Katy Perry on yksi huonoimman näköisistä julkkiksista
Ei nyt ehkä suoranaisesti ruma mutta hyvin lähellä sitä.
Onko joku eri mieltä?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta käsitätkö että vain sellaisen ihmisen arvostelu on ok (ja joku roti silloinkin, mikäli minulta kysytään), joka asettaa itsensä julkisuuteen missiksi tai malliksi, no ehkä vielä ammattinäyttelijätkin menevät samaan joukkoon. Muut eivät ole missään sen vuoksi, miltä he näyttävät, jolloin on myöskin tosi asiatonta ruotia ulkonäköä ainakaan negatiivisesti.
Eli saathan sinä olla kiinnostunut kasvoista ja tutkia niitä, mutta ei se oikeuta ylittämään kaikkia hyvän tavan mukaisia yleisiä sosiaalisia sääntöjä.
Jaa minäkö olen ainoa joka arvostelee muiden kuin missien ulkonäköä? Älä nyt naurata. Jokaista julkkista on arvosteltu ja tullaan arvostelemaan eikä siinä ole mitään väärää. Jos Perry haluaisu ettei häntä arvosteltaisi niin ei hän julkisuuteen olisi lähtenyt. Jotkut julkkikset myös käyttävät maskeja esiintyessään joten siinä olisi myös yksi vaihtoehto ollut Perrylle, jos ei haluaisi tulla arvostelluksi. Ihminen on visuaalinen olento. Sen asian kieltäminen on vain naiivia.
Ap
"Ihminen on visuaalinen olento" on aika huono peruste puhtaalle pinnalliselle kusipäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata miten erilaisia vastauksia saa sillä kuinka esittää kysymyksen. Jokin aika sitten joku teki aloituksen jossa mainitsi otsikossa pitävänsä Perryä yhtenä kauneimmista julkkiksista ja halusi tietää ovatko muut samaa mieltä. No muut olivat tietysti aikalailla eri mieltä:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2553037/katy_perry_on_yksi_kauneimpia_ju…
Suurin osa tuossa keskustelusaa on sitä mieltä että on mitäänsanomattoman näköinen.
Olette te hauskoja :D Psykologiaahan tämä on.
Tuo keskustelu oli kuukausi sitten ja vieläpä ihan eriaikaan (ilta)
Mitä luulet voiko se vaikuttaa jollakin lailla?
Mun mielestä hän on kaunis ja seksikäs. :p
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, kauniin naisen haukkumisketju mammapalstalla! Mikä teitä naisia vaivaa?
Tiedän satoja kauniita julkkisnaisia joiden ulkonäköä en ole koskaan haukkunut. Minusta Perry nyt vaan ei ole sieltä parhaimmasta päästä. Ap
Miksi sua ahdistaa Katy Perryn ulkonäkö niin paljon, että perustat siitä ketjun?
Ei ahdista. Halusin vain tietää olenko ainoa joka pitää häntä ei-minkään-näköisenä.
ApMiksi? Tuoko se yhteenkuuluvuuden tunnetta? Mikä siinä kiinnostaa?
No kylläpä sinua nyt kiinnostaa motiivini :D
Olen vaan kiinnostunut tietämään minkä näköisiä ihmiset pitävät hyvän- ja huononnäköisinä. Siksi teen kuvakollaasejakin tänne. En osaa sen tarkemmin kertoa syytä miksi olen kiinnostunut. Toiset tykkää ommella vaatteita, jotkut tehdä ruokaa ja minä tutkia ihmisten kasvoja.
ApJos olet vain kiinnostunut ihmisten ulkonäöstä, niin miksi haukut Katy Perrya jo otsikossa? Miksi et vain kysy mitä mieltä ihmiset ovat ulkonäöstään? Miksi haluat painaa häntä alaspäin?
Provosoiva otsikko huomataan paremmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta käsitätkö että vain sellaisen ihmisen arvostelu on ok (ja joku roti silloinkin, mikäli minulta kysytään), joka asettaa itsensä julkisuuteen missiksi tai malliksi, no ehkä vielä ammattinäyttelijätkin menevät samaan joukkoon. Muut eivät ole missään sen vuoksi, miltä he näyttävät, jolloin on myöskin tosi asiatonta ruotia ulkonäköä ainakaan negatiivisesti.
Eli saathan sinä olla kiinnostunut kasvoista ja tutkia niitä, mutta ei se oikeuta ylittämään kaikkia hyvän tavan mukaisia yleisiä sosiaalisia sääntöjä.
Jaa minäkö olen ainoa joka arvostelee muiden kuin missien ulkonäköä? Älä nyt naurata. Jokaista julkkista on arvosteltu ja tullaan arvostelemaan eikä siinä ole mitään väärää. Jos Perry haluaisu ettei häntä arvosteltaisi niin ei hän julkisuuteen olisi lähtenyt. Jotkut julkkikset myös käyttävät maskeja esiintyessään joten siinä olisi myös yksi vaihtoehto ollut Perrylle, jos ei haluaisi tulla arvostelluksi. Ihminen on visuaalinen olento. Sen asian kieltäminen on vain naiivia.
Ap"Ihminen on visuaalinen olento" on aika huono peruste puhtaalle pinnalliselle kusipäisyydelle.
Eli jos olen sitä mieltä että julkkis X ei ole minkään näköinen tai vaikka jopa ruma olen mielestäsi kusipää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä olen erittäin visuaalinen ihminen, mutta samalla osaan ja etenkin myös haluan erotella tietyt asiat toisistaan tapoja unohtamatta. Hänhän on siis laulaja, sen pitäisi olla toissijaista miltä hän näyttää fyysisiltä piirteiltään.
Vaikka iso osa tekee jotain, ei se tarkoita sitä että kaikki tekevät, tai että ison osan tekoset olisivat oikein ja hyvä juttu. Osa meistä ei ole sitä samaa massan mukana menevää porukkaa, osa ajattelee ihan itsekin, mikä on toki ikävää joidenkin mielestä? Juuri tästä syystä kun nainen on alusta alkaen niin vahvasti ulkonäön perusteella arvosteltavana, jää moni naisten taidoista kumpuava suurempi saavutus tekemättä. Se on sääli, mutta tosi ymmärrettävääkin naisen kannalta, koska suurta yhteisöä on vähän vaikea muuttaa tai asettua ronskisti sitä vastaan ainakaan kovin nuorena ja siten vielä hieman näköalattomana, ja vanhempana voi olla sitten jo joiltain osin myöhäistäkin. Kapasiteetti jää käyttämättä. Liikaa energiaa on mennyt johonkin muuhun.
Ikävää, että tekee nainen edelleenkin mitä tahansa, niin aina jotkut ensinnäkin arvostelevat siksi kun nainen, ja jotkut vieläpä vain ulkonäön takia. Samaan aikaan samassa tilanteessa oleva mies saa vain tehdä, luoda, elää ja vaikuttaa sen hetken olemassaolollaan, ja hyvin helposti mies nähdään nimenomaan tekemistensä kautta ja hän saa luontaisen oikeutuksen olla vain olemassa, ilman että pitäisi näyttää jotenkin hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinä olen erittäin visuaalinen ihminen, mutta samalla osaan ja etenkin myös haluan erotella tietyt asiat toisistaan tapoja unohtamatta. Hänhän on siis laulaja, sen pitäisi olla toissijaista miltä hän näyttää fyysisiltä piirteiltään.
Vaikka iso osa tekee jotain, ei se tarkoita sitä että kaikki tekevät, tai että ison osan tekoset olisivat oikein ja hyvä juttu. Osa meistä ei ole sitä samaa massan mukana menevää porukkaa, osa ajattelee ihan itsekin, mikä on toki ikävää joidenkin mielestä? Juuri tästä syystä kun nainen on alusta alkaen niin vahvasti ulkonäön perusteella arvosteltavana, jää moni naisten taidoista kumpuava suurempi saavutus tekemättä. Se on sääli, mutta tosi ymmärrettävääkin naisen kannalta, koska suurta yhteisöä on vähän vaikea muuttaa tai asettua ronskisti sitä vastaan ainakaan kovin nuorena ja siten vielä hieman näköalattomana, ja vanhempana voi olla sitten jo joiltain osin myöhäistäkin. Kapasiteetti jää käyttämättä. Liikaa energiaa on mennyt johonkin muuhun.
Ikävää, että tekee nainen edelleenkin mitä tahansa, niin aina jotkut ensinnäkin arvostelevat siksi kun nainen, ja jotkut vieläpä vain ulkonäön takia. Samaan aikaan samassa tilanteessa oleva mies saa vain tehdä, luoda, elää ja vaikuttaa sen hetken olemassaolollaan, ja hyvin helposti mies nähdään nimenomaan tekemistensä kautta ja hän saa luontaisen oikeutuksen olla vain olemassa, ilman että pitäisi näyttää jotenkin hyvältä.
Naisen ulkonäköä arvostelee lähinnä muut naiset. Naisille ulkonäkö on tärkeämpää. Minäkin olen nainen ja haluan näyttää miellyttävältä. Siitä syystä meikkaan ja pukeudun niin kuin haluan että mua kohdellaan. Miesten ulkonäköä ei arvostella yhtä paljon koska miehiä ei kiinnosta muiden miesten ulkonäkö eikä juuri omakaan ja naisia kiinnostaa paljon se miltä he itse ja miltä muut naiset näyttävät. Nainen nyt vaan on ihmislajissa se sukupuoli jonka ulkonäköä halutaan katsoa. Muissa eläinlajeissa se on usein uros jonka ulkonäkö merkitsee enemmän.
Itse pystyn nykyään arvioimaan julkkisnaisten ulkonäköä tuntematta tekeväni jotain moraalisesti väärää. Johtuu varmaan siitå että osaan ottaa nykyään rennommin kun itsetunto on kohentunut. Ei siinä ole mitään pahaa että haluaa muidenkin.näkemyksiä siitä mikä näyttää heidän mielestä hyvältä tai ei näytä.
Ja muuten, kuvakollaaseihini olen laittanut useammin miehiä kuin naisia.
Ap
Taas on muutama ottanut henk.koht. tämänkin. Kasvattakaa itsetunto. :D
Just toissapäivänä kattelin ja kuuntelin Katyn musavideoita, ja olin vaan että wow... Katy on sek-si-käs, päästä varpaisiin.
Ei oo ees pahan näköne ilman meikkiä:
http://withoutmakeup.org/wp-content/gallery/katy-perry/Katy-Perry-Free-…
Kaunis on, laulaa se EI osaa. Live ääni järkkyä kissan huutoo
Katy Kaunis Perry😙
Jopa ilman meikkiä😘😘
Linkki⤵
http://www.nomakeupceleb.com/katy-perry-without-makeup.html
En joskus pitänyt hänen ulkonäöstään mitenkään erityisesti, mutta jossain vaiheessa mieleni oli muuttunut ja nyt ajattelen että onhan hän kaunis.
Matti Nykänen on musta huonomman näköinen.
Vähän samantapainen ketju kuin missä Jenni Vartiaista haukutaan rumaksi kuin norsunv*ttu. Ikään kuin ulkonäöllä olisi vaikutusta laulamiseen.
Ap