Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin elämänkumppania mutta en silti ikinä vastaa naiselle jonka profiilissa lukee "seksin vonkaajat menkää seuraavaan profiiliin" tai vastaavaa.

Vierailija
27.05.2016 |

Mitä väliä on jos saa seksinhakuviestejä vaikka sata päivässä. Ei niihin tarvitse reagoida. Saan minäkin paljon vanhojen ja ei niin nättien naisten viestejä. Nainen joka sinkkuna olleessaan ilman seksiä ärsyyntyy niin paljon seksiseuranhakijoista että näkee sen tärkeäksi asiaksi ilmoittaa profiilissaan ei ole seksuaalinen ihminen vaan juuri sellainen jonka kanssa myöhemmin käydään kauppaa seksistä. En halua sellaista vaimoa. Nimim. UnelmienPoikamies

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kaksi viikkoa Tinderissä. Minulle saattoi oikeasti tulla kymmeniä viestejä päivässä, iso osa selvästi hakemassa pelkkää seksiseuraa, joka ilmeni vasta muutaman viestin jälkeen. Kyllä teki mieli laittaa maininta tästä profiilini.

Kyse ei ole siitä ettenkö pitäisi seksistä tai ettenkö sitä harrastaisi "jo" tapailuvaiheessa, en vain halunnut pelkästään seksiin perustuvaa suhdetta.

Että ymmärrä hieman naisiakin tässä asiassa, ei kukaan jaksa sellaista viestitulvaa! Vielä kun olen kohtelias ihminen ja koen että jokaiselle on vastattava vähintään se "kiitos mutta ei kiitos"☺

Vierailija
22/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät huutonaurut aina lähtee kun joku 160/90kg pullukka ja räväkkä kouvolatukka kertoo, ettei seksiseura kiinnosta. Näin ne vaan ovat markkinat erilaiset. Onneksi kuulun siihen miesten komeimpaan neljännekseen niin pääsee jopa naapurintyttöjen kanssa treffeille. Oikeasti pitkiin ja kauniisiin naisiin minullakaan ei riitä rahkeet. Voin vaan kuvitella kuinka mahdotonta tuollaisen kouvolatukan miespuolisen vastineen on saada seuraa. Ei käy kateeksi, ei sitä rimaakaan voi nollan alle oikein tiputtaa.

Ei sitä ilmoitettaisi jos ei olisi jo aiemmin tullut tuota roskapostia väsymiseen asti. Miehet nyt yrittää varmasti naapurin mummoakin, siinä millään hiuksilla ole mitään väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy tekstiin on se, että ei haluta nähdä kenenkään peniksen kuvia. Useammalla miehellä on nimittäin tapana lähetellä peniksestään kuvia ja kirjoitella rivoja naisille. Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
24/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen kirjoittanut noin, että pelkkää seksiä etsivät älkää vaivautuko. Silti haluan melko kinkyä seksiä vähintään kerran päivässä mieheni kanssa, jo vuosia. Mutta löysin omani ja jokaisellahan saa olla omat valintakriteerinsä.

Vierailija
25/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÖÖT.. WRONG... mä oon ainakin HYVIN seksuaalinen ihminen suhteessa. Mutta en etsi seksiseuraa vaan suhdetta, jossa sanomattakin on selvää että seksuaalisuus on suuressa roolissa ;)

Osa etenkin nätimmästä päästä olevista naisista keskittyy profiilissa lähinnä kertomaan mitä kaikkea hei eivät etsi ja millainen mies ei saisi olla. Kannattaisi keskittyä kertomaan mitä etsii.

Olin juuri tulossa kirjoittamaan samaa. Toki jokainen varmaan haluaa ilmaista minkä tyyppiset piirteet ovat totaalinen turn off mutta sitten, kun profiilissa on kauhea lista minkä tyyppiset ihmiset EIVÄT saa ottaa yhteyttä, vinkkinä että henkilöstä ja profiilista saisi kenties hieman positiivisemman kuvan, kun sen sijaan listaisi minkä tyyppisten miesten on suotavaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
26/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se nyt niin vaikea hetkeksi asettua naisten asemaan. Vastaukseksi tulee melkein pelkästään seksin vonkausta ja jotkut kekseliäänä postaavat vielä mulkun kuvia. Miksi on niin vaikea mennä naisen asemaan ja myöntää että ei tuo ole kivaa? Siksikö että itse harrastaa tätä?

