Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei käy kateeksi sinkkuja

Vierailija
29.05.2016 |

Kyllä perhe tuo vakautta ja turvaa elämään. Sinkkuna potkujen saaminen tai sairastuminen johtavat henkilökohtaiseen kriisiin. Kriisin sattuessa rahapula vie sinkun kaupungin vuokrataloon levottomalöe alueelle ja sossun luukuttaminen tulee tutuksi. Yksinäisyys myös herkästi johtaa päihde- ja mielenterveysongelmiin. Perheessä taas arki pyörii melko normaalisti, vaikka joku perheenjäsen olisikin välillä poissa pelistä.

Ja ei, ne sinkun "seurustelusuhteet" eivät tuo sitä vakautta ja turvaa - kun elämässä alkaa mennä huonosti, niin seurustelukumppani lähtee herkästi hakemaan onnea muualta. Avioliitto ja perhe sitouttavat aivan eri tavalla. Vaikka edes sen yhteisen asuntolainan ja lasten kautta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, parempi paskassa parisuhteessa mustasukkaisen viinaan menevän kumppanin kanssa, kuin sinkkuna joka on vapaa kuin taivaan lintu.

Vierailija
2/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas monta sinkkujen monenlaista surkeutta koskevaa kirjoitusta aiot tänään tuottaa? Mistä motivaatio? Onko naapuriston sinkuilla ollut liian kiva viikonloppu ja sinulla verhot heiluneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä huonoja provoja.

Vierailija
4/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku voi lähteä mihin tahansa maailmassa etsimään uutta työtä. Ja sairastuessa ei ainakaan tarvitse huolehtia lasten hoitamisesta, saa sairastaa rauhassa. 

Vierailija
5/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä yleistykset. Nyt kaikki sinkut leimataan kriisitapauksiksi. Väitän että kuvailemasi ongelmat ovat tuttuja myös perheellisille.

Vierailija
6/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku ja mulla on kyllä ihan kivasti asiat. Jos nyt joutuisin kokonaan työttömäksi, ei tarvitsisi muuttaa omistusasunnostani mihinkään. Mulla ei oo enää asuntolainaa, säästöjä tilillä on ihan mukavasti. Ei tää nyt niin kauheeta elämää ole.

Vierailija
7/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

If that makes you happy.

Vierailija
8/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei löydä hyvää kumppania, syytön mä siihen oon

Vierailija
9/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ne lapset ja asuntolaina sitouttaa miestä? Sen kun vain lähtee. Vaatii vain vähän järjestelyjä mutta kahleista vapaa sinkkuelämä on sen arvoinen.

Vierailija
10/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoahan se sinkkuna on hakea töitä, kun koko maailma on avoin. Perheestä olisi kova stressi, kun ei voi ajatella vain itseään. t. sinkku-DI

Vierailija
11/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kumppani on monesti yksi iso ongelma lisää, jota ilman olisi paljon paremmin.

Vierailija
12/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sun mies sairastuu tai kuolee? Mitä tahansa voi tapahtua.Suurin turva ihmisellä on aina itsessään.Olen muuten itse naimisissa mutta mulle on aina ollut tärkeetä olla itsenäinen ja hankkia omat rahat.Sitä on myös säästössä pahan päivän varalle.Mua säälittää epäitsenäiset miehissä roikkujat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän