Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffeillä puhelimeen vastaaminen

Vierailija
29.05.2016 |

Olin hiljattain treffeillä, jossa mies vastasi ekan puolen tunnin aikana kahdesti puhelimeen. Lapsi soitti ja hän vastaili rauhallisesti yrittäen auttaa lasta pulmassaan. Puhelimessa puhuminen kesti kokonaisuudessaan n. 10 min. Nolointa oli, että kahvilan naapuripöydän seuruekin huomasi ensitreffimme ja tilanteen kiusallisuuden. Vedin treffit kunnialla ja ystävällisesti loppuun, mut on helppo todeta, että ei jatkoon. Onneksi en tuntenut vetoa muutenkaan.

Olkoon vaikka oma lapsi, treffeillä ei vastata puhelimeen. Lapsi oli kuitenkin mummillaan, eikä hengenhätää ollut. Onko muilla vastaavia treffimokia? Mitä mieltä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ap et itsekään vastaisi puhelimeen treffeillä, vaikka lapsesi soittaisi?

En, koska en pidä edes ääniä puhelimessa treffeillä. Olen hoitanut eroni sen verran hyvin, että lapset ovat turvallisessa hoidossa isällään ja voivat hyvin odottaa sen treffien keston (joka meilläkin oli 3 h - kohtelias kun olen) ilman että pääsen vastaamaan. Ap

Vierailija
22/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ap et itsekään vastaisi puhelimeen treffeillä, vaikka lapsesi soittaisi?

En, koska en pidä edes ääniä puhelimessa treffeillä. Olen hoitanut eroni sen verran hyvin, että lapset ovat turvallisessa hoidossa isällään ja voivat hyvin odottaa sen treffien keston (joka meilläkin oli 3 h - kohtelias kun olen) ilman että pääsen vastaamaan. Ap

Olet siis sitä mieltä että tuo mies ei ole eroaan hyvin hoitanut kun lapsi soittelee kesken treffien? Lähtekää jo suosiolla eri suuntiin, en näe teillä kyllä minkäänlaista tulevaisuutta yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs mies, josta olen kiinnostunut ja olen miettinyt että onkohan tunne molemminpuolista. Ei siis olla vielä mitenkään tehty aloitteita suuntaan tai toiseen, mutta tapaamme silloin tällöin työn merkeissä. Viimeksi kun nähtiin, niin miehen puhelin soi, hän kyllä katsoi kuka soittaa mutta ei vastannut siihen vaan jatkoi juttelua kanssani. Mulle tuli tuosta kyllä hyvä fiilis, sellainen että mies on mieluummin mun kanssani siinä hetkessä, kuin jonkun toisen. Joten ymmärrän aloittajaa, etenkin kun kyseessä ei ilmeisesti ollut mikään oikea hätätilanne. Ja kyllä, mullakin on lapsia, joten tiedän hätätilanteet ja "hätätilanteet".

Vierailija
24/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastailin puhelimeen seksitreffeillä kun levättiin sessioiden välillä, joskus jopa handsfreenä puhelin. Pari neitosta suuttuikin tästä...

eräs neito taas jatkoi ratsastamista kun puhelin veljeni kanssa sopien kalareissusta "...et muuten usko kuinka upea 18-vee on parhaillaan ratsailla..." kun velipoika ihmetteli taustalta kuuluvaa voihketta.

Vierailija
25/25 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkkoja ollaan, niin puhelu tuli miehen äidiltä, joka sitten antoi puhelimen lapselle. Ois voinu äidilleen laittaa tekstarin, että nyt ei ehdi. Mut makuja on monia. Netin treffioppaita selatessani totesin, että puhelimeen vastaamista ei pidetä yleisesti hyväksyttävänä tapana. Olen edelleen samaa mieltä. Ap