Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En usko että he voisivat olla pettämättä ja uskollisuus on mulle tärkeetä

• ylös 13
  • alas 2

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Enkä mieti mitään pettämisiä. Ei vaan sytytä.

Meil samat. Outoa jos alkaa, joku uusi sarja niin kuin aikoinaan se Pako. Lehdissä hehkutettiin, kuon komea mies oli se pääosan esittäjä. Ihan ok, mutta ei sitten yhtään sytyttänyt.
Just nyt tuli kaapista eli homohan se. Tai monet komeat ja hyvännäköiset olla homoja.

Vierailija

Mä epäilen, että ne on luonnevikaisia. Pelkään, että kovin komea mies tietää sen itsekin ja kun on tottunut olemaan naisten ihailun kohteena nin sellaisen miehen kanssa voisi olla vaikea elää. Tavikset on siksi parempia.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Siinä voi olla että muut naiset pyrkivät reviirillesi.

Jos et ajoissa saa miehen kanssa välejäsi kuntoon, jäät paitsioon. Tuskin voit omia miestä minkäänlaista ilman vuorovaikutusta. Seurusteletko kenties siis somen vai radiostudion kanssa?

Kyseletkö heiltä vai kenties esiliinaltasi?

Tahallinen ärsyttäminen ja kostosekoilu tuossa vaiheessa tuottaa naikkoselle pitkät itkut ja paniikit.

Vierailija

Olen samaa mieltä kuin ap. Lisäksi nuo superkomistukset vaativat naiselta todella paljon, ulkonäön trimmaamisen lisäksi luonteen hehkeyttä. Tavismiehen kanssa saa ottaa rennommin omana itsenään, mikä on tärkeää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onkohan miehillä sama juttu? Voiko nainen olla liian kaunis?

Tottakai, olen ulkonäöltäni max 7 enkä tykkäile Tinderissä 9-10 naisia. Tietysti vertaan heitä itseeni ja ajattelen, ettei tuolle ainakaan kannata. Sama jossain baarissakin, kyl mä nyt katselen kelle menen juttelemaan.

Vierailija

Itse en pidä median/muiden komeiksi ja kauniiksi julistamien ihmisten ulkonäöstä. Makuni on vain erilainen. Silmääni miellyttävät vähän erinäköiset ihmiset.

Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen, että ne on luonnevikaisia. Pelkään, että kovin komea mies tietää sen itsekin ja kun on tottunut olemaan naisten ihailun kohteena nin sellaisen miehen kanssa voisi olla vaikea elää. Tavikset on siksi parempia.

Mitä väliä sillä on, jos komea mies tietää olevansa naisten mieleen? Ei se tee luonnevikaa. Aivan muut asiat tekevät. Ja jotkut miehet pettävät, toiset eivät. Olisin enemmän sen kannalla, että komea mies on jo saanut kaikkea niin moneen kertaan, ettei ole enää mitään kokeilematta. Kun taas tavallisemman näköinen kaveri voi houkutuksen tullessa vastaan antaa periksi, koska ei ole sellaiseen tottunut.

Vierailija

HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on, jos komea mies tietää olevansa naisten mieleen? Ei se tee luonnevikaa. Aivan muut asiat tekevät. Ja jotkut miehet pettävät, toiset eivät. Olisin enemmän sen kannalla, että komea mies on jo saanut kaikkea niin moneen kertaan, ettei ole enää mitään kokeilematta. Kun taas tavallisemman näköinen kaveri voi houkutuksen tullessa vastaan antaa periksi, koska ei ole sellaiseen tottunut.

En kyllä ole samaa mieltä tämän teorian kanssa. Kyllä se on ihan yksilöllistä kuka pettää ja kuka ei. Toki niitä houkutuksia todennäköisesti tulee enemmän hyvännäköisille ja eihän se tarkoita että hyvännäköisetkään ole aina kokeneita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko että he voisivat olla pettämättä ja uskollisuus on mulle tärkeetä

Mihin perustat väitteesi?

Vierailija

Jatkuvaa itsensä peilailua, yök. Tuli tapailtua joskus tälläista kaveria. Hirvittävä määrä yhdenillanjuttuja takana, piti määrää vielä itse pienenä.

Ei ikinä, ei ikinä enää!!!!

Vierailija kirjoitti:
Jatkuvaa itsensä peilailua, yök. Tuli tapailtua joskus tälläista kaveria. Hirvittävä määrä yhdenillanjuttuja takana, piti määrää vielä itse pienenä.

Ei ikinä, ei ikinä enää!!!!

Mitä vikaa niissä yhdenillanjutuissa on? Tunnen monta komeaa miestä, ja yksikään heistä ei katso peiliin kuin aamulla ja ennen kokousta ja illalla hampaita pestessä... Minulla ei ole yhtään yhdenyönjuttua, mutta miehelläni on runsaasti. Jos haluaa pysyä sinkkuna ja saada paljon seksiä, niin mitä väärää siinä on? Ilmeisesti pysyvämpiä juttuja on vaikeampi ylläpitää?

Vierailija

En minäkään pidä. Kauhiasti menee aikaa laittautumiseen, peilailuun ja salilla ulkonäön takia pumppailuun. Yhden illan juttuja vartenhan niiden kaulaan käydään. Ei kukaan ota niitä tosissaan.