Voiko ihan rupsahtaneen ja levinneen pepun saada vielä piukeeks ja nätiks?
Niin.. eli mulla on takamus levinnyt ja laskenut.. ei ole pyöreä ja kaunis kuin nuorempana.
Päästin itseni kunnolla lihomaan raskausaikana ja vieläkin kannan kiloja mukanani, koska olen vain niin laiskistunu.
Nyt voisin ruveta pudottelemaan painoa ja haluisin semmoisen pyöreen kiinteän pepun, joka mulla ennenkin oli.
Mahtaako enää onnistua, jos on peppunsa jo pilannut?
Kommentit (13)
Kyllä onnistuu. Suola ja rasva pois ruokavaliosta ja kävele joka paikkaan mihin vain pääset.
Noi on kans hyviä treenejä ja mieskin tykkää varmasti katsella kun pyörität persettä olohuoneessa.
Totta kai saa :) vaatii kyllä työtä, mutta ei kannata aloittaa projektia sillä mielellä että ei ole mahdollista, ei tästä mitään tule. Käy ostamassa vaikka kuntosalille jäsenyys, yleensä niihin kuuluu kerta tai pari pt:n kanssa, jonka kanssa voitte katsoa tavoitteisiisi sopivat liikkeet ja ohjelman.
Tottakai onnistuu. Kovasti vain pakaralihasliikkeitä niin kyllä se siitä kohentuu ja pyöristyy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä onnistuu. Suola ja rasva pois ruokavaliosta ja kävele joka paikkaan mihin vain pääset.
Noi on kans hyviä treenejä ja mieskin tykkää varmasti katsella kun pyörität persettä olohuoneessa.
Eieiei. Hiilihydraatit, tärkkelys ja sokeri pois. Rasva ei lihota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eieiei. Hiilihydraatit, tärkkelys ja sokeri pois. Rasva ei lihota.
Kyllä rasva lihottaa jos sitä käyttää liikaa.
Hienoa. Kiitti vastauksista :)
Pitääkin soitella kuntosalille heti maanantaina.
Ensin olin ajatellut pudotella painoa, mutta josko sitä sitten vaa lähtis tämmösenä lihapullana sinne salille, eikä siirtäis asiaa enää.
Älä leikkaa rasvaa pois, tarvitset hyviä rasvoja. Leikkaa nopeat hiilarit, lisäaineet ja sokeri pois. Ota hiilarit vain aamupuurosta, hedelmistä ja vihanneksista. Proteiinia 1g per paino kilo. Sali treeniä vähintään 3 kertaa viikossa ja juoksua toiset 3 kertaa viikossa. 1kk huomaat jo selvän eron.
Niin ja kannattaa treenata kehon kaikkia lihaksia jos sinne salille menet näin maksimoit tulokset. Ei sinne pelkkää persettä kannata mennä tekemään.
Laita kuvaa esimerkeistä millaisen pepun haluaisit.
Miksi sä haluaisit piukeen pepun kun iso peppuhan on muotia, ja Freddy-housut muotoilee pläskin kuin pläskin?
t. pieni ja katkera "no-ass-at-all"
Onnistuu kun lähdet kuntosalille ja seuraat ruokavaliota tarkemmin :) Netissä on Personal Trainer -palveluja, joissa sinulle tehdään yksilöllinen kunto-ohjelma.