Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö joku vuonna 2016 ei omaa ylempää korkeakoulututkintoa

Vierailija
28.05.2016 |

Tosi nolo juttu! Miten perustelette lapsillenne (ja tilastollisestihan kouluttamattomalla väestönosalla niitä on PALJON) tämän)????

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei omaa"?

Vieläkö vuonna 2016 joku ei tiedä, että suomen kielessä ei ole vastaavaa verbiä kuin englannin have tai ruotsin ha? 

Voi eicä miten raivoissas oot, olisko kandennut sinunkin vaan opiskella? :))

Vierailija
22/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääasia että lapseni pääsi lääketieteelliseen. Yliopistossa on paljon höpöhöpö aineita. Suomessa koulutetaan työttömyyskortitstoon liikaa akateemisia. Menkää ammattikouluun. 

Sitä olen kyllä ihmetellyt, että miksi korkeakoulutettuja on työttöminä? Itse en kyllä taida tuntea ketään sellaista, kaikilla taitaa olla töitä. Luulisi koulutuksella töitä löytyvän. Vai onko ne sitten jotain hömppätieteitä, joiden tutkinnoilla ei tee mitään? Vai onko niissä työttömissä akateemisissa jotain isompaa vikaa? Mt-ongelmia? Mikä järki oli kouluttautua, jos ei aio töitä tehdä? Aika kallis lasku tulee valtiolle noista korkeakoulutetuista pummeista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä omaa mitään. Ylemmän tutkinnon kuitenkin olen suorittanut hyväksytysti.

Vierailija
24/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Huonojen provojen ilta.

Vierailija
25/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi nolo juttu! Miten perustelette lapsillenne (ja tilastollisestihan kouluttamattomalla väestönosalla niitä on PALJON) tämän)????

Vaikea uskoa, monestakin syystä, tämän aloituksen perusteella että ap itse OMAISI korkeakoulututkinnon.

Eikö tuo ilmaisukyky vakuuttanut sinua ;)

Vierailija
26/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hui. olenkohan ihan pilalla kun viimeisin tutkinto on aikuisamistutkinto, vaikka sitä ennen on käyty lukio, teku ja teknillinen korkeakoulu...

Vierailija
27/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5. Huonojen provojen ilta.

5/5 sai peovottua sut tänne raivoamaan :Dddddd

Vierailija
28/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isona minusta tulee korkea koulutettu diplomi insinööri. Työkseni piirrän kaavioita power pointilla ja näppäilen exceliä. Ketään ei oikeastaan kiinnosta nämä minun raporttini mutta siitä minulle maksetaan. Iltaisin menen asuntooni jossa haisee siemennestä ja vaimoni makaa sängyssä valitellen pääkipua käskien minun käyttää koirat ulkona.

Sinä viet koirat ulos samalla sataa ja mietit " tässäkö tämä on... " Mutta olethan diplomi insinööri sinulla on kaunis vaimo kaksi rotukoiraa, autona on Mercedes-Benz lisäksi rahaa on. Vaikka asunnon velka painaa päälle kun lyhennykset laahaa kuukauden perässä. Onneksi pankinjohtaja on tuttu mutta mitä siitä kun siellä Tukholmassa kaikki päätökset tehdään. Sataa edelleen kuse koira kuse! No nyt se toinen piski paskantaa tuohon keskelle tietä. En tänään kyllä nouki paskaa! Päätät ja lähdet kotia kohti, jossa vaimo aloittaa sen valituksen ja vittuilun taas kun mitään et osaa tehdä sinusta ei ole mitään ja sinua pitää aina hävetä! Otat maljakon sen halvan  Ikean, et sitä Aallon vaan sen halvan. Makuuhuoneesta kuuluu edelleen valitus jopa vittuiluksi sitä kutsuisi menet sinne kuin alistunut mies mielessä kuitenkin LOPPU et jaksa enään...

Vierailija
29/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä korkeakoulussa opetetaan lisäämään kysymyslauseen loppuun neljä kysymysmerkkiä? Oliko sinne vaikea päästä????

Vierailija
30/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä korkeakoulussa opetetaan lisäämään kysymyslauseen loppuun neljä kysymysmerkkiä? Oliko sinne vaikea päästä????

Voi eicä miten pahat raivarit vetäisit, taisi osua todella arkaan paikkaan!!!!111

Vierailija
31/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tegnillisesä korkeakoulusa

Vierailija
32/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku vuonna 2016 ei tiedä, että omata-verbiä ei saisi käyttää.

Vierailija
33/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, menen panemaan maisteria, amismunallani, odottelee jo tuolla sängyllä. Tottakai nuolen ensiksi niin, että hän laukeaa. Tämän ketjun innoittamani voisin laueta hänen kasvoilleen, hän pitää siitä.

Vierailija
34/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi eicä miten pahat raivarit vetäisit, taisi osua todella arkaan paikkaan!!!!111

Ei se mitään. Osaan hoitaa vaivan. Olenhan valmistunut läkäriksi Lahden yliopistosta, joten omaan läkärin dibloomin.

Vierailija
35/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....   -"Blaa blaa Osuiko tosiaan noin arkaan paikkaan? :)"

Kyllä taisi hieman osua. Ei pelkällä tusina-maisteri-tutkinnolla ihan hirmuista arvoa ole.Mikä neuvoksi?  

Vierailija
36/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, menen panemaan maisteria, amismunallani, odottelee jo tuolla sängyllä. Tottakai nuolen ensiksi niin, että hän laukeaa. Tämän ketjun innoittamani voisin laueta hänen kasvoilleen, hän pitää siitä.

Kerro maisteri-Terolle terveisiä!

Vierailija
37/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ei tarvitse. Mutta te muut voitte toki sen hankkia. Firman myynnistä saatu 7 000 000 e auttaa kummasti ja luulen, että moni vaihtaisi tutkintonsa tuota rahaa vastaan!

Vierailija
38/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....   -"Blaa blaa Osuiko tosiaan noin arkaan paikkaan? :)"

Kyllä taisi hieman osua. Ei pelkällä tusina-maisteri-tutkinnolla ihan hirmuista arvoa ole.Mikä neuvoksi?  

Neuvoksi vaikkapa turhien yhdysmerkkien käyttäminen sanassa tusinamaisteritutkinto

Vierailija
39/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä saan kuitenkin amiksena olla ja elää? Mun elämä on ihan tarpeeksi hyvää näinkin.

T: 27v amis ja 35t/vuosi.

Vierailija
40/51 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulkujen käyttö on myös mielenkiintoista.