Pikkulasten isä terrorisoi leikkipaikkaa jatkuvalla mölymusiikillaan
Asuinalueemme lasten leikkipaikalla oleilee päivittäin isä joka huudattaa mölymusiikkiaan kannettavassa radiossa ja hänen lapsensa istuva hiekkalaatikossa . Mölymusiikki hevi ja milloin mikäkin renkutus soi täysillä lasten leikkiessä.
Itse en halua viedä lapsiani leikkimään alueelle jossa hevi soi täysillä. Jatkuva renkutus on todella häiritsevää . Onko muilla vastaavia kokemuksia ?
Kommentit (14)
Minkä näköinen kaveri on kyseessä? Vaikuttaa ainakin todella itsekkäältä .Leikkipaikat on lasten paikkoja ei aikuisten konserttiareenoita . Kyseessä joku ongelmaisä jolla ei ole muita kohtaan mitään käytöstapoja näitä "Minä minä minä" tyyppejä nykyään on, valitettavasti, vaikken tuollasesta olekaan aiemmin kuullut
Erikoista toimintaa, ei taida olla ihan normaali tapaus tämä isä. Jos et voi vaihtaa leikkipuistoa, sanoisin isälle asiasta.
Kysessä ei ole leikkipuisto vaan piha alue ,jossa on hiekkalaatikko ja lasten leikkihärpäkkeitä
Jos sillä on jokin vakipenkki, laita siihen heippalappu, jossa kehotat käyttämään kuulokkeita. Jos et sanomaan pysty.
Jos se soittais Mozartia tai Bachia, niin valittamisen aihetta ei vissiin olis?
Mene sanomaan asiasta hänelle. Olettaa ettei häiritse, kun ei kukaan mitään sano.
Tiedän tämän ihmisen todennäköisesti, tällä alueella täysin sama toiminta lasten leikkipiha-alueella. Mankka mukana, josta erilaista heviä, bassojumputusta jne. Joka kerta pihalla ollessaan tuo kyseinen mies ns. häätää muut lapsiperheet ja lapset pihalta pois. Vaikuttaa työttömältä loiselta. Todella laiska tapaus. Istuu ja lapset leikkivät yksikseen, koska tämä idoootti ajaa muut lapset pois, koska he pelkäävät tätä ihmistä.
Tiedän ton lihavan miehen . Tänäänki reppu mukana josta meteli soi aamupäivällä täysillä ja lapsi apattiisen näkösenä hiekkalaatikolla istumassa. Metelinrenkuttaminen on tärkeempää kaverille kun lapsen kanssa minkäänlainen kommunikointi. Kukaan muu siihen laatikolle ei lastansa oikeestaan vie kun möykkämake mulkoilee ympärilleen ja desibelit on kaakossa ..Omat lapseni pelkää tätä tyyppiä koirallakin on hihna kuononympäri ihmekös tuo kun meteli soi aina .
Oletko sanonut asiasta hänelle?
Ei sillä, en itsekään jaksaisi kuunnella hiekkalaatikolla mitään mölyä radiosta, mutta jos kukaan ei ole tälle isälle asiasta maininnut, niin voi olla ettei vaan tajua että se häiritsee.