Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistovärssy isäpuolelle

Vierailija
28.05.2016 |

Tarvitsisin muistovärssyn isäpuoleni hautajaisiin. Isäpuoli on ollut minulle kuin isä lähes koko elämäni ja haluaisin, että muistovärssy olisi jotenkin "henkilökohtainen". Haluaisin kiittää siitä, että vaikka ei ollutkaan isäni, ei koskaan kohdellut minua toisin. Jos jollakulla tulee mieleen joku kaunis värssy tai saa ajatuksestani kiinni ja keksii jonkun kauniin lauseen, niin olisin kiitollinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollista vai ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta muistovärssyjä. Hankala se on vieraalle mitään ehdottaa.

Vierailija
4/4 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni löytyisi lähinnä vähemmän tärkeiden ihmisten hautajaisiin lauseita. Jos alkkis-eno on kuollut, "Mattia muistaen, Maija perheineen".  Minulta kuoli juuri ihan mukava setä, josta on vain hyviä muistoja. Emme olleet kuitenkaan poikkeavan läheisiä, joten kukkalaitteessa tulee lukemaan " Mattia lämmöllä muistaen, Maija perheineen." Pyrin aina siihen, että teksteissä puhun totta.

Isäpuolesi on ollut sinulle rakas ja erittäin läheinen. Itse ajattelisin, että esim. " Rakasta isää kaikesta kiittäen, Matti perheineen" pukisi tunteen sanoiksi. Värssyjä ei siinä tilanteessa pysty kukaan kuitenkaan lukemaan itkemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän