Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku vuonna 2016 ei omaa ylempää korkeakoulututkintoa

Vierailija
28.05.2016 |

Tosi nolo juttu! Miten perustelette lapsillenne (ja tilastollisestihan kouluttamattomalla väestönosalla niitä on PALJON) tämän)????

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen käsitys raivoamisesta tällä jollakulla.

Vierailija
42/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5. Huonojen provojen ilta.

5/5 sai peovottua sut tänne raivoamaan :Dddddd

Niukkaravinteinen ruokavalio eli huomion pihtaaminen alkaa vaikuttaa provoihin näköjään myös av - palstalla. Nyt 0/5 ja maininta huonosta provosta itse aihetta kommentoimatta on jo raivoamista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen käsitys raivoamisesta tällä jollakulla.

Niinpä! Raivoaminen on sitä kun polttaa auton, tappaa lemmikkieläimen ja raiskaa tyttären. Sitä on raivoaminen.

Vierailija
44/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla ei ole masennuksen takia, että naura sä vain ap. Järkeä olisi kyllä riittänyt. Toisaalta en ole kauhean kunnianhimoinen, joten ehkä ilman vaikeuksiakin tämä kanditasoinen olisi riittänyt parempaan elämään. Mun kun ei tartte edes rahan takia käydä töissä...

Vierailija
45/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen FM, mies on amis. Onneksi tilastollisesti lasten koulutus periytyy äidin mukaan.

Tänä päivänähän valtiovalta painottaa nimenomaan alempaa korkeakoulututkintoa ja yrittää luoda sille markkinoita. Aiemmin paperit kouraan, nopeammin työelämään ja huonompi palkka kuin maistereille.

Vierailija
46/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isona minusta tulee korkea koulutettu diplomi insinööri. Työkseni piirrän kaavioita power pointilla ja näppäilen exceliä. Ketään ei oikeastaan kiinnosta nämä minun raporttini mutta siitä minulle maksetaan. Iltaisin menen asuntooni jossa haisee siemennestä ja vaimoni makaa sängyssä valitellen pääkipua käskien minun käyttää koirat ulkona.

Taidat olla joku katkera naistieteiden opiskelija ja tulevaisuuden työtön. Ottaako päähän? :))))))

Ja sinä ilmeisesti olet käynyt koulusi 70-luvulla ja jättänyt sivistymisen siihen? Naistutkimusta ei ole yliopistoissa olemassakaan. 

Vierailija
47/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi nolo juttu! Miten perustelette lapsillenne (ja tilastollisestihan kouluttamattomalla väestönosalla niitä on PALJON) tämän)????

Sinullako on?

Eipä uskoisi, tekstin tuotosta päätellen. On mennyt korkeakouluopetus tasossa alaspäin, ilmeisesti kaikkia pallopäitä niistä tutkinnoista nykyään päästetään läpi.

Vierailija
48/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta puuttuu. Kolmatta vuotta yliopistolla ja gradu vielä puolitiessä... Toivottavasti ensi vuonna.

Vierailija
49/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen tyhmä aloitus

Vierailija
50/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isona minusta tulee korkea koulutettu diplomi insinööri. Työkseni piirrän kaavioita power pointilla ja näppäilen exceliä. Ketään ei oikeastaan kiinnosta nämä minun raporttini mutta siitä minulle maksetaan. Iltaisin menen asuntooni jossa haisee siemennestä ja vaimoni makaa sängyssä valitellen pääkipua käskien minun käyttää koirat ulkona.

Taidat olla joku katkera naistieteiden opiskelija ja tulevaisuuden työtön. Ottaako päähän? :))))))

Ja sinä ilmeisesti olet käynyt koulusi 70-luvulla ja jättänyt sivistymisen siihen? Naistutkimusta ei ole yliopistoissa olemassakaan. 

Olikohan se joku hommalainen tai rajakki? Naurettavaa porukkaa, ei ihme että todelliset suomalaiset vihaavat niitä.

Vierailija
51/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä viet koirat ulos samalla sataa ja mietit " tässäkö tämä on... " Mutta olethan diplomi insinööri sinulla on kaunis vaimo kaksi rotukoiraa, autona on Mercedes-Benz lisäksi rahaa on. Vaikka asunnon velka painaa päälle kun lyhennykset laahaa kuukauden perässä. Onneksi pankinjohtaja on tuttu mutta mitä siitä kun siellä Tukholmassa kaikki päätökset tehdään. Sataa edelleen kuse koira kuse! No nyt se toinen piski paskantaa tuohon keskelle tietä. En tänään kyllä nouki paskaa! Päätät ja lähdet kotia kohti, jossa vaimo aloittaa sen valituksen ja vittuilun taas kun mitään et osaa tehdä sinusta ei ole mitään ja sinua pitää aina hävetä! Otat maljakon sen halvan  Ikean, et sitä Aallon vaan sen halvan. Makuuhuoneesta kuuluu edelleen valitus jopa vittuiluksi sitä kutsuisi menet sinne kuin alistunut mies mielessä kuitenkin LOPPU et jaksa enään...

Mitä seuraavaksi ?