Etsin elämänkumppania mutta en silti ikinä vastaa naiselle jonka profiilissa lukee "seksin vonkaajat menkää seuraavaan profiiliin" tai vastaavaa.
Mitä väliä on jos saa seksinhakuviestejä vaikka sata päivässä. Ei niihin tarvitse reagoida. Saan minäkin paljon vanhojen ja ei niin nättien naisten viestejä. Nainen joka sinkkuna olleessaan ilman seksiä ärsyyntyy niin paljon seksiseuranhakijoista että näkee sen tärkeäksi asiaksi ilmoittaa profiilissaan ei ole seksuaalinen ihminen vaan juuri sellainen jonka kanssa myöhemmin käydään kauppaa seksistä. En halua sellaista vaimoa. Nimim. UnelmienPoikamies
Kommentit (76)
TÖÖT.. WRONG... mä oon ainakin HYVIN seksuaalinen ihminen suhteessa. Mutta en etsi seksiseuraa vaan suhdetta, jossa sanomattakin on selvää että seksuaalisuus on suuressa roolissa ;)
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa ja oikeassa elämässähän miehet eivät ikinä etsi seksiä. Mies hakee aina ensin seksiä. Sitä seuraa muut asiat. Naisten pitäisi tämä ymmärtää. Netissä se vain näkyy selkeämmin.
Olen ymmärtänyt ja siksi en yritäkään enää löytää aviomiestä.
Asiaa! Sama homma. Sellaiset jotka käyttää pitkiä kappaleita tehdäkseen vesiselväksi että seksi ei ole tärkeää, korkeintaan olematon sivujuonne jos on tapahtuakseen, menee mappi ööhön.
Ymmärrän että on kova halu tehdä selväksi ettei ole "helppo" eikä anna "kenelle tahansa" mutta se että seksi leimataan epätärkeäksi on massiivinen turn-off. Kenties se joillekin onkin epätärkeää, minusta se on yksi luonnollinen ja suuri osa ihmisyyttä, ainakin minulle on.
-m
Yleensä nuo 'älkää vongatko seksiä' -ilmoittelijat antavat kyllä itsestään lähinnä ylimielisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
TÖÖT.. WRONG... mä oon ainakin HYVIN seksuaalinen ihminen suhteessa. Mutta en etsi seksiseuraa vaan suhdetta, jossa sanomattakin on selvää että seksuaalisuus on suuressa roolissa ;)
Osa etenkin nätimmästä päästä olevista naisista keskittyy profiilissa lähinnä kertomaan mitä kaikkea hei eivät etsi ja millainen mies ei saisi olla. Kannattaisi keskittyä kertomaan mitä etsii.
Deittiprofiilin täyteen "ei seksiseuraa", "en etsi yhden yön juttuja", "en vastaa seksikyselyihin" jne. kirjoittava nainen antaa tiukkapipoisen ja rajoittuneen kuvan itsestään. 0/5 ei jatkoon tällaiset.
Vierailija kirjoitti:
Asiaa! Sama homma. Sellaiset jotka käyttää pitkiä kappaleita tehdäkseen vesiselväksi että seksi ei ole tärkeää, korkeintaan olematon sivujuonne jos on tapahtuakseen, menee mappi ööhön.
Ymmärrän että on kova halu tehdä selväksi ettei ole "helppo" eikä anna "kenelle tahansa" mutta se että seksi leimataan epätärkeäksi on massiivinen turn-off. Kenties se joillekin onkin epätärkeää, minusta se on yksi luonnollinen ja suuri osa ihmisyyttä, ainakin minulle on.
-m
Täsmälleen näin!
Omalla kohdallani ongelma on lähinnä se jos nainen ei mitään muuta kirjoita profiilissaan kuin sen että seksivonkaajat älkää vaivautuko, koska kyllähän sitä kaipaisi vähän tietoja muuten että minkälainen nainen on.
Ehkä pointti on se, että nämä naiset eivät halua tulla vedätetyiksi. Helppohan ne seksinvonkausviestit onkin ohittaa, mutta kun suurin osa on niitä, jotka eivät vonkaa vaan jutustelevat mukavia, mutta eivät ole oikeasti kiinnostuneita muusta kuin seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin paljosta jään paitsi.
Kyllä ihan oikeasti fiksuja miehiä ärsyttää se, jos nainen suhtautuu jotenkin halveksivasti seksiseuran hakijoihin. Antaa ensinnäkin sen kuvan, että nainen on jotenkin katkera, jos täytyy kauhean jyrkästi asia ilmaista. Ja nainen vaikuttaa vähän siltä, että suhtautuminen miehiin on jotenkin huono. Joku kunnon tossumies ei tuollaisesta niinkään välitä.
Miehet nyt eivät vaan ymmärrä, että naiset joutuvat miesten seksiviestittelyiden ja seksiehdotteluiden kohteeksi jokaisella deittipalstalla, jatkuvasti. Se on kyllästyttävää ja väsyttävää.
Jos jo profiilissaan nainen on kovin negatiivinen, niin ei voi olla kovin laadukas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet nyt eivät vaan ymmärrä, että naiset joutuvat miesten seksiviestittelyiden ja seksiehdotteluiden kohteeksi jokaisella deittipalstalla, jatkuvasti. Se on kyllästyttävää ja väsyttävää.
Mitä mieltä olet miehestä, jolla on jotain kauhean negatiivista "älä tee sitä tai tätä" -juttua profiilissaan? Tuleeko sellainen olo, että siinäpä hyvä mies?
Hyvät huutonaurut aina lähtee kun joku 160/90kg pullukka ja räväkkä kouvolatukka kertoo, ettei seksiseura kiinnosta. Näin ne vaan ovat markkinat erilaiset. Onneksi kuulun siihen miesten komeimpaan neljännekseen niin pääsee jopa naapurintyttöjen kanssa treffeille. Oikeasti pitkiin ja kauniisiin naisiin minullakaan ei riitä rahkeet. Voin vaan kuvitella kuinka mahdotonta tuollaisen kouvolatukan miespuolisen vastineen on saada seuraa. Ei käy kateeksi, ei sitä rimaakaan voi nollan alle oikein tiputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet miehestä, jolla on jotain kauhean negatiivista "älä tee sitä tai tätä" -juttua profiilissaan? Tuleeko sellainen olo, että siinäpä hyvä mies?
Fiksu mies kun ilmoittaa ettei etsi pelkkää seksiseuraa.
No, mietipä itse haluaisitko vaikka työsähköpostiisi sata roskapostia päivässä? Siis että ei olisi minkäänlaista spammifiltteriä käytössä, eikä edes mailin lähettäjästä tai otsikosta arvaisi, onko se tärkeä vai roskaposti. Joutuisit lukemaan kaikki läpi. Eikö sua haittaisi yhtään? Eihän niihin roskaposteihin tarvitsisi reagoida.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pointti on se, että nämä naiset eivät halua tulla vedätetyiksi. Helppohan ne seksinvonkausviestit onkin ohittaa, mutta kun suurin osa on niitä, jotka eivät vonkaa vaan jutustelevat mukavia, mutta eivät ole oikeasti kiinnostuneita muusta kuin seksistä.
Yleensä noissa se pointti on ihan vaan se että nainen yrittää luoda itsestään illuusiota että olisi kovinkin tasokas jota kaikki miehet himoitsevat.
Olisiko se nyt niin vaikea hetkeksi asettua naisten asemaan. Vastaukseksi tulee melkein pelkästään seksin vonkausta ja jotkut kekseliäänä postaavat vielä mulkun kuvia. Miksi on niin vaikea mennä naisen asemaan ja myöntää että ei tuo ole kivaa? Siksikö että itse harrastaa tätä?
Ravintoloissa ja oikeassa elämässähän miehet eivät ikinä etsi seksiä. Mies hakee aina ensin seksiä. Sitä seuraa muut asiat. Naisten pitäisi tämä ymmärtää. Netissä se vain näkyy selkeämmin.