Tytöt ihastuvat poikaani
Meidän pojalla (15v) on oma uusi kallis mopoauto, vaatteet aina siistejä merkkivaatteita, kännykkä yms. viimeisen päälle. Treenattu sporttinen vartalo ja muutenkin upea trendikäs poika.
Tytöt on ihan lääpällään ja suorastaan jonottavat mopoauton kyytiin.
Kommentit (25)
Mun poika täyttää syksyllä 17 v. Sillä on pitkä tukka, pinkki Jopo, sähkökitara ja jumalaisen upea lauluääni. Mimmejä riittää.
No hitsi miten upea perhe, kun sinäkin vielä olet niin nuorekkaana säilynyt, että ajatusmaailmasikin on vielä 15-vuotiaan tasolla. Onnittelen.
Ihan luonnollista minusta. Toivottavasti poikasi osaa käyttää tilaisuudet hyväkseen ja kerätä kokemuksia nyt kun niitä helposti saa.
voisit ylpeillä jos ei olisi noita asioita ja silti tyttöjä jonoksi asti, silloin joukossa voisi olla miniäainestakin eikä pissiksiä
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja pointtis oli, mikä?
Rahalla saa ja hevosella pääsee? Tässä tapauksessa toki mopoautolla eikä hevosella.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja pointtis oli, mikä?
No se, että aloittajalla on varaa ostaa se mopoauto.
Vierailija kirjoitti:
Mopoautot on kyllä ihan helvetin noloja :DDD
Tämäpä juuri! :D
Huvittaa tuollaiset ihmist, jotka yrittävät paukutella henkseleitään niiden ostamisella, eivätkä itse edes tajua, että suurin osa ihmisistä nauraa heille!
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se vähän kehuskella, kun on millä kehuskella.
Ai mikä se kehuskeltava asia tässä nyt siis oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mopoautot on kyllä ihan helvetin noloja :DDD
Tämäpä juuri! :D
Huvittaa tuollaiset ihmist, jotka yrittävät paukutella henkseleitään niiden ostamisella, eivätkä itse edes tajua, että suurin osa ihmisistä nauraa heille!
Aivan samaa mieltä! :DD
Kysymys kuuluukin, onko poika saanut jo teinipillua ja onko peräti päässyt tutustumaan anaaliyhdynnän saloihin jo nuorella iällä? Kuis on, äitiliini, meneekö pojulla sittenkään niin hyvin.
Mulla oli tuossa iässä vähän samanlainen tilanne. Oli mopo ja nahkatakki ja olin cool. Tyttöjä riitti, mutta jotenkin opin näkemään heidän läpi, he minusta olleet kiinostuneita, vaan siitä statuksesta.
Mä en ymmärrä noita mopoautoja. Maksaa niin hirveesti ja ei kulje isolla tiellä. Muutamalla tonnillaki saa isomman joka kulkee.
Niin varmaan