Miellyttävin ja inhottavin kotityö?
Mielestäni miellyttävin on pyykinpesu, mä pidän siitä! :D Inhottavin taas imurointi tai tiskaus.
Kommentit (16)
Miellyttävin on puhtaiden lakanoidenn laittaminen siivouksen jälkeen. Inhottavin on uunin pesu.
Mukavin on pintojen pyyhkiminen; siis ovet, pöydät jne.
Mut hyvänen aika miten paljon mä inhoan puhtaan pyykin käsittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni miellyttävin on pyykinpesu, mä pidän siitä! :D Inhottavin taas imurointi tai tiskaus.
Mulla just nää samat!
Miellyttävin imurointi ja moppaus, inhottavin pyykkien viikkaaminen kaappeihin :D
Miellyttävin: ikkunoiden pesu
Inhottavin: ruoan laittaminen, tiskaaminen ja keittiön siistiminen
Miellyttävin pyykinpesu ja ikkunoiden peseminen.
Inhottavin imurointi ja tiskaus.
Tykkään "raikkailusta", siis tavaroiden järjestelemisestä oikeisiin paikkoihin.
Pyykkihuolto on peestä.
Mää nyt en oikein tiedä miellyttävimmästä, mutta inhottavin on ehdottomasti suihkun lattiakaivosta hiusten kaivelu pois, yök!
Inhottavinta tiskaus, en tiedä miksi. Tai nyt miehen kanssa asuessa inhottavampaa on wc:n pesu, kertakaikkisen ällöttävää pestä toisen kusia pois istuinrenkaan alta.
Miellyttävimpiä ovat kokkaus/leipominen, imurointi, silitys, viherkasvien huolto jne. Oikeastaan nautin kaikesta muusta kuin wc/kylppärin pesusta ja tiskaamisesta. Moppaus on vähän perseestä kanssa.
Miellyttävintä n kokkaus, varsinkin leipominen. Inhointa. on imurointi.
Ruokaa laitan aina mutta sitä ei ilmeisesti lasketa? Imurointi ok ja siivoaminenkin ok. Pyykit hoitaa kone ja osan vielä kuivausrumpu - en laske. Pyykkien viikkaamien on ärsyttävää.
Miellyttävin on lattioiden pesu ja inhottavin tiskaus:D