Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bongasin juuri asiakkaalla toisen henkilön pankkikortin, mitä pitikään tehdä?

Vierailija
28.05.2016 |

Saanko siis ottaa sen häneltä takavarikoitavaksi ja ilmoittaa pankille? Kyseessä oli siis nainen ja kortissa oli miehen nimi

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin kerran nuorempana korttini poikakaverille baariin, kun itse menin nukkumaan. Kohta tämä soitti että baarimikko vei kortin ja oli sanonut, että minä voin tulla sen henkkareilla hakemaan.

Puin ja lähdin baariin hakemaan korttia, mutta ilmeisesti nainen oli siinä välissä saanut selville, että hän saa löytöpalkkion. Ei antanut korttia ja tililtä lähti 150e. Koko paikka meni onneksi konkkaan pian sen jälkeen, eli en ihmettele miksi oli niin rahanahne. Opin kuitenkin läksyni! Ei ikinä korttia toiselle!

Vierailija
42/42 |
28.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sitten sellaisessa tilanteessa, että kortissa on naisen nimi, mutta henkilö on mies? Ja sitten selviääkin, että tämä on transu? Eikös tuo ole jo kunnianloukkaus toisen seksuaalisuutta kohtaan?

Ja entäs sitten, jos kortissa on naisen nimi ja henkilö näyttää mieheltä, mutta osoittautuu rekkalesboksi? Tai Butch-lesboksi vai mikä nyt olikaan. 

Miten tuollaisissa tilanteissa tulisi toimia, koska siinä voi saada syytteen niskaansa kunnianloukkauksesta?

Jos epäilee, että kortti ei ole maksajan, kysytään henkilöllisyystodistus. Se ei ole kunnianloukkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi