Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä on kyllä moderointi toiminut viime aikoina ihan hyvin

Vierailija
28.05.2016 |

Sellaiset asiattomuudet poistuvat, joista tekee ilmoituksen perustelun kanssa, joskin vähän viiveellä. Kiitos, kiva homma että paikalla on joku.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään vinkkiä, mikä on Suomen suosituin yleisluonteinen keskustelupalsta, jonne ei tarvitse rekisteröityä ja jossa ei ole tällaista sairasta ja puolueellista moderointia? Suomi24 ei käy koska siellä moniin ketjuihin ei tule edes vastauksia päivittäin, kun täällä voi tulla satoja tunneissa.

No yllätys kun rassetrolli avaa keskustelun ja vastaa avaukseen itse. Klassinen propsgandaväline. Nämä ketjut haistan jo avauksesta.

Vierailija
22/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kellään vinkkiä, mikä on Suomen suosituin yleisluonteinen keskustelupalsta, jonne ei tarvitse rekisteröityä ja jossa ei ole tällaista sairasta ja puolueellista moderointia? Suomi24 ei käy koska siellä moniin ketjuihin ei tule edes vastauksia päivittäin, kun täällä voi tulla satoja tunneissa.

No yllätys kun rassetrolli avaa keskustelun ja vastaa avaukseen itse. Klassinen propsgandaväline. Nämä ketjut haistan jo avauksesta.

Mitä siinä sönkötät? Viittaan myös lihavuusketjujen poistoon ja muutenkin täällä poistuu paljon asiallisia ketjuja jotka eivät liity "rasismiin" mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittämällä Ilta-Sanomien jutun on mahdollista saada bannit.

Ihan fiksua, ei siinä mitään...

Vierailija
24/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten pidä paikkaansa. Kirjoitin vain ja ainoastaan tuon avauksen ja kommentit, joiden perässä on "ap". Vaikka eipä tuota varmaksi tiedä kuin minä itse ja juurikin se moderaattori, joka näkee IP-osoitteeni. Minun puolestani tämä ketju saa olla paikoillaan kaikkine törkeyksineen. Ihan itse sahaavat omaan nilkkaansa. ap

Vierailija
25/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin minakin vahan aikaa noin, mutta kavin sitten katsomassa vanhaa ketjua (Miksi britit ovat EU-vastaisia... tai jotain sinnepain) ja kas, sielta oli mm. minun viestini lahtenyt. Muita viesteja oli kylla jatetty, joissa britanniaa ja britteja haukuttiin vanhoillisiksi yms. Oma viestini oli omiin kokemuksiini perustuva ja olen siis briteissa asuva tyyppi. Kritisoinkin sita, etta mm. britit eivat halua enaa yhtaan enempaa pakolaista, turkkilaista tai romanialaista tanne tuilla elamaan. Paikalliset veronmaksajat jaavat jalkoihin, kun sosiaalietuuksia, asuntoja ja julkisia palveluita ajatellaan... Mutta niin, vain tietty totuus on sallittua. Kaikki muu on sita kamalaa rasismia... hohhoi.

Vierailija
26/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2,  taidamme klikkailla auki ihan erilaiset otsikot. Olen lukenut tänään monetkin hyvät keskustelut, vähemmän noita pissiliisajuttuja. Selvästi rasistiset tai törkeät olen ilmoittanut asiattomiksi, 2-3 sellaista tänään osunut silmiin, kun olen poikennut.

Millaiset otsikot sinulta on viety pois tänään?

Mitä tämä palsta kertoo sinusta käyttäjänä?

ap

Itsestäsi kertomasi perusteella on selvää, että olemme aivan eri tasolla.....

Vierailija
27/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen oli aikanaan sfnet ja finet nyyssit, kun siellä ei ollut minkäänlaista moderointia. Ryhmät on vieläkin olemassa mutta keskustelu siirtyi facebookkiin. Nääs siellä näkyy kirjoittajan ip-osoite ja useana kirjoittajana esiintyminen on paljon vaikeampaa.

Vierailija
28/29 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointi on yhteiskunnan väkivaltakoneiston masinoimaa sensuuria, jolla pyritään vaientamaan ihmisten mielipiteet. Me olemme tähän salaliittoon alistuneet, ja sitten sitä pitäisi vielä puolustella ja hyssytellä.

Vierailija
29/29 |
29.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2,  taidamme klikkailla auki ihan erilaiset otsikot. Olen lukenut tänään monetkin hyvät keskustelut, vähemmän noita pissiliisajuttuja. Selvästi rasistiset tai törkeät olen ilmoittanut asiattomiksi, 2-3 sellaista tänään osunut silmiin, kun olen poikennut.

Millaiset otsikot sinulta on viety pois tänään?

Mitä tämä palsta kertoo sinusta käyttäjänä?

ap

Itsestäsi kertomasi perusteella on selvää, että olemme aivan eri tasolla.....

Totta. Sama vaikutelma tulee itsellenikin.