Miksiköhän mies vielä viestittelee, vaikka on jo varattu?
Mikä on tää miehen logiikka, ettei voi kauniisti lopettaa viestien lähettelyä, kun meidän juttu ei saanut tuulta siipien alle? Joo, mä oisin ollut hänestä kiinnostunut. Kuitenkin ehti tavata toisen ennen kuin edes tavattiin. Siitä huolimatta laittelee viikon - parin välein viestejä, joissa esittää useammankin kysymyksen. Olen kohteliaasti vastannut, mutta välttänyt esittämästä uusia kysymyksiä hänelle. Tulkitkaa vapaasti, miehet ovat mysteerejä...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää susta ystävänä.
Ja vähän aiemmin ketjussa halusi pi#@ua. Päättäkää jo hyvät mammat, mitä hän haluaa :D Voin kyl myöhemmin tulla kertomaan sen. Ap
Aki? Make? Mica? Seppo? Tauno? Ilkka? Kalevi? Sakke? Tepi?
Vierailija kirjoitti:
Jatkista pukkaa. Mies otti yhteyttä ja kertoi kuulumisia ja kysyi olenko vapaa ja haluanko tavata :) Oli siinä jotain siis kuitenkin. Haluan, mut pidätän vastausta muutaman päivän!!! Ap
Mutta siis mies on edelleen suhteessa? Et kai ole niin hölmö, että aiot alkaa joksin varahoidoksi varatulle tyypille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkista pukkaa. Mies otti yhteyttä ja kertoi kuulumisia ja kysyi olenko vapaa ja haluanko tavata :) Oli siinä jotain siis kuitenkin. Haluan, mut pidätän vastausta muutaman päivän!!! Ap
Mutta siis mies on edelleen suhteessa? Et kai ole niin hölmö, että aiot alkaa joksin varahoidoksi varatulle tyypille?
Höpsis, kertoi että on vapaa Ap
Käytiin treffeillä kuukausi sitten ja ollaan jatkettu tutustumista sen jälkeen. Olen ihastunut, mieskin sanonut, että on hyvä olla mun kanssa. Hän oli siis sittenkin kiinnostunut. Ap
Noita varalla leikkijöitä on naikkosissa "isi" pääte sekoilijoita. Ovat huonoja häviöitä kun eivät tajua ettei edes seuraksi perässä vonkuvaa naista ole kysytty. Toisin täytyy miestä lähestyä, muuten käräjät naisella edessä.
Luuleeko että mies tulee sellaiseen kämäseen kampaamoon tai mikälie, tuollaisen takia?
Entä Jukka?