Kostuiko pöksysi illalla, kun Cristian Rodaldo riisui paitansa ja paljasti rasvattoman lihaksikkaan ylävartalonsa Real Madridin mestaruuden kunniaksi?
Niin?
Kommentit (36)
Mun homotutka huutaa täpöllä kyseisen hemmon nähdessäni.... Hänellähän on spesiaali ystävä muistaakseni Algeriassa, harkat on menneet vähän niin ja näin kun pitää siellä ravata kaveria moikkaamassa.... Kivoja kuvia olen kaveruksista nähnyt.
Kyllä. Oli homo tai ei, mitä sillä on väliä.
Ihan ohiksena, homotutkailijat on irl aika ärsyttäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun homotutka huutaa täpöllä kyseisen hemmon nähdessäni.... Hänellähän on spesiaali ystävä muistaakseni Algeriassa, harkat on menneet vähän niin ja näin kun pitää siellä ravata kaveria moikkaamassa.... Kivoja kuvia olen kaveruksista nähnyt.
Olikin Marokosta, Badr Hari.
Ei. Hänhän on homo, kuten yleensäkin kaikki todella hyvännäköiset miehet.
Ei. Ja voin jeesiä sinua ulimies sunnuntain kunniaksi. No nii, yässä nähdään suomalaisen naisen vaatimukset! Edes R ei kelpaa! Mitä mahdollisuuksia on meillä kilteillä ja kunnollisilla miehillä! Nyt joudun joukkosurmaamaan eikä se ole mun syy!
Vierailija kirjoitti:
Ei. Ja voin jeesiä sinua ulimies sunnuntain kunniaksi. No nii, yässä nähdään suomalaisen naisen vaatimukset! Edes R ei kelpaa! Mitä mahdollisuuksia on meillä kilteillä ja kunnollisilla miehillä! Nyt joudun joukkosurmaamaan eikä se ole mun syy!
Naurahdin 😂
Aina tää loputon homospekulointi, siitä on muuten paljon paparazzi kuvia joka kesältä jonkun naisten kanssa. Hyvin viihtyy homoksi naisten kaa, joten hieman epäilen hänen homouttaan.
Espanjassa on julkinen salaisuus, että on homo. Olen pitänyt niitä mallinaisia kulissina, mutta voihan Cris myös bi olla.
En kyllä ymmärrä, miksi "pöksyt kastuisivat" kun joku jalkapalloilija ottaa paidan pois. Mulle liian nätti poika, jotain rosoa pitää olla. Atleticon valmentaja sen sijaan on tosi seksikäs. Harmi etteivät voittaneet.
En tiedä, kuka on Cristian Rodaldo, mutta ainakaan se ei pelaa kummassakaan madridilaisjoukkueessa.
Alapeukuttajille, sen täytyy olla bi seksuaali sitten kun minäkin olen nähnyt salaa otettuja imuttelukuvia Ronaldo ja nainen vetää kielaria.
Liian kuivakka yläosa, hyi. Näyttää joltain uunissa liian kauan olleellta nythökanalta.
Ei, minun silmiini hyppää aina Ronaldon valtavan paksu ja pitkä kaula ja pieni pää suhteessa kaulaan ja kaljapullohartiat. Yöks.
Kauhea itkua tihrustava neiti!
Miksi hänet nostettiin ottelun RATKAISIJAKSI, vaikka todellisuudessa ratkaisija oli Juanfran epäonnistumisellaan? Neiti vaan sattui olemaan seuraavana vuorossa ja onnistui, kuten muutkin.
Hyi ei. Näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.