Voiko lantionpohjan lihakset olla liian tiukat?
Yhdynnän aikana orgasmin saadessani lihakseni työntävät peniksen ulos, jos mies ei osaa varautua ja työntää syvälle ja vastaan. Eikä sisälle pääse ennenkuin supistelu laantuu. Sisällä pysyessään mies kyllä nauttii ja tulee melkein heti itsekin.
Eilen rakastellessamme kiedoin jalat hänen ympärilleen ja jännitin lihakseni, kun tuntui niin hyvälle. Mutta miespä meni vaikean näköiseksi ja sanoi että puristan turhan kovaa..
Vähän pelästyin ja olin sitten rentona. Puhuttiinkin jälkeen päin tästä.
Mitään jumppakuulia tms minulla ei ole. Jännittelen kyllä lihaksiani melko säännöllisesti, teen pitoja ja hissiä jne. Kysymys siis kuuluukin lopetanko jumpan vai voiko noita oppia hallitsemaan, niin ettei purista koko voimalla?
Kommentit (10)
Niin, siitähän siinä on kyse, niiden lihasten hallitsemisesta. Ilman kuulia niitä voi kyllä harjoitella, myös löysyttämään. Mutta voihan niillä kuulilla kokeilla pilkan ampumista, kun tekniikka on kunnossa.
Kuulien kanssa opit hallitsemana tietoisesti sitä löysyttämistä helpoiten. Kevyet kuulat mun logiikalla ja pienet, muuten treenaantuu lisää tuo pitopuoli..
Opettele hallintaa, nuo lihakset eivät koskaan voi olla liian hyvässä kunnossa. Jos lihaskuntoa on noin paljon niin voit tehdä asioita joista muut vain haaveilevat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Pompoir
Kokeile joskus miehesi kanssa sellaista, että istut hänen päällään tai sylissä ja pelkkiä lantionpohjalihaksia käyttämällä lypsät hänelle orgasmin (pompoir) Se edellyttää lihaskuntoa, kestävyyttä ja lihasten hallintaa.
Kyllä niissä voimaa voi olla. Jotkut osaavat käyttää niitä luontaisesti. Exälläni oli juuri tällainen erittäin voimakkaan puristamisen taito. Se saattoi tehdä myös sisään pääsemisen mahdottomaksi. Täytyi siis olla itse riittävän syvällä kun näin tapahtui... silloin kun hän sai tai puristi tahallaan muuten vaan, yleensä kun minä sain. Silmät siinä pullistuu päästä kyllä se niin hyvää tekee!
Kiitos vastauksista. Ehkä mä sitten uskallan hankkia harjoituskuulat, kun moni suositteli. Olisi jännä oppia hallitsemaan lihaksia paremmin.
Erityisesti tuo pompoir kuulostaa kiehtovalta. Tuon tyylistä on tehtykin, tuosta tietämättä. Siis mies pyytää sisällä ollessaan puristelemaan, muttei kauaa malta olla lykkimättä. Mutta kun oon päällä, niin saan päättää itse ;)
En varmaan jaksaisi vielä orgasmia miehelle pelkillä lihaksilla. Kestävyyttä siis treenaamaan. Hiukan kyllä pelottaa, että tulee voimaa samalla. Orgasmin aikana en voi ainakaan hallita puristusvoiman määrää, se on mitä on. Todella ikävää olisi, jos mies ei voisi olla/pysyisi enää silloin sisällä.
Mutta onhan se ilahduttavaa tietää, että aina voin ampua pilkkaa kuulilla, jos pimpero menee treenillä liian tiukaksi ja joudutaan asettamaan se käyttökieltoon. Kai sillä mökkivieraita viihdyttää ;)
En edes puristele lihaksiani , mies käskee olla liikkumatta, ettei tule heti.
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla välillä positiivisiä.Onkl sulla ollu aina noin tiukka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi verrata itseäni keneenkään toiseen. Varmaankin sitten aika kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi verrata itseäni keneenkään toiseen. Varmaankin sitten aika kunnossa.
Onhan toi sun miehelle hyvä homma.Kostutko hyvin kun olet niin tiukka?
Olen mies ja kyllä minä ainakin pystyn lantionpohjalihasten puristuksen voimakkuutta säätelemään.