Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun aina kassaneiteihin

Vierailija
28.05.2016 |

Niissä on jotain äidillistä kun antavat mulle ruokaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Nyt on viitisen vuotta oltu kimpassa kassaneidin kanssa, tosin äidillisyys on suhteestamme kaukana.

Vierailija
2/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettette ihastunut kassineiteihin eli transuihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kassaneiti katselee hyvännäköisiä asiakkaita sillä silmällä :D Mua saa ainakin pyytää treffeille.

Vierailija
4/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kassaneiti katselee hyvännäköisiä asiakkaita sillä silmällä :D Mua saa ainakin pyytää treffeille.

Miten minun olisi parasta pyytää? Kysynkö siinä keskellä ruuhkaa että lähtisitkö treffeille?

Vierailija
5/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa herranjestas aikuiset ihmiset.

Vierailija
6/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tässä ketään olla lopetamassa sentään, ihan vaan treffeille oltaisiin menossa :o

Vierailija
7/12 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten minun olisi parasta pyytää? Kysynkö siinä keskellä ruuhkaa että lähtisitkö treffeille?

Tuu jutteleen silloin kun ei ole ruuhkaa. Tai jos oot kassalla just ruuhkapiikin aikaan niin anna puhelinnumero lapulle kirjoitettuna ja sano "Sä oot tosi kaunis laita viestiä" tms. :)

-se kassaneiti

Vierailija
8/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuu jutteleen silloin kun ei ole ruuhkaa. Tai jos oot kassalla just ruuhkapiikin aikaan niin anna puhelinnumero lapulle kirjoitettuna ja sano "Sä oot tosi kaunis laita viestiä" tms. :)

-se kassaneiti

Niitäkö varten teillä kassan vieressä on se piikki, missä on paljon paperilappuja?

Vierailija
9/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs poliisi se sinä oot? Päästä jo pönötyksestä irti.

Vierailija
10/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäs poliisi se sinä oot? Päästä jo pönötyksestä irti.

Varmaankin juuri se kassaneiti, jota harvemmin pyydetään treffeille.

Vierailija
11/12 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin.

En tosin ihastu äidillisiin kassatyöntekijöihin vaan muuten mukaviin, hymyileviin ja positiivisiin neiteihin. Näitä on valitettavasti lähikaupoissa liiankin monta, joten joudun hoitamaan ostokseni aikoihin, jolloin todennäköisyys näihin ihanuuksiin törmäämiselle on pieni.

Kerran yritin hiljaisessa kaupassa keskustella, mutta eihän siitä mun juttujen tasolla tullut kuin vaivautunutta hiljaisuutta ja nopeahko poistuminen.

Vierailija
12/12 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan se välittömyys, jolla he huutaa "täällä ois vapaa kassa", joka vetoaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi