Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettoman elämän ihanuuksia: kotona puoli neljältä

29.05.2016 |

Ei valittamista.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suklaaherkku kirjoitti:

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Ok. Lapsellisena katson sinun puoli neljän ja korotan vielä vartilla.

Suomeksi sama?

Käyt sä vähän hitaalla?  Aloituksistasi päätellen aina etanalla :D

Ok. Lapsellisena katson sinun puoli neljän ja korotan vielä vartilla.

Mietipä vähän itsekin. Mitä vittua?

Vierailija
22/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan pysty käsittää, että mitä te velat ja sun muut vastaavat pröystäilette mahtavaa elämäänne jossain vauvapalstalla? Eikö ole muuta tekemistä? Taitaa olla kumminkin jotain hampaankolossa :DDD

Taitaa olla Aihe Vapaa, eikä mikään vauvapalsta.  Omiin silmiini on osunut keskusteluita enemmän muista aiheista, kuin vauvoista.  Onneksi!

Taitaa olla vauvapalsta ja osion nimi aihe vapaa. Kyllä sä parhaillasi surffailet vauva.fi sivulla, vaikka mitä muuta yrität itsellesi uskotella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä huvittanut lapsettomanakaan juoksennella noin, edes silloin 18 kesäisenä. Siinä missä muut ryyppäsi ja rälläsi, minä käytin ne rahat matkusteluun, kalliiseen harrastukseen ja parempaan asuntoon. 

Vierailija
24/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulostaa kadehditttavalta, olet kotona 3.30 ja jo 3.37 teet aloituksen vauvapalstalle :D

Vierailija
25/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsi mummolassa.

Mutta olin nukkumassa 23 ja heräsin 7.

On ihanaa herätä pirteänä ja hyvänoloisena.

Jätin alkoholin kokonaan vuosi sitten.

Vierailija
26/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm olihan tuo kivaa joskus opiskelija-aikoina. Nyt en vaihtaisi lasten iltasuukkoja ja "rakastan sua äiti" -supatuksia, romanttisia iltahetkiä ja viinilasillista komean mieheni kainalossa, raukeaa aamuseksiä ja yhteistä piiitkää aamupalaa iloisina höpöttävän perheeni kanssa väsyneeseen ja krapula-aamuun. Aika aikansa kutakin.

Kuulosti muuten hyvältä, itseasiassa minun elämältäni, mutta lasten "iltasuukot ja supatukset" --> hyi helvetti. Siis ne lapset. Etenkin pienet.

Vierailija
27/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettoman elämän ihanuuksia: Herääminen puoli seitsemältä (hyvin nukkuneena ja virkeänä), vähän aikaa köllöttelyä sängyssä Frasieria katsoen, aamukahvi ja -pala rauhassa. Kofeiininosteessa tunnin verran musiikin kuuntelemista (kuuden sadan euron kuulokkeilla), jonka jälkeen pieni pyörälenkki. Sitten suihku ja pientä välipalaa ja muutama viesti AV:lle. Kohta käymään läpi ja pesemään (pesutuvan pesukoneessa, kun ei viitsi vielä omaa konetta laittaa rullaamaan) kahta pahvilaatikollista kesävaatteita, jotka talven ja syksyn nettikauppojen alennusmyynneistä tuli ostettua.

Vierailija
28/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan pysty käsittää, että mitä te velat ja sun muut vastaavat pröystäilette mahtavaa elämäänne jossain vauvapalstalla? Eikö ole muuta tekemistä? Taitaa olla kumminkin jotain hampaankolossa :DDD

Taitaa olla Aihe Vapaa, eikä mikään vauvapalsta.  Omiin silmiini on osunut keskusteluita enemmän muista aiheista, kuin vauvoista.  Onneksi!

Vauva.fi vauva-lehti, tuliko järkytyksenä 😨

Vierailija
29/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on ja voi tätä ihanuutta. Hiljaista näin aamuisin, netissä roikun ja söin aamupalan rauhassa. Lapset 12 ja 14v.

Niin ap ne lapset kasvaa ja ei roiku äidin helmoissa koko aikaa.

Vierailija
30/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia on ja voi tätä ihanuutta. Hiljaista näin aamuisin, netissä roikun ja söin aamupalan rauhassa. Lapset 12 ja 14v.

Silti niistä on vastuussa ainakin siihen 18 ikävuoteen asti. Ja moraalinen velvollisuus/vastuuntunto auttaa ja huolehtia painaa kuolemaan saakka. Plus se huoli. Jotkut tuntee vielä lapsenlapsiaankin kohtaan samoin ja joutuu hoitamaan niitäkin.

Vierailija
31/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen minäkin, vaikka olenkin vela. Ei tulisi mieleenkään alkaa tuollalailla leveilemään varsinkaan noin vittuilevaan sävyyn. Muista kuitenkin että kaikki velat eivät ole tuollaisia kun ap. Itse ainakin arvostan perheellisiä ja kaikkia muitakin kunnioitan vaikka olisivat kuinka erilaisia itseeni verrattuna. Ei pitäisi olla keneltäkään pois ihmisten erilaiset valinnat tässä asiassa. Ymmärrän kyllä hyvin miksi jotkut katsovat veloja vähän kieroon kun tuollaisia mielikuviakin antavat itsestään. Itse en todellakaan ylpeile tällä valinnalla, mutta silti olen päättänyt että näin on parempi minun kohdallani. Lapset ansaitsevat parasta, ja onneksi teitä ihania äitejä ja isiä on paljon, itsestäni siihen ei ikävä kyllä ole..mutta iso hatunnosto teille. Ja tiedän, paljosta jään myös paitsi mutta ei kannata keskittyä siihen vaan niihin asioihin jonka takia tämä päätös on tehty. Onneksi on kuitenkin kyky iloita muiden puolesta :)

Vierailija
32/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hiljaista koko päivän, ei vain aamuisin. En mistään hinnasta haluaisi 12 ja 14v lapsia. Miksi sinäkin luulet, että vela ottaisi isommat lapset ilomielin, ts ei halua vain pieniä lapsia? Mä en haluaisi edes aikuisia lapsia, omg voitko edes kuvitella?!

Ps. Uniaika 22-07 läpi viikon. Ryypätkää te sitä viinilitkua mammat keskenään ja hommatkaa rasvamaksa ja "muotoja". Jollakinhan se lasten aihettama ahdistus kai pitää hiljentää.

Vierailija
33/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti niistä on vastuussa ainakin siihen 18 ikävuoteen asti. Ja moraalinen velvollisuus/vastuuntunto auttaa ja huolehtia painaa kuolemaan saakka. Plus se huoli. Jotkut tuntee vielä lapsenlapsiaankin kohtaan samoin ja joutuu hoitamaan niitäkin.

Tottakai on vastuussa mutta se nyt ei ole yhtään rankkaa. Vai tarkoitatko että vastuuton elämä on mielestäsi hohdokkaampaa?

Vierailija
34/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on vastuussa mutta se nyt ei ole yhtään rankkaa. Vai tarkoitatko että vastuuton elämä on mielestäsi hohdokkaampaa?

En. Minusta elämä, jossa olen vastuussa vain itsestäni, on hohdokkaampaa.

Vierailija
35/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jo vastuu lemmikeistä tuntuu välillä Musertavan stressaavalta. Kyllä se elämänlaatua heikentää huomattavasti mitä enemmän on huolia ja murheita.

Vierailija
36/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten otetaan joku koira täyttämään sitä vastuuttomuustyhjiötä.

Vierailija
37/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Jo vastuu lemmikeistä tuntuu välillä Musertavan stressaavalta. Kyllä se elämänlaatua heikentää huomattavasti mitä enemmän on huolia ja murheita.

Okei. Ihan hyvä jos ei ole huollettavia noin kevyillä kantimilla.

Vierailija
38/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva nukkua pitkään. Vieläkin ollaan sängyssä ainakin tunti. Eikä meillä ole lapsia, koira on joka nukkuu mielellään vaikka puoli kahteentoista :D tarvitsen paljon unta ja lepoa, mielellään ainakin 11 tuntia. Suurin uhraus tuleekin olemaan yöunissa sitten kun se lapsi halutaan.

Olisi kyllä helppo jos saisi valmiina vaikka nelivuotiaan joka osaisi jo nukkua omassa huoneessa. Harmi kun adoptointi on niin vaikeaa. Haluamme kuitenkin perheen, mutta se alun haastavuus pelottaa.

Ollaan rauhallisia ja rauhaa rakastavia, kohta kolmekymppisiä "nuoria". Tehdään joka päivä kotiruokaa ja mökkeillään joka viikko omalla mökillä. Paperilla hyviä vanhemmiksi, on kk-tutkinnot jne. Se vapauden menettäminen vaan pelottaa. Ei varmaan olla ainoita jotka näitä miettii.

Vierailija
39/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona yhdeksältä.

Vierailija
40/49 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona yhdeksältä.

Niin ja on lapsi.