffailua.. hrr.. ap

Vierailija
4/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali<3

Vierailija
5/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en läträä viinan kanssa, huolehdin hygieniastani. Muna on taatusti kivikova. Vittuilusta tässä taloudessa huolehtii naiseni. Silti saan vain tuhahduksia, kun yritän ehdottaa peiton heilutusta.

Vierailija
6/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sie oot tollasen kanssa? Etkö halua kunnollista miestä?

Vierailija
7/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin antaa vielä mahdollisuuden ryhdistäytyä, mutta luuseri on aina luuseri ja edelleenkin  ihme raivohullu. harva ukko pistää pahakseen sen, että haluaa aamulla seksiä . Kai se on vaan etsittävä uutta matoa koukkuun vaikka en millään jaksaisi sitä helvetin treffailua.. hrr.. ap

Ei kai nyt kukaan halua tollasta miestä. Miten sie voit haluta sen kanssa seksiä?

Vierailija
8/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo mitään huväksyttäviä syitä ole, vaan ihan silkkaa pelkkää kusetusta. Missä kohtaa sä sitten olet olevinasi niin mukava, että kyseinen mies edes haluaisi sinua?

Eli sun mielestä olisi ok, että muija ensin haukkuu ja vittuilee sulle heti herättyään krapulassa aamulla sitten vahingoittaa sun sukupuolielimiäsi(hiertymät) ja haisee samalla helvetin pahalle(vanha viina). Todella tekosyitä onkin hohhhoijjaakkaa :D

Mukava oon joo ainakin omasta mielestäni, kun toin kahvin ja aamiaisen vuoteeseen ja menin hellimään häntä. usein siitä sitten suuseksin kautta yhdyntä jne. Nykyisin on vaan mennyt yksipuoleiseksi eli hän vain vastaanottaja ja silti ei seiso, kun dokaa niin paljon. 

ap

Vierailija
9/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt kukaan halua tollasta miestä. Miten sie voit haluta sen kanssa seksiä?

Joo, seksi on muuttunut ala-arvoiseksi nykyään :( Oli joskus mukavaa hänen kanssaan. Nyt vaan tuntuu, että olen panoalusta krapulan tuskaan ja joku jolle purkaa pahaa mieltään ja huonoa oloaan. Muuttui, kun jäi työttömäksi vuosi sitten. ap

Vierailija
10/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sun mielestä olisi ok, että muija ensin haukkuu ja vittuilee sulle heti herättyään krapulassa aamulla sitten vahingoittaa sun sukupuolielimiäsi(hiertymät) ja haisee samalla helvetin pahalle(vanha viina). Todella tekosyitä onkin hohhhoijjaakkaa :D

Mukava oon joo ainakin omasta mielestäni, kun toin kahvin ja aamiaisen vuoteeseen ja menin hellimään häntä. usein siitä sitten suuseksin kautta yhdyntä jne. Nykyisin on vaan mennyt yksipuoleiseksi eli hän vain vastaanottaja ja silti ei seiso, kun dokaa niin paljon. 

ap

Kyllä ootte kuin luotu toisillenne :D

Vierailija
11/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään oikeutta haukkua miestä, jonka kanssa olet ihan itse päättänyt olla.

Suurin osa miehistä on ihan perusmiehiä, jotka käyvät töissä, käyttävät alkoholi kohtuudelle, hoitavat lapset, osallistuvat kotitöihin ja viettävät perheensä kanssa laatuaikaa niin noilla perusteilla, että voi miehille tulla sanomaan miksi naisena pihtaa.

Osta vaikka tiimarista vihko niin voi pitää päiväkirjaasi.

Vierailija
12/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä ootte kuin luotu toisillenne :D

Joo, on nykyään tosiaan mun "unelmien mies". Oli joskus kyllä... kai sitä toivoi vielä jonkun aikaa sitten että hän palaisi siihen mitä oli alkuun tavatessamme. ap

Vierailija
13/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitat löysästä munasta, mutta sitten valitat myös runkkaamisesta. Onko tuo ihme että on löysä muna, jos ei saa edes runkata.

Vierailija
14/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee noin samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaa, koska voi niin tehdä.

Jaxuhali<3

Vierailija
15/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet alkoholistin kanssa. Ihan oma valinta roikkua moisessa suhteessa.

Vierailija
16/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitat löysästä munasta, mutta sitten valitat myös runkkaamisesta. Onko tuo ihme että on löysä muna, jos ei saa edes runkata.

Missä kohtaa valitan runkkaamisesta :D Voi helvetti kun jotkut ymmärtää hyvin lukemaansa. Mä siis runkkaan MINÄ nainen kahdestikin päivässä ja yritän tota alkkiksen lurppaa saada pystyyn edes joskus, kun toistaiseksi suhteessa olemme. Se runkkaako mieheni ei todella kuulu mulle tai edes kiinnosta mua.  ap 

Vierailija
17/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet alkoholistin kanssa. Ihan oma valinta roikkua moisessa suhteessa.

Tämä on totta! ap

Vierailija
18/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osoitit tämän keskustelun miehille? Pitäskö tässä olla kateellinen, että joku misu pyörii juopon jaloissa? Ja sit vvielä rehvastalet pihtaavasi :D

Vierailija
19/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meitä jotka emme ole sinun alkoholisoituneita miehiäsi tämä kiinnostaa koska ____________________________ (täytä).

Vierailija
20/36 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi osoitit tämän keskustelun miehille? Pitäskö tässä olla kateellinen, että joku misu pyörii juopon jaloissa? Ja sit vvielä rehvastalet pihtaavasi :D

Halusin hiukan provosoida ja saada keskustelua aikaiseksi. Vuoden katsellut "juoppoa", joka on kuitenkin mieheni ja isä lapsellemme. Ei ole aina ollut tuollainen paska. Monesti vaan kuullut, kun ukot keskenään juttelevat ja mieheni valittaa pihtaamisestani kavereilleen. Tekisi mieli silloin nolata hänet ja kertoa totuus siitä miksi niin käy. Moni ukko siitä valittaa ja aina melkein itsessä vika. Tässä kerroin vain omat syyni pihtaamiseen(joka on ärsyttävä sana muuten).  ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä