Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan outouksiamme!

Vierailija
29.05.2016 |

Kerro jokin piirre, tapa tai asia itsessäsi mikä on kenties hieman outo tai ei niin yleinen. Ihan mitä tahansa!

Minä en pidä siisteydestä. Tavarat saavat olla sekaisin ja tarvitsen pienen kaaoksen ympärilleni.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pyöreys ja lihavuus (paitsi sairaalloinen) on kauniimpaa kuin laihuus ja hoikkuus.

Vierailija
2/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan punatukkaisia miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan barokkihuonekaluja.

Vierailija
4/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pessimistisistä ihmisistä.

Vierailija
5/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan kaikkea makeaa ja esimerkiksi suklaa on inhokki. En myöskään pidä vähänkään mausteisesta ruoasta vaan suosin erittäin mietoja makuja. Ruoka joka ei toisten mielestä "maistu miltään" voi olla minulle suurta herkkua!

Vierailija
7/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään palella. Inhoan lämpöä ja aurinkoa.

Vierailija
8/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan perinteisiä kohteliaisuuksia. Mies esittäytyy naiselle ja nuorempi vanhemmalle. Arvatkaapa huvikseen onko yleistä nuoremmilla sukupolvilla työelämässä (poislukien DI:t)???

Vierailija
9/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan ihana mies, jota rakastan. Hän ei ole tietääkseni pettänyt. Minua ei kuitenkaan haittaisi pätkääkään, jos hän kävisi vieraassa sängyssä tietämättäni. Kunhan ei tauteja tuo mukanaan.

Vierailija
10/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo vesilasia tyhjäksi, vaan kaadan aina osan vedestä lavuaariin. Ei kyllä mitään käsitystä, mistä moinen tapa on mulle pinttynyt.

Vierailija
11/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotikasvatus kirjoitti:

Kannatan perinteisiä kohteliaisuuksia. Mies esittäytyy naiselle ja nuorempi vanhemmalle. Arvatkaapa huvikseen onko yleistä nuoremmilla sukupolvilla työelämässä (poislukien DI:t)???

Minä myös! Olen myös vanhanaikaisen sukupuoliroolien kannattaja (omalla kohdallani) ja arvostan ritarillisuutta.

Vierailija
12/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään palella. Inhoan lämpöä ja aurinkoa.

Mulla ihan sama! Sen lisäksi toki myös se, että peilaan itteeni jokaiselta kiiltävältä pinnalta ja hymyilen omalle peilikuvalle.

Vierailija
13/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo vesilasia tyhjäksi, vaan kaadan aina osan vedestä lavuaariin. Ei kyllä mitään käsitystä, mistä moinen tapa on mulle pinttynyt.

Minä teen ihan samoin! Jännä juttu....

Vierailija
14/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juon vesilasista aina vain puolet, kaadan pois ja täytän uudelleen. Syön myös ehkä kerran kahdessa vuorokaudessa, ei tule vaan nälkä. Ei ole mitään anorexiaa. Valmisruuat (kuten pakastepizzat) ovat minusta paremman makuisia kuin pitkään väännetty kotiruoka.

Vierailija
15/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen ihan samoin! Jännä juttu....

Sama täällä, en juo "pohjia"

Vierailija
16/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin jos miehet meikkaisi. Omia omituisia tapojani on opetella laulujen sanoj pakkomielteisesti vaikken osaa laulaa.

Vierailija
17/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analysoin jokaista mahdollista ihmistä liikaa.

Vierailija
18/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vihaan uimista ja saunomista. Nro 15

Vierailija
19/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän monista ruoista kylminä esim. pitsa.

Vierailija
20/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luon usein keskusteluita mielessäni :D Oon muutenkin sellanen ihminen, joka ajattelee tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi