Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikähän mulla on kun nykyään teen jatkuvasti kirjoitusvirheitä

Vierailija
27.05.2016 |

Niitä tulee ihan jatkuvasti, taivutusmuodot menevät väärin, kirjaimet sekaisin jne. Eikä tässä vielä kaikki, luenkin väärin. Esimerkiksi sanan kvalitatiivinen luin pitkään ja toistuvasti kvalitiiviseksi, ja yhtäkkiä huomasin lukeneeni väärin.
Mistä tällainen voi johtua? Vastaavaa ongelmaa ei ole ennen ollut, ihan viimeisen vuoden aikana se on tullut. Olen 24-vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut hirveä stressi jo toista vuotta. Viime syksynä aloin tehdä kaikenlaisia kirjoitusvirheitä ja huolestuin aivoistani aika tavalla. Nyt teen taas huomattavasti vähemmän virheitä ja huomaankin ne jo ennen kuin pääsen virkkeen loppuun.

Vierailija
2/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stressaantunut opiskeluista tai töistä? Minulla se ainakin vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt mitenkään erityisen stressaantunut. Toki olen joutunut lyhyessä ajassa sisäistämään paljon, mutta ei koskaan ole kirjoituksessa tai lukemisessa näkynyt. Nyt hoksasin että otsikkokin on kirjoitettu päin h*lvettiä. Sanat sekoilee, kirjaimet vaihtavat paikkaa. Epäilen oikeasti että minulla on puhjennut lukihäiriö, onkohan se mahdollista?

Ap

Vierailija
4/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttämättömien rasvahappojen vähäisyys. Margariinit ovat huonoja prosessoituja rasvoja. Kaukana luonnollisesta.

Suosi avokadoa, manteleita, siemeniä, pähkinöitä, voita, kookosöljyä -ei sitä kovetettua pötkylää.

Oletko väsynyt? Entä kovien paineiden taakoittama?

Voimia ja suloista kesää ;)

Vierailija
5/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välttämättömien rasvahappojen vähäisyys. Margariinit ovat huonoja prosessoituja rasvoja. Kaukana luonnollisesta.

Suosi avokadoa, manteleita, siemeniä, pähkinöitä, voita, kookosöljyä -ei sitä kovetettua pötkylää.

Oletko väsynyt? Entä kovien paineiden taakoittama?

Voimia ja suloista kesää ;)

Moikka, olen vegaani terveydellisistä syistä, ja ruokavalioni on tehty sen pohjalle ravitsemusterapeutin avustuksella. Voin sijs lähes varmasti sanoa, että ruokailusta ei tällä kertaa ole kyse.

Hieman olen ollut väsynyt, en nyt mitenkään normista poikkeavasti.

Aloin tässä pohtimaan, että voisikohan vika olla mielialalääkityksessä, jonka lopetin n. vuosi sitten. Söin lääkkeitä vähän reilun vuoden jälkeen liian kovaksi käyneiden sivuoireiden vuoksi. Monesti on tuntunut että ne jotenkin tyhmensivät minua - toki kyse voi olla ihan vaan luulosta.

Ap

Vierailija
6/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta voi olla tulossa persu.

Vierailija
7/7 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivänmuruja näppäimien alla.