En pahemmin tykkää hyväillä miestä mutta tykkään itse olla hyväiltävänä ja saada orgasmeja
Ei mua kiinnosta vatkata tai imeä miehen munaa. Miehen orgasmikin on niin helppo. Täytyykö naisen sekin heille antaa? Olen mieluiten nuoltavana/sormetettavana/naitavana ym. Minusta miehet on sitä varten, että antavat naiselle seksuaalisen tyydytyksen ja saavat siitä samalla itse.
Kommentit (17)
Ja miehet ei pahemmin välitä olla hyväiltävänä, mutta rakastavat kopeloidia naisia.
Siksi kai viihdymme niinkin hyvin yhdessä kuin viihdymme.
Pitäähän jonkun olla luuseri sängyssä, muuten niitä hyviä ei olisi, koska kaikki olisivat hyviä.
Haluisin nuolla sua ja hieroa sun G-pistettä ja naida sua.
M41
Mä tykkäisin hyväillä jotain ihanan timmiä nuorta vartaloa.
Mut mun mies on vain keski-ikäinen plösö...
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Pitäähän jonkun olla luuseri sängyssä, muuten niitä hyviä ei olisi, koska kaikki olisivat hyviä.
Sori nyt mutta kun kerran haluat keskustella itsestäsi niin avaaja ihan oman keskustelusi. 😼
Vierailija kirjoitti:
M41
Hyvä poika! 😊😘 ap
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Sori nyt mutta kun kerran haluat keskustella itsestäsi niin avaaja ihan oman keskustelusi. 😼
Toki normaalit mieltymykset omaavana miehenä en täytä noita harvinaisia fetisistikriteerejä ja niissä pienissä piireissä olisin tylsimys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M41
Hyvä poika! 😊😘 ap
Milloin siirrytään teoriasta käytäntöön?
M41
Onneksi meidän miesten halut on päinvastaiset. Parasta seksissä on ensin hyväillä naisen vartaloa kaikkialta, nuolla hellästi ja lopuksi naida rytmikkäästi ja päättäväisesti. Mitä muuta mies voisi kaivata?
Mielestäni naisia ei rakasteluun tarvitse.
Muesten välinen rakkaus kaunista.
En vösy kullin lutkuttamiseen toisin kuin pillun kuoleminen tökkii jabolenkin lopettanut sen kokonaan.
P.S Mulla alko seisoo ku kirjoitin mun ekaa vastausviestiä ku fantasioin nuolemisesta ja sormettamisesta ;)
M41
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni naisia ei rakasteluun tarvitse.
Muesten välinen rakkaus kaunista.
En vösy kullin lutkuttamiseen toisin kuin pillun kuoleminen tökkii jabolenkin lopettanut sen kokonaan.
Noin ehkäisy hoidettiin antiikin Kreikassa.
Alkaa haluttaa kun lukee tällaisia viestejä. Antaisikohan vaimo tänään nuolla pillua?
Jos saisin lapset aikaisin petiin, vaimolle lasillinen punaviiniä ja kenties hieman hartiahierontaa vaimon valitsemaa ohjelmaa katsellen. Sitten sänkyyn ja siellä voisi vielä hieman jatkaa hierontaa...
Aah, ku tekis mieli mussuttaa sun tussua monta tuntia :)
M41
Vierailija kirjoitti:
Alkaa haluttaa kun lukee tällaisia viestejä. Antaisikohan vaimo tänään nuolla pillua?
Jos saisin lapset aikaisin petiin, vaimolle lasillinen punaviiniä ja kenties hieman hartiahierontaa vaimon valitsemaa ohjelmaa katsellen. Sitten sänkyyn ja siellä voisi vielä hieman jatkaa hierontaa...
TÄä kuulosti todella hyvälle.
Toivotaan että kuulostaa myös vaimon mielestä. Kaadoin jo vaimolle punaviinin ja nyt lähden nukuttamaan lapsia.
Juuri näin 💪💅