Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?
Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.
Kommentit (238)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vinot pienet silmät
hieman kyömy nenä tai suuri nenä
kapeat huulet
lyhyys
epäsymmetrisyys
Anna joku esimerkki.
Ei näiden tarvitse olla samoissa kasvoissa ja kehossa.
Tällainen nenä on mun mielestä maailman kaunein. En pidä sievistä, persoonattomista nöpönenistä tai justinbieber-nenistä.
Epäsymmetrisistä kasvoista komea esimerkki
Ylipainoinen mies, sellainen leveäharteinen ja kaikintavoin isokokoinen, mutta ei mikään nörtti cs-läski, vaan raavas duunariläski. Ehkä joku tajusi 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vinot pienet silmät
kapeat huulet
lyhyys
epäsymmetrisyys
Anna joku esimerkki.
Tällainen nenä on mun mielestä maailman kaunein. En pidä sievistä, persoonattomista nöpönenistä tai justinbieber-nenistä.
Tom Cruise on yksi esimerkki epäsymmetrimmistä kasvoista ihan tutkitusti.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen mies, sellainen leveäharteinen ja kaikintavoin isokokoinen, mutta ei mikään nörtti cs-läski, vaan raavas duunariläski. Ehkä joku tajusi 😁
Juujuu! Siis sellainen isoluinen, lihaksikas mutta kuitenkin ylimääräistä pehmeyttä (tai no, läskiä) lihasten päällä? Ittellä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vinot pienet silmät
kapeat huulet
lyhyys
epäsymmetrisyys
Anna joku esimerkki.
Tom Cruise on yksi esimerkki epäsymmetrimmistä kasvoista ihan tutkitusti.
Naisista yllättäen esim. Scarlett Johanssonilla on epäsymmetriset kasvot. En olisi itse edes huomannut, koska nainen on niin lumoava, mutta kun hänestä julkaistiin meikitön muotokuva niin erään palstan kirjoittajat listasivat kaikki kohdat jotka olivat vinksallaan. Mm. etuhampaiden välin pitäisi osua nenänpään keskikohtaan, hänellä se on vinossa :)
Minun silmääni miellyttävät pienet miehet rähjäisellä lookilla partoineen sun muineen. Tästä syystä vaikea kulkea juopporemmien ohitse, kun eiköhän siellä vain aina ole se yksi kriteerit täyttävät, ja iskee semmoinen alkukantainen halu napata tyyppi olkapäälle ja kantaa suojaan oksanhaaraan.
Ehkä se on oudointa mieltymyksistäni, että pidän sellaisista piirteistä, jotka saavat tuntemaan oloni miehiseksi ja machoksi. Varsinkin kun itse olen pienikokoinen, usein melko feminiinisesti pynttäytynyt nainen :D
Vituttaa kun itsellä on sellainen todella pieni pää ja todella sirot kasvonpiirteet (toki kauniiksi kehutut silmät). Sitten on omasta mielstäni ainakin liian iso nenä suhteessa kasvoihin. Tai kasvoissa näkyy ja korostuu miltein kaikki rasvaakin kun on vähän poskissa niin.. Tulisi aina pyrkiä treenaamaan. En tiedä tulisiko jotakin hormoneja käydä kyselemässä terkkarista ja mitata testosteronitasot tai jotain että luut kehittyisivät vehvemmiksi - miehekkäimmiksi.
Nainen saa olla näin miehen silmin katsottuna ennemmin hieman rehevä kuin liian laiha. Kuten esim. Satu Silvo. Kehonrakentajatyyppiset tai tosi laihat naiset ihan karseita minun mielestäni. Häpykarvoitus on oltava ehdottomasti, heh.
makethejp kirjoitti:
Vituttaa kun itsellä on sellainen todella pieni pää ja todella sirot kasvonpiirteet (toki kauniiksi kehutut silmät). Sitten on omasta mielstäni ainakin liian iso nenä suhteessa kasvoihin. Tai kasvoissa näkyy ja korostuu miltein kaikki rasvaakin kun on vähän poskissa niin.. Tulisi aina pyrkiä treenaamaan. En tiedä tulisiko jotakin hormoneja käydä kyselemässä terkkarista ja mitata testosteronitasot tai jotain että luut kehittyisivät vehvemmiksi - miehekkäimmiksi.
Vähän off topic, mutta jos esim seksin jälkeen masentuu useammaksi päiväksi, niin kertooko se jo jotain testosteronitasoista.
Silmälasit. Harvalla on riittävän karismaattiset kasvot ilman niitä.
Mä tykkään kun miehellä on pikkuisen mahaa. Ei mitään superröllykkää, mutta pieni kumpare paidan alla. Esim Narcos-sarjassa Pablo Escobaria näyttelevä mies on jotenkin seksikäs, vaikkei muuten vastaakaan mieltymyksiäni.
Pyöreät ihmiset ovat kauniita ja näyttävät nuoremmilta kuin luuviulut. Arvostuksen pitäisi olla näin päin!
Erittäin hyvä, että pulleampiakin kehutaan, muttei siinä samalla tarvitsisi "luuviuluja" haukkua.
Pitkä tukka miehellä. Jotain niin seksikästä.
Tarkoittaako sana "ulkonäkö" ilman mitään lisämäärettä muka vain ihmisen ulkonäköä, kun näyttävät kaikki viestit olevan siitä aiheesta? Minun mielestäni ei tarkoita.
Arvet, kapeat huulet.. Valkoiset silmäripset tai ei ripsiä ollenkaan. Punaisuus, punäsävyisyys. Lyhyys jos on kuitenkin jäntevä.. Miehissä siis.