No tarkoittaako tuo "naisen asemaan asettuminen" sitä että pitäisi vastata sellaisiin profiileihin jotka eivät kiinnosta? En ole ap, mutta hän sanoi vain että sivuuttaa sellaiset profiilit ja se tuntuu olevan palstalaisista ihan törkeää.

Muutenkin suosittelisin kaikille naisille jotka täällä puolustelee noita profiileja että käykää itse katsomassa niitä. Kommentoitte täällä ihan kuin siellä olisi joku akateeminen mallinainen joka niitä "en etsi seksiseuraa" -juttuja profiileihinsa kirjoittavat. Todellisuudessa ovat todella kaukana siitä.

Vierailija
27/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko se nyt niin vaikea hetkeksi asettua naisten asemaan. Vastaukseksi tulee melkein pelkästään seksin vonkausta ja jotkut kekseliäänä postaavat vielä mulkun kuvia. Miksi on niin vaikea mennä naisen asemaan ja myöntää että ei tuo ole kivaa? Siksikö että itse harrastaa tätä?

No tarkoittaako tuo "naisen asemaan asettuminen" sitä että pitäisi vastata sellaisiin profiileihin jotka eivät kiinnosta? En ole ap, mutta hän sanoi vain että sivuuttaa sellaiset profiilit ja se tuntuu olevan palstalaisista ihan törkeää.

Muutenkin suosittelisin kaikille naisille jotka täällä puolustelee noita profiileja että käykää itse katsomassa niitä. Kommentoitte täällä ihan kuin siellä olisi joku akateeminen mallinainen joka niitä "en etsi seksiseuraa" -juttuja profiileihinsa kirjoittavat. Todellisuudessa ovat todella kaukana siitä.

Tarkoittaa että turha tuntea siitä mitään kollektiivista loukkaantumista kun siihen on ihan käytännön järkevä syy miksi siellä lukee niin. Ja se kertoo naisesta ainoastaan sen että on kyllästynyt tuon tyyppiseen roskapostiin. Jotenkin kyllä tuntuu että ei tuosta loukkaannu muut kuin ne törkeitä viestejä lähettelevät tai sitten sellaiset miehet jotka ei oikeasti osaa yhtään asettua toisen asemaan.

Vierailija
28/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että jos on tavallisen näköinen eikä akateeminen, niin pitäisi jotenkin paremmin hyväksyä seksiehdottelut ja kikkelikuvat jos ei ole kiinnostunut seksiseurasta tä näkemään ventovieraiden peniksiä? Think again...

Vierailija
29/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se minua kyllä huvittaa, että ne oikeasti luulevat tuollaisen kiellon vaikuttavan jotenkin. Siinä saa jotenkin yksinkertaisen kuvan ihmisestä, jos tuollaista lukee ilmoituksessa. Sen takia ne tuleekin aina skipattua.

Vierailija
30/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis että jos on tavallisen näköinen eikä akateeminen, niin pitäisi jotenkin paremmin hyväksyä seksiehdottelut ja kikkelikuvat jos ei ole kiinnostunut seksiseurasta tä näkemään ventovieraiden peniksiä? Think again...

Kyllä miehelläkin varmaan tekisi mieli laittaa siihen profiiliin jotain "vittu saatana naiset vastatkaa nyt kerrankin" kilttimies-settiä, mutta se on sitten eri asia kannattaako. Nuo pillunvonkaamiskiellot ovat vähän sama juttu. Laittakaa jos haluatte, mutta kyllä ne kertoo jostain.

Vierailija
31/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on se nyt kamalaa että joku ruma tai tavallinen nainen kieltäytyy kikkelin kuvista. Onnellinenhan siitä pitäisi olla että joku uhrautuu sellaisen lähettämään. Ja toki se on se mies joka sen naisen arvioi että sopiiko sen nyt olla kiitollinen.

Vierailija
32/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että turha tuntea siitä mitään kollektiivista loukkaantumista kun siihen on ihan käytännön järkevä syy miksi siellä lukee niin. Ja se kertoo naisesta ainoastaan sen että on kyllästynyt tuon tyyppiseen roskapostiin. Jotenkin kyllä tuntuu että ei tuosta loukkaannu muut kuin ne törkeitä viestejä lähettelevät tai sitten sellaiset miehet jotka ei oikeasti osaa yhtään asettua toisen asemaan.

Hassua että tässä ketjussa naiset ovat kollektiivisesti loukkaantuneet ap:n viestistä. Tyypillistä teillä persuämmille...:D

Vierailija
33/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt eivät vaan ymmärrä, että naiset joutuvat miesten seksiviestittelyiden ja seksiehdotteluiden kohteeksi jokaisella deittipalstalla, jatkuvasti. Se on kyllästyttävää ja väsyttävää.

Mitä mieltä olet miehestä, jolla on jotain kauhean negatiivista "älä tee sitä tai tätä" -juttua profiilissaan? Tuleeko sellainen olo, että siinäpä hyvä mies?

Fiksu mies kun ilmoittaa ettei etsi pelkkää seksiseuraa.

Entäs mies joka ilmoittaa: "Jos olet niitä naisia joille ei kelpaa kuin pitkä mies ja katsot oikeudeksesi tivata pituutta mieheltä ennen treffejä, ole hyvä ja poistu profiilistani"

Vierailija
34/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelläkin varmaan tekisi mieli laittaa siihen profiiliin jotain "vittu saatana naiset vastatkaa nyt kerrankin" kilttimies-settiä, mutta se on sitten eri asia kannattaako. Nuo pillunvonkaamiskiellot ovat vähän sama juttu. Laittakaa jos haluatte, mutta kyllä ne kertoo jostain.

Teeppä kokeeksi profiili naisena. Saatat yllättyä. Kokeilkaa oikeasti miehet millaisia viestejä naiset saa. Saattaa silmät avautua.

Vierailija
35/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"etsin seuraa tositarkoituksella" ajoi saman asian aika hyvin. Ongelma oli kun inbox oli tukossa turhia viestejä ja asialliset jäi huomaamatta. Siihen aikaan palvelussa oli rajallinen määrä säilytettäviä viestejä ja jos päivässä tuli paljon, niin harmittihan se.

Vierailija
36/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt eivät vaan ymmärrä, että naiset joutuvat miesten seksiviestittelyiden ja seksiehdotteluiden kohteeksi jokaisella deittipalstalla, jatkuvasti. Se on kyllästyttävää ja väsyttävää.

Mitä mieltä olet miehestä, jolla on jotain kauhean negatiivista "älä tee sitä tai tätä" -juttua profiilissaan? Tuleeko sellainen olo, että siinäpä hyvä mies?

Entäs mies joka ilmoittaa: "Jos olet niitä naisia joille ei kelpaa kuin pitkä mies ja katsot oikeudeksesi tivata pituutta mieheltä ennen treffejä, ole hyvä ja poistu profiilistani"

Fiksua. Nythän sellaiset naiset, jotka haluavat pitkän miehen ja tiedustelevat pituutta ennen treffejä osaavat olla lähestymättä tuollaista miestä.

Vierailija
37/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en harrasta kikkelikuvia. Tiedän miten tiukat vaatimukset naisillakin on sille, miten mies itseään ilmaisee profiilissaan. Tiedän tasan tarkkaan että pistämällä jotain negatiivista paskaa profiiliin naiset kaikkoavat, ihan sama onko se totta vai eikö. Mulle tulee negatiiviset vibat siitä kun nainen lähtee jollekin "seksinvonkaajat häipykää" -linjalle. Asiat voi ilmaista monella tapaa. Ehkä kannattaisi kuunnella miehiä tässä? Varmaan odotatte samaa että miehiäkin kiinnostaa teidän neuvonne miesten deittiprofiilien suhteen?

Vierailija
38/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksua. Nythän sellaiset naiset, jotka haluavat pitkän miehen ja tiedustelevat pituutta ennen treffejä osaavat olla lähestymättä tuollaista miestä.

Joo, ja aika moni nainen katsoo että "onpa perusnegatiivinen mies" ja siirtyy seuraavaan.

Vierailija
39/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain netistä pelkkää seksiseuraa, ja nyt olemme elämänkumppaneita. T. Nainen

Vierailija
40/76 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se minua kyllä huvittaa, että ne oikeasti luulevat tