Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Soitatteko poliisit, jos okt-alueella naapuri soittaa musiikkia ulkona?

Vierailija
28.05.2016 |

Ollaan mietitty omakotitaloon muuttamista, mutta mitäs, jos sattuu naapurit, jotka soittavat musiikkia pihallaan? Voin vain kuvitella, että näillä on asenne "omalla pihalla olen kuten haluan". Jääkö muuta vaihtoehtoa kuin soittaa poliisit?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään soita.

Vierailija
2/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toistuvasti häiritsevää ja iltaisin öisin niin soittaisin,mutta eipä ole semmoisia naapureita vielä ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään soita :D Kivahan se on, että ihmiset elävät ja nauttivat. Musiikki sopii ihan hyvin kesäpäivään ja -iltaan.

Vierailija
4/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen vastenmielinen mamma-aloitus. Mikä teitä naisia vaivaa?

Vierailija
5/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan jatkuvasti soita musiikkia pihallaan. Satunnaiset kerrat ei juurikaan märästä niin paljoa, että pitäisi poliisille soittaa.

Vierailija
6/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo nyt haittaa, jos satunnaisesti pitää vaikkapa juhlia ja musiikkikin soi.

Ehkä teidän kannattaa muuttaa ihan vaan maalle muutaman kilometrin päähän lähimmästä naapurista.

Vierailija
7/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa uusavuttomuutta soittaa heti poliisit! Sehän on vasta viimeinen vaihtoehto, jos kaikki muut vaihtoehdot on käyty läpi.

Vierailija
8/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä aika painajainen, jos naapuri soittaisi joka kaunis kesäilta säkkipilliä pihallaan! :O

Vierailija
9/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurille puhuminen olisi poissuljettua, koska ... ?

Vierailija
10/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan mietitty omakotitaloon muuttamista, mutta mitäs, jos sattuu naapurit, jotka soittavat musiikkia pihallaan? Voin vain kuvitella, että näillä on asenne "omalla pihalla olen kuten haluan". Jääkö muuta vaihtoehtoa kuin soittaa poliisit?

Häh :O

Mä asun Tanskassa ja täällä kuuluu musiikkia sieltä sun täältä näin kesäaikaan. Usein viikonloppuisin illallakin ja myöhään, kun jossain naapurustossa on juhlat tai vaan vieraita. Ei se niin kovalla kuulu, että häiritsisi ja jos joskus kuuluu enemmän, niin silloin on yleensä ainakin ne lähimmät naapurit tietoisia, että on juhlat.

Vai tarkoitatko jotain hirveän kovalla soittelua?

Vierailija
11/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olisi kyllä aika painajainen, jos naapuri soittaisi joka kaunis kesäilta säkkipilliä pihallaan! :O

Ja olisi aika sama se ja sama soittaisiko hyvin vai huonosti 

Vierailija
12/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koska tämä on perusprovo.

Vierailija
13/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun Tanskassa ja täällä kuuluu musiikkia sieltä sun täältä näin kesäaikaan. Usein viikonloppuisin illallakin ja myöhään, kun jossain naapurustossa on juhlat tai vaan vieraita. Ei se niin kovalla kuulu, että häiritsisi ja jos joskus kuuluu enemmän, niin silloin on yleensä ainakin ne lähimmät naapurit tietoisia, että on juhlat.

Arvostamme hiljaisuutta, linnunlaulua, tuulen suhinaa, sateen ääntä, luonnon läsnäoloa. Musiikki ei tähän kuvioon kuulu, inhoamme eniten sitä, että joku päättää puolestamme, mitä joudumme kuuntelemaan. Itse soittaisin kyllä poliisit, jos musiikkia tulisi tuntikausia tai hetkenkään kello 22 jälkeen.

Ap

Vierailija
14/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän ap:n pitää muuttaa maaseudulle, jos on tosissaan. OKT-alue ei missään nimessä ole asumismuotosi. Kärsitte siellä siitä, että ihmiset elävät ja myös muodostutte naapurustolle paiseeksi per*eeseen.

Vierailija
15/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OKT-alueella asuminen on yhteisöllistä. Se on valinta. Älkää tehkö vääriä valitoja.

Vierailija
16/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä kuuntelin kerrostaloasunnostani kuinka okt-alueen, joka on siis ihan vieressä, joku remppareiska leikkasi laattoja kahteen asti yöllä. Silloin oli pakko tuumata että okt asujat ovat jotenkin keskimääräistä tyhmempiä kun kukaan ei puuttunut. Musiikki tuohon verrattuna on miellyttävää...

Vierailija
17/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun omakotitalossa lestadiolaisella alueella. Ainoastaan vierusnaapuri ei ole lestadiolainen - muut ovat vanhoillisen suuntauksen jäseniä. Ei paljon musiikki pauhaa iltaisin eikä näy kännisiä örveltäjiä. Mahtavaa!

Vierailija
18/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään soita. :D

Omalla pihalla nimenomaan saa olla miten haluaa, vaikka soittaa alasti säkkipilliä jos siltä tuntuu.

Vierailija
19/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tyyliin loma-ajan ulkopuolella sunnuntai-maanantaiyönä soittaa klo 3 aamulla kovalla musiikkia ja meluaa, niin sitten saattaisin joko käydä itse sanomassa, ja vasta sitten jos sana ei kuulu, soittaa sitten virkavallan paikalle. Päivisin en jaksa alkaa nimbyilemään, kukin tehköön mitä lystää. 

Vierailija
20/31 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostamme hiljaisuutta, linnunlaulua, tuulen suhinaa, sateen ääntä, luonnon läsnäoloa. Musiikki ei tähän kuvioon kuulu, inhoamme eniten sitä, että joku päättää puolestamme, mitä joudumme kuuntelemaan. Itse soittaisin kyllä poliisit, jos musiikkia tulisi tuntikausia tai hetkenkään kello 22 jälkeen.

Ap

Siinä tapauksessa muutatte MAALLE, ette okt-alueelle.