Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johnny Depp on naistenhakkaaja jännämies

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Heti kun avioero on selvä, lähden Jenkkeihin ja pokaan Deppin ja raitistan hänet!

Vierailija
42/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber on lesbo joka meni naimisiin vain että saa kupattua rahat ja saa vähän kuuluisuutta siinä sivussa. Nyt sopivasti sai turpaansa juuri kun ukko ei haluakaan antaa puolta omaisuutta  vuoden avioliiton jälkeen.

Pelottavaa jos tosiaankin menivät naimisiin ilman avioehtoa...luulisi ettei 5kymppinen ukko ole niiiin tyhmä että ajattelee vain munalla.

Akka on kuulemma kamala joten taitavat ansaita toisensa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu ettei poliisit nähneet mitään jälkiä kasvoissa.

http://www.tmz.com/2016/05/27/amber-heard-johnny-depp-cops-no-injuries/

Harmi että sunnuntaina otetussa Instagram kuvassa on hiuksia edessä niin, ettei näe onko mustelmia vai ei.

Vierailija
44/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu ettei poliisit nähneet mitään jälkiä kasvoissa.

http://www.tmz.com/2016/05/27/amber-heard-johnny-depp-cops-no-injuries/

Harmi että sunnuntaina otetussa Instagram kuvassa on niin paljon hiuksia edessä että ei näe onko mustelmia vai ei.

Vierailija
45/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh lainaukset ei toimi...

Vierailija
46/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on valmiita antamaan anteeksi jännämiehelle pahoinpitelyt. Tässäkin ketjussa mammat puolustelee naistenhakkaajaa koska kai alitajuisesti uskoo että heillä voisi olla jotain mahdollisuuksia päästä jännämies-Deppin panorinkiin.

Enemmän tässä on tuomittu kuin puolusteltu.

Vierailija
47/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Muistakaa tässä vaiheessa että molemmat ovat syyttömiä siihen saakka kunnes toisin todistetaan.

Kuinka heppoisin perustein noita lähestymiskieltoja myönnetään Jenkeissä?

Heppoisin. Mutta ei yhtä heppoisin kuin Suomessa.

Suomessa lähestymiskielto heppoisin perustein? :D Mistä oikeudesta? 

Meillä ei saatu lähestymiskieltoa vaikka henkilö vainosi perheenjäsentä pommittamalla viesteillä ja soittelemalla jatkuvasti, kyttäämällä työpaikan ulkopuolella ja seurailemalla töiden jälkeen, piilottelemalla ahdistavia viestejä ulkotakin taskuun kun oli jättänyt takin vartioimatta naulakkoon... Ainoa pahoinpitely oli kuitenkin lievä, joten se siitä.

Vierailija
48/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska menevät oikeuteen omaisuuden jaosta pitää saada "säälipisteet" kerättyä äkkiä ettei tuomari vaan anna liian vähän rahaa ja koko vuosi avioliittoa oli turhaa!

Mistä tietää vaikka Amberin tyttöystävä olisi huitaissut nassuun...tuskin meistä kukaan oli paikalla.

Vierailija
49/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestymiskielto myönnetään Suomessakin "heppoisin" perustein. Todistustaakka ei ole kovin kummoinen, koska oikeus katsoo, ettei kiellon määrääminen aiheuta mitään haittaa sille, jota vastaan se on määrätty. Riittää, että noudattaa kieltoa, eikä merkintää esim. rikosrekisteriin tule.

Tiedän tämän varmasti, olen itse hakenut - ja saanut - laajennetun lähestymiskiellon häiriköivää ex-miestäni vastaan. Itse hakuprosessi oli kyllä raskas ja henkisesti ahdistava ja kuormittava.

Vierailija
50/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin olen lukenut nuo "tyttöystävähuhut". Ja aika yksityiskohtainen selvitys oli Amberilta jätetty oikeuteen koskien tuota väkivaltaisuuskohtausta, puhelin ainakin oli heitetty vasten kasvoja. Paikalla ilmeisesti oli todistajiakin, joten eiköhän tämä väkivaltaisuus ole ihan tosi juttu. Eikä siis hyväksyttävää missään tapauksessa.

Sitä kyllä ihmetteln että jos Amberin mukaan Deppin päihdeongelmat ovat olleet yleisesti tiedossa, miksi meni naimisiin tälläisen tyypin kanssa? Aika vaikea uskoa että vaan rakkaudesta, olivat kuitenkin yhdessä jonkun aikaa ennen avioliittoa. itsekseni spekuloin että mukana on ollut molemmin puolin päihteet, tai sitten julkisuus/raha on syynä. Kuka nimittäin pyytää 15kk jälkeen elatusapua 50 000$ ja säästänyt kaikki omat kuittinsa kuukauden ajalta (47 000$) jos ei ole tätä valmiiksi miettinyt? Toistaiseksi evättiin kun Amberilla katsottiin olevan varallisuutta elättää itsensä. Taitaa kuitenkin tulla Deppille vielä kalliiksi jos varallisuutta arvellaan olevan 400 miljoonaa..

Vierailija
51/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

puluparka kirjoitti:

Muistakaa tässä vaiheessa että molemmat ovat syyttömiä siihen saakka kunnes toisin todistetaan.

Kuinka heppoisin perustein noita lähestymiskieltoja myönnetään Jenkeissä?

Heppoisin. Mutta ei yhtä heppoisin kuin Suomessa.

Suomessa lähestymiskielto heppoisin perustein? :D Mistä oikeudesta? 

Meillä ei saatu lähestymiskieltoa vaikka henkilö vainosi perheenjäsentä pommittamalla viesteillä ja soittelemalla jatkuvasti, kyttäämällä työpaikan ulkopuolella ja seurailemalla töiden jälkeen, piilottelemalla ahdistavia viestejä ulkotakin taskuun kun oli jättänyt takin vartioimatta naulakkoon... Ainoa pahoinpitely oli kuitenkin lievä, joten se siitä.

Olen tuo 49, kurja kuulla, että sinulla ja teillä oli noin huono kokemus.

Minä olin väkivaltaisen suhteen aikana jo lääkärin hoidossa, ja sain sekä psykiatrilta että terapeutilta todistukset siitä, kuinka ahdistelu oli kuormittanut minua vuosien ajan. Juristini oli erittäin pätevä, neuvoi minua koko prosessin ajan. Oli alusta asti selvää, että se kielto määrättäisiin, ainoa vääntö käytiin siitä, että laajennettiin myös työpaikkaani koskevaksi (yliopisto). - Olin siis säästänyt kaikki kirjalliset viestit, en koskaan vastannut puhelimeen, jos en tuntenut soittajan numeroa, pahimpina aikoina en poistunut kuin kotoa kauppaan tai lääkäriin taksilla (mikä oli noissa em. asiantuntijalausunnoissa järjestelmällisesti dokumentoitu).

Onneksi olin osannut ajoissa kertoa peloistani ja säästää kaikki dokumentit, muuten juttu ei olisikaan ollut niin helppo!

Vierailija
52/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä Amber haki avioeroa kolme päivää Deppin äidin kuoleman jälkeen, sai siitä paljon huonoa julkisuutta...ihmisten mielestä se oli tietysti tosi julmaa. Pahoinpitelysyytös päästäisi Amberin tuosta tilanteesta ja saisi fanien sympatiat. Plus tietysti Deppin elatusmaksut, siivun valtavasta omaisuudesta. Heillä ei ollut avioehtoa.

Vierailija
53/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soittiko Amber heti paikalliseen iltapäivälehteen, että Johnny kävi päälle ja nyt mä meen tekemään rikosilmoituksen.

Jos oikeuteen mennään, tiedot ovat kyllä pääsääntöisesti julkisia soittelemattakin.

Niin jos mennään. Nythän se amberi vasta nyyhkii tapahtunutta.

Oikeudessa on jo oltu. Johnny-boylla on nyt lähestymiskielto.

Nopeeta toimintaa. Ei ollut edes paise muuttunut mustelmaksi. Onneksi Johnny pääsee nyt amberista eroon.

Luulis, että olisi helpompiakin tapoja päästä naisesta eroon. Mutta joo, varmaan sun idoli tietää mitä tekee.

Jokohan amberi on ehtinyt perua avioerohakemuksen?

Vierailija
54/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amber Neverheard

Vierailija
55/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän nuo kulut 47 000 viikossa pitää sisällään?

Vierailija
56/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että oikeus laskee avioeron lyhyen keston vuoksi elatusmaksua...

Depp näyttää kuvissa pöhöttyneeltä juopolta, saattaa vetää muutakin kuin viinaa.

Veikkaan että ero ja uusi rakkaus on voinut olla myös 50-kriisiä, lapset alkavat olla isoja ja tajuaa kuinka vanha sitä jo onkaan, ja ns. sekoaa, tätähän tapahtuu koko ajan (myös järkeville) ihmisille.

Nyt ehkä "krapula" valinnoista vaivaa, tajuaa mitä menetti (pitkän liiton, ehkä välit menivät joihinkin ihmisiin, ehkä näkee lapsiaan vähemmän, ehkä katuu kun rikkoi kodin jne.) ja joillakin tuo kääntyy siihen, että syytetään sitä uutta rakkautta tai muuta "syyllistä", ehkä siksi ettei kestetä omaa huonoa omaatuntoa...

Vierailija
57/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä eniten naurattaa se, että jos naista lyödään niin heti ollaan iha kauhuissaan ja halutaa heti jotai rangaistuksia. Mut sit ku jos miestä lyödään nii kukaa ei välitä.

Vierailija
58/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä eniten naurattaa se, että jos naista lyödään niin heti ollaan iha kauhuissaan ja halutaa heti jotai rangaistuksia. Mut sit ku jos miestä lyödään nii kukaa ei välitä.

kerro lisää

Vierailija
59/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny on romantikko eikä ajatellut että voisi tulla hyväksikäytetyksi.

Vierailija
60/75 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana. Nyt kyllä putosi Depp syvyyksiin Cosbyn kaveriksi. Zero sympathies given.