Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka eivät pidä itseään miellyttävän näköisinä, näkevät myös muissa ihmisissä ensisijaisesti kaikki "viat"

Vierailija
29.05.2016 |

Oletteko huomanneet tämän?

Minä pidän omasta ulkonäöstäni, eikä tulisi mieleenkään kaivaa suurennuslasilla esiin virheitä muista ja mainita niistä vieläpä keskustelupalstoilla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut.

Vierailija
2/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut. Ei kai meistä kellään ole täydelliset kasvonpiirteet, jotka miellyttävät aivan jokaista, tai täydellistä vartaloa. Valuvikaisia me kaikki ollaan, enempi vähempi. Mitä väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset jotka suhtautuvat muihin ihmisiin jatkuvasti katkerasti, arvostellen, negatiivisesti ja väheksyen, kokevat että heitä kohtaan ollaan koko ajan epärehellisiä ja inhottavia. Positiiviset ihmiset sen sijaan kokevat muidenkin olevan mukavia.

Tämän eron muuten huomaa Facessa hyvin. Siellä on pari ihmistä, joille koko ajan tuntuu tapahtuvan jotakin katkeraa. jatkuvasti kaverit osoittautuvat "takinkääntäjiksi" ja "juoruilijoiksi". Kannattaisi katsoa peiliin.

Vierailija
4/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmiset, jotka eivät pidä itseään miellyttävän näköisenä, näkevät muut ihmiset itseään kauniimpina.

Vierailija
5/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on idiootteja

Vierailija
6/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tapauksissa varmasti noin, mutta omalla kohdalla täysin päinvastoin. Inhoan itseäni - sekä ulkonäköäni että kaikkea muuta - ja muissa näen kaikkea kaunista ja ihailtavaa. Ainoa asia jossa olen hyvä, on muiden vilpitön kehuminen.

Vierailija
7/7 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaankin totuuden siemen. Itselleni tulee mieleen eräs palstailija, joka projisoi omaa laihuuspakkomiellettään jatkuvasti muihin ja haukkuu muita läskidenialisteiksi.