Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ulkonäköasia miellyttää silmääsi vaikka yleisesti sitä ei pidetä hyvänä?

Vierailija
28.05.2016 |

Minulle se on ainakin se että tykkään kun miehillä on reilusti muhkea peppu. Ei haittaa yhtään vaikka olisi hieman naismainen.

Kommentit (238)

Vierailija
41/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvat! Etenkin vaaleilla miehillä. Sellaiset pizzakebab-rintakarvat ei niinkään.

Tietynlaiset silmälasit ovat myös hotit!

Vierailija
42/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tummempi sen parempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintakarvat! Etenkin vaaleilla miehillä. Sellaiset pizzakebab-rintakarvat ei niinkään.

Mitkä on pizzakebab rintakarvat? XDD

Vierailija
44/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on pizzakebab rintakarvat? XDD

Varmaa miehellä viikon ruokalista luettavissa rinnuksilta :D

Vierailija
45/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen lievä irkkupunakkuus. Esim. Hollywood -miehistä omaan silmään miellyttää eniten irlantilaisia sukujuuria omaavat, ei niin täydellisen näköiset miehet.

Vierailija
46/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa jaa, täällä "miehet" kertovat pitävänsä pulleista naisista. Ettei vain olisi oikeasti pullea av-mamma hyväksyntää hakemassa kun laihduttaakaan ei jaksa.

Pullea nainen on hyvännäköinen kun sitä pömppöä on kunnolla. Mutta sitten kun se näkyy naamassa asti kaksoisleukana ja pulloposkina se on jo turn off. Ja kyllä, olen mies enkä edes itse pullea.

Mistä tuo muuten johtuu? Olen itse hieman pullea nainen ja minuun ihastuvat aina timmikroppaiset miehet. Jos mies on itse ylipainoinen niin silloin hän kauhistelee pömppistäni.

Vierailija
47/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsymmetriset tissit.

Vierailija
48/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuva mies, mutta muuten karvainen. Ah. Päässä  vielä olevat hiukset täytyy olla kuitenkin lyhyet, mikään päälaki kalju & takatukka pitkä -look ei sytytä.

Vierailija
49/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinot pienet silmät

hieman kyömy nenä tai suuri nenä

kapeat huulet

lyhyys

epäsymmetrisyys

Vierailija
50/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ns. kukkakeppi.

Siis mies on. Olen nainen.

Vierailija
51/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin hyvännäköisellä tai söpöllä miehellä ja naisella silmälasit on yleensä kivat. Sitten joku mainitsi tummat silmänaluset, niin joo, joillain hyvännäköisillä se tuo ilmeeseen jotain sympaattisuutta lisää. Mutta en nyt sano, että muuten rumahkolla ne tummat silmänaluset toisivat lisää viehättävyyttä.

Vierailija
52/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen karvat vastenmielisinä, joten tykkään kun mies sheivaa. Kainalot ja munakarvat ainakin, mieluiten myös rintakarvat, jos niitä on. 

Vierailija
53/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma miten ihmiset yrittävät mahtua median luomaan ulkonäkömuottiin. Todellisuudessa, kun toista ihmistä oikeasti rakastaa, kaikki ulkoinen menettää merkityksensä. Ja kumppaniin rakastuu kokonaisuutena, joka ikiseen kohtaan hänessä. Minun mieheni on poikamaisen pitkä, laiha, ei liian lihaksikas, tukka on kihara, mutta minulle hän on maailman komein ja miehekkäin, vaikka joku muu voisi olla toista mieltä. Kaikki arvet ihmisessä on mielestäni ihania ja inhimillisiä, ne kertoo eletystä elämästä. Naisessa viehättää muodokkuus, johon kuuluu myös pikku pömppömasu. Olen itse siis nainen :D

Ihana keskustelu :)

Vierailija
54/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pieni vatsakumpu on kiva, sellainen tasainen pötsi, ei mikään missä on makkaroita. Arvet on kiehtovia (en tiedä onko tää tosin turnoff suurelle osalle)

Vierailija
55/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näppylä suunpielessä kuten Cindy Crawfordilla on seksikäs.

Vierailija
56/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet miehellä. Ei semmoiset punakat vaan vaalenneet, kuopalla olevat. Ks. Mark Lanegan, Tommi Korpela

Vierailija
57/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kaljamahasta miehellä. Mutta pitää olla muutenkin isokokoinen, ei kalju, ei partaa, ei viiksiä. Mutta sellanen lähes parimetrinen isomahainen mies.... <3 ja siihen vielä tummat hiukset ja suonikkaat käsivarret.... MYYTY!

Vierailija
58/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan mieheni ryppyjä. Varsinkin hänen silmäkulmissaan olevia, koska ne ilmestyivät, kun lapsemme olivat pieniä, ja mieheni hymyili paljon heille.

Vierailija
59/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso nenä miehellä, jotenkin miehekäs :D Pikkunenämiehet ei kiinnosta.

Vierailija
60/238 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulta- tai kokonaan puuttuva kulmahammas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi