Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tulee oksennus. Miten olen voinut olla näin sokea ihastukseni suhteen?

Vierailija
29.05.2016 |

Ehdin ihastua palavasti yhteen 34-vuotiaaseen miespuoliseen työkaveriini. Sitten sain tietää, että hän seurustelee 13 vuotta nuoremman tytön kanssa. Pidin häntä fiksuna ja kypsänä aikuisena miehenä, kunnioitin. Nyt vain ällöttää. Miten en huomannut, että hän on ikäistään lapsellisempi ja mitä luultavimmin myös jollain lailla jälkeenjäänyt? Tuntuu, että en näe sitä kunnolla vieläkään...

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä lailla koet olevasi niin ylevä ja arvokas, joka olet arvosteleva toisten suhteita? Epätoivoinen yrityksesi nostaa itsesi jalustalle jää yritykseksi.

Vierailija
2/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah voi kyllä me kaksikymppiset olemme vielä niin maailmaa ymmärtämättömiä lapsia! Ymmärtäisin ällötyksesi jos tyttö olisi 16.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait ensimmäisellä aloituksella kuraa niskaan ja päätit tehdä uuden? Jos vaikka iltaa kohden olisi myötämielisempiä kanssasisaria paikalla.

Vierailija
4/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa nyt siltä, että kun et voi itse saada tuota miestä, kun kuulit hänen olevan varattu, haluat ajatella hänen olevan nyt jotenkin inhottava ja ällöttävä naisystävänsä vuoksi. 20v&30v suhteessa kun ei ole mitään kummallista tai ällöttävää.

Vierailija
5/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia aikuisten keskuudessa että toinen on toista vanhempi. Paitsi tietenkin jos toinen on alaikäinen.

Vierailija
6/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, rakkaus on sokea?

Vierailija
7/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehessä täytyy olla jotain vikaa, jos kokee "sielujen sympatiaa" 21-vuotiaan kanssa. Ei tuommoinen äijä ole normaalin ikäisensä tasolla.  Pariskunta on kihloissa, joten ei edes ole mikään seksisuhde. ap 

Vierailija
8/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehessä täytyy olla jotain vikaa, jos kokee "sielujen sympatiaa" 21-vuotiaan kanssa. Ei tuommoinen äijä ole normaalin ikäisensä tasolla.  Pariskunta on kihloissa, joten ei edes ole mikään seksisuhde. ap 

Taidat olla itse päästäsi vialla, kun väität tuollaista. 

Vierailija
9/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vain mustis siitä, että ihastuksellasi on sinua nuorempi nainen, johon on ilmeisesti rakastunut ja sitoutunut kun kerran kihloissakin ovat. Et sinä voi tietää millainen hänen kihlattunsa on, voi olla jopa mahdollista että on sinuakin kypsempi henkisesti. :) Ei kaikki 21-vuotiaat naiset ole lapsellisia ja typeriä. Eli turha arvostella, kun et tiedä. Kuulostaa kyllä aikamoiselta defenssien käytöltä kun yhtäkkiä mitätöit ihastuksesi saadessasi tietää hänen olevan varattu.

Vierailija
10/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki juuri parinkympin ylittäneet nuoret naiset ole mitään vastuuttomia, mistään mitään ymmärtämättömiä hepsankeikkoja. Olen itse 35, ja eräs läheisimmistä ystävistäni on 24-vuotias pian lääkäriksi valmistuva nainen, avoliitossa 37-vuotiaan miehen kanssa. Eräs älykkäimmistä ihmisistä joita olen koskaan tavannut, en yhtään ihmettele, että on halunnut hieman itseään vanhemman aikuisen miehen. 

Vierailija
11/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mieshän on joka tapauksessa varattu.

Vierailija
12/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötys tulee siitä ettei tuon ikäinen mies ole kustantamassa jonkun jokseenkin samaa ikäluokkaa olevan naisen perhe/omakotitalounelmia.

Vierailija
13/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias mies ja asun yhdessä itseäni 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Mies kaipaa puolisoltaan ja yhteiseltä elämältä lähinnä mukavaa yhdessäolemista, matkustelua ym. Ihan perusasioita, helppoa ja mukavaa elämää. Mutta sitähän te kiihkofemakot ette tule koskaan ymmärtämään.

Ja ei, en ole jälkeenjäänyt tai muuta vastaavaa.

Näillä palstoilla aina silloin tällöin näkee, että naiset haluaisivat miehen, jonka kanssa voisi puhua "yhteiskunnallisista asioista". Eli siis politiikkaa. Näytä minulle mies, joka haluaa puhua politiikkaa puolisonsa kanssa - ja minä näytän sinulle valehtelijan.

Me menestyneet miehet puhumme politiikkaa poliitikkoystäviemme kanssa, veropoliittisia keskusteluja käymme lisäksi yrittäjä- tai muuten johtavassa asemassa olevien ystäviemme kanssa, samalla kun puhutaan busineksissta.

Stressaavien ja henkisesti kuormittavien työpäivien päätteeksi haluan tulla kotiin nuoren ja kauniin mallityttöystäväni luokse. Käymme yhdessä kävelyllä käsikädessä, treenaamassa kuntosalilla ynnä muuta mukavaa. En missään nimessä jaksaisi jauhaa kotioloissa puolisoni kanssa esimerkiksi maahanmuuttopolitiikasta tai muista vastaavista aiheista. Meillä on muuta, miellyttävämpää tekemistä.

Vierailija
14/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 34-vuotias mies ja asun yhdessä itseäni 15 vuotta nuoremman naisen kanssa. Mies kaipaa puolisoltaan ja yhteiseltä elämältä lähinnä mukavaa yhdessäolemista, matkustelua ym. Ihan perusasioita, helppoa ja mukavaa elämää. Mutta sitähän te kiihkofemakot ette tule koskaan ymmärtämään.

Näillä palstoilla aina silloin tällöin näkee, että naiset haluaisivat miehen, jonka kanssa voisi puhua "yhteiskunnallisista asioista". Eli siis politiikkaa. Näytä minulle mies, joka haluaa puhua politiikkaa puolisonsa kanssa - ja minä näytän sinulle valehtelijan.

Me menestyneet miehet puhumme politiikkaa poliitikkoystäviemme kanssa, veropoliittisia keskusteluja käymme lisäksi yrittäjä- tai muuten johtavassa asemassa olevien ystäviemme kanssa, samalla kun puhutaan busineksissta.

Stressaavien ja henkisesti kuormittavien työpäivien päätteeksi haluan tulla kotiin nuoren ja kauniin mallityttöystäväni luokse. Käymme yhdessä kävelyllä käsikädessä, treenaamassa kuntosalilla ynnä muuta mukavaa. En missään nimessä jaksaisi jauhaa kotioloissa puolisoni kanssa esimerkiksi maahanmuuttopolitiikasta tai muista vastaavista aiheista. Meillä on muuta, miellyttävämpää tekemistä.

Voi näitä teinipoikafantasioita :D

Vierailija
15/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi keväänä 35v. Ei tunnu ihan teiniltä, joskaan ei kovin vanhaltakaan :) Kuulostaako tuo yllä oleva nyt niin ihmeelliseltä, että sitä ei voisi todeksi uskoa?

Vierailija
16/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahh, miljoonakauppoja tekevä kosmopoliitti on jälleen vapaa-aikanaan Vauva-palstalla :-DDD

Vierailija
17/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihmeellistä, että tälläkin palstalla vierailee toisinaan ihan normaaleja ihmisiä :) Järkyttävästä ja epäoikeudenmukaisesta riistoverotuksesta huolimatta tässäkin maassa aina joku onnistuu menestymään. Timo Soinin sanoin, se on vain hyväksyttävä.

Vierailija
18/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilötarinat on kiinnostavia ja varsinkin, kun joku jaksaa kovin seikkaperäisesti selostaa omia tarpeitaan ja tunteitaan. Mutta vaikutat fiksulta nuorelta mieheltä ja varmasti ymmärrät, että et voi yleistää omia mielihalujasi koskemaan koko miessukupuolta.

Olen mieheni toinen vaimo, ja hän jaksaa aina mainita, kuinka hänestä on tärkeää, että hänellä on nykyään joku kenen kanssa voi oikeasti keskustella maailman menosta. Olemme molemmat yrittäjiä, ja ymmärrämme toisiamme. Lisäksi, hän kehtaa ottaa minut mukaan edustustilaisuuksiin (toisin kuin aikaisemman vaimon, joka ilmeisesti oli iloisen pihalla aivan kaikesta) ja jälkikäteen ihailee, miten hyvin osaan keskustella. Juurikin siitä politiikasta, bisneksestä ja tulevaisuudesta.

Tosin lähipiirimme on myös mukana politiikassa, ja ns. tunnemme sitä maailmaa, joten ehkä olemme vain kovin erilaisista piireistä kuin sinä ja naisesi.

Vierailija
19/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kenties sairaalassa töissä?

Vierailija
20/21 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksilötarinat on kiinnostavia ja varsinkin, kun joku jaksaa kovin seikkaperäisesti selostaa omia tarpeitaan ja tunteitaan. Mutta vaikutat fiksulta nuorelta mieheltä ja varmasti ymmärrät, että et voi yleistää omia mielihalujasi koskemaan koko miessukupuolta.

Olen mieheni toinen vaimo, ja hän jaksaa aina mainita, kuinka hänestä on tärkeää, että hänellä on nykyään joku kenen kanssa voi oikeasti keskustella maailman menosta. Olemme molemmat yrittäjiä, ja ymmärrämme toisiamme. Lisäksi, hän kehtaa ottaa minut mukaan edustustilaisuuksiin (toisin kuin aikaisemman vaimon, joka ilmeisesti oli iloisen pihalla aivan kaikesta) ja jälkikäteen ihailee, miten hyvin osaan keskustella. Juurikin siitä politiikasta, bisneksestä ja tulevaisuudesta.

Tosin lähipiirimme on myös mukana politiikassa, ja ns. tunnemme sitä maailmaa, joten ehkä olemme vain kovin erilaisista piireistä kuin sinä ja naisesi.

Kiitos viestistäsi.

Ymmärrän kyllä täysin sinun ja miehesi kannan, eikä hän varmaan edes tässä tapauksessa valehtele :) joten sen verran otan sanojani takaisin.

Minäkin tunnen politiikkoja ja heidän lähipiiriään ja muuten elämässään menestyneitä ihmisiä ja olemme usein naisystäväni kanssa viettämässä iltaa näissä piireissä. Tietenkään en tiedä, mitä selkämme takana puhutaan mutta läheisimpien ystävieni (myös näissä piireissä) kannan tiedän ja luulen voivani siihen luottaa. Eräskin kaverini totesi hauskasti; "Tuosta on paha enää upgreidata. Sulla on nyt 90% siitä, mitä mies elämässään tarvitsee, hieno auto ja kaunis nainen". Se 10% tarkoitti enemmän rahaa :)

Jokainen elää elämänsä kuten parhaaksi näkee.