Olen yhdessä itseäni 12v vanhemman miehen kanssa. Mitä tahtoisit kysyä?
Kommentit (50)
Tuntuuko sinusta että ulkopuolisten mielipide suhteesta on tärkeä?
Taas tää sama. Mikä ihme toi ikäero on? Aika normaaliahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla tiukka emätin? Onko miehellä iso peenis? Käytättekö yhdynnässä preservatiiviä?
Ihan tarpeeksi tiukka on ja miehellä myös tarpeeksi iso, tyytyväisiä ollaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko sinusta että ulkopuolisten mielipide suhteesta on tärkeä?
Ei, koska rakkaus on tunteista vahvin. Vihaakin vahvempi. Näin ollen uskon että tosi rakkaus pystyy kestämään senkin, vaikka jotkut ilkeät paskiaiset ois suhdetta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
21v & 33v
Miksi luulet että ihmisillä on kysyttävää? Oletko jotenkin ylpeä että sinulla on vanhempi mies? Ja siis itsellänikin on 11 vuotta vanhempi, en vaan tajua miksi siitä pitää tehdä numeroa 😄
Miksi kysyt samaa kysymystä uudestaan ja uudestaan? Onko sinulla dementia?
Vierailija kirjoitti:
Taas tää sama. Mikä ihme toi ikäero on? Aika normaaliahan se on.
Paskanmarjat se monen mielestä normaali on. Kun tätä palstaa selaa ja jos esim. sanon että mun ja miehen suhde alkoi sillon kun minä olin 17v ja mies 29v, tulee hirveät kritisoinnit. Sitten jos sanon että sain 20-vuotiaana, 32-vuotiaan miehen kanssa lapsen, sekin on väärin ja sitten en myöskään ymmärrä tätä että miksi lyödään lyötyä, mun mies on entinen narkkari ja rikollinen, mutta parantanut tapansa, sekään ei monille kelpaa.
Herää vain kysymys, että miksi ei ymmärretä erilaisuutta ja osata antaa anteeksi nuorena tehdyille hölmöilyille ja mietitäänkö edes sitä kaikkea, mitä siellä taustalla voi olla, mihin pieni ihminen ei ole voinut itse edes vaikuttaa, vaan on osittain ollut olosuhteiden uhri.
Tuollaista kapeakatseisuutta ja että lyödään lyötyä, niin vihaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
21v & 33v
Tuntuuko sinusta, että sinua käytetään hyväksi? Aloitatko näitä ketjuja sen vuoksi, että sinusta tuntuu, että sinua käytetään hyväksi?
Sama juttu täällä ap, joten ei kysyttävää. Miksi pitäis olla?
Vierailija kirjoitti:
Miksi luulet että ihmisillä on kysyttävää? Oletko jotenkin ylpeä että sinulla on vanhempi mies? Ja siis itsellänikin on 11 vuotta vanhempi, en vaan tajua miksi siitä pitää tehdä numeroa 😄
Sinä itse teet siitä numeron. Hyvä onkin. Yli 10 vuoden ikäero ei ole normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen ylpeä. :) mun mies on vahva ihminen, kun on selvinnyt monesta ja paljon parempi minua kohtaan mitä jotkut oman ikäiset exät joilla ei ole rötöstaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa olen ylpeä. :) mun mies on vahva ihminen, kun on selvinnyt monesta ja paljon parempi minua kohtaan mitä jotkut oman ikäiset exät joilla ei ole rötöstaustaa.
miten se liittyy ikään😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
21v & 33v
Tuntuuko sinusta, että sinua käytetään hyväksi? Aloitatko näitä ketjuja sen vuoksi, että sinusta tuntuu, että sinua käytetään hyväksi?
Ei, mua ei ole koskaan käytetty hyväksi. Tai riippuu millä tavalla sitä asiaa kahtoo. Mutta mua ei ole raiskattu ja tässä nykyisessä suhteessa pelaa rakkaus, luottamus ja arvostus toista kohtaan sellaisena kun hän on ja se jos jokin on minusta erittäin tärkeä juttu että pystyy täysin olemaan oma itsensä toisen kanssa!
Kun mua on käytetty aikanaan hyväksi, niin rahallisesti, sen teki ihan nämä tavalliset kaverit. Silloin olin sinisilmänen, mitä en oo enää tänä päivänä, koska kaikista virheistä ja tuskasta oppii ja mun oma vahva luonne takaa aikuisiällä vielä lisäks sitä, että minä en ikikuuna päivänä suostuisi nolon hyväksikäytettävän pellen rooliin enää millään tavalla. :)
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu täällä ap, joten ei kysyttävää. Miksi pitäis olla?
Miksi sun pitää kysyä tyhmiä? :D jos sulla ei oo kysyttävää, se on ihan fine. Sit ei välttämättä tarvii kirjottaa mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse teet siitä numeron. Hyvä onkin. Yli 10 vuoden ikäero ei ole normaalia.
Pitäiskö sitä elää sitten tylsän normin mukaan? :D eikö saa olla halutessaan erilainen? Elä sä vaan rauhassa sitä tylsää tuikitavallista arkea, mutta jos muut haluaa tehdä normaalista poikkeavia valintoja, niin älä sä perkele marmata siitä... !
Onko sinulla tiukka emätin? Onko miehellä iso peenis? Käytättekö yhdynnässä preservatiiviä?