Vaimolla kuumetta 40.1, pitääkö minun nyt hoitaa koti ja lapset??
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se vaimo ei suostu heräämään ja meillä on tunnin päästä keilarata varattu!! Lapsellakin taitaa kuumetta olla. Voi jumalauta jos tuon ämmän takia peruuntuu menot!!!
Olepa kerrankin isä ja mies ja soita kavereille ettet pääse ja tue perhettäsi.
Oikeastaan olen sitä mieltä, että menkööt ukko. Vaimo huomaa, millainen isä ja aviomies tuo vätys on ja tadaa, pian saa vätys mennä ja tulla miten haluaa. Mitä nyt joutuu elareita makselemaan.
Päätin että vien vaimon ja lapset päivystykseen niin pääsen itse sinne keilaamaan!!!
Ymmärrän ap sinua. Naiset sitä paitsi jotenkin menettävät seksuaalista vetovoimaansa sairastuttuaan. Kuka nyt haluaa panna kuumeesta velttoa naista, jolta valuu räkä nenästä. Hyi helvetti!
Anna sille ämmälle selkäänsä, nii oppiipahan olemaan! Ihme touhuu, jos et edes keilaamaan pääse, kun siitä on aikoja sovittu! Sun vaimos ei arvosta sua kyl ollenkaan, jätä se kuumeileva emakko!!!!!!!!
Aloitus voi olla provo, mutta on näitä miehiä. Valitettava tosielämän kuvio. Huomautin miehelleni, että olisi kiva jos auttaisi kun olen sairas, kun minäkin aina hoidan häntä. Tämä oli ennen lapsia. Mies kommentoi ettei hän kaipaa hoitoa kipeänä. "Miksi naisten pitää aina ruveta hössöttämään?"
Lasten synnyttyä ei ole koskaan auttanut jos olen ollut kipeä ja hänellä on ollut töitä tai muita menoja. On jättänyt esim. pariviikkoisen vauvan kanssa minut 40-asteen kuumeessa yksin selviämään.
Mieheni ei ole narsisti eikä psykopaatti, mutta hän ei ole erityisen empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus voi olla provo, mutta on näitä miehiä. Valitettava tosielämän kuvio. Huomautin miehelleni, että olisi kiva jos auttaisi kun olen sairas, kun minäkin aina hoidan häntä. Tämä oli ennen lapsia. Mies kommentoi ettei hän kaipaa hoitoa kipeänä. "Miksi naisten pitää aina ruveta hössöttämään?"
Lasten synnyttyä ei ole koskaan auttanut jos olen ollut kipeä ja hänellä on ollut töitä tai muita menoja. On jättänyt esim. pariviikkoisen vauvan kanssa minut 40-asteen kuumeessa yksin selviämään.
Mieheni ei ole narsisti eikä psykopaatti, mutta hän ei ole erityisen empaattinen.
Minä olisin vipannut tuollaisen miehen mäkeen jo aikoja sitten.
Huvittaa.. Isäni oli/edelleenkin on ihan paniikissa, jos hänen oletaan hoitavan kotia yksin. Esim. naispuolisten perheenjäsentemme loman aikana (äiti, sisko & minä) isä ei ollut pessyt pyykkiä kertaakaan.. Kaikki lapset on nyt jo aikuisia, mutta kodinhoito ei isältä edelleenkään suju. Ruokaa kyllä osaa laittaa. Et kyllä näitä tapauksia löytyy. Osais varmaan, jos on pakko, mutta ei jaksa.
Todennäköisesti provo mutta pistää vihaksi jo se mahdollisuus, että voisikin olla totta. Juuri perjantaina soitin vaimolle ambulanssin. Joku sankari olisi varmaan siinäkin vaiheessa lähtenyt kaverien kanssa kaljalle. Mistä näitä idiootteja sikiää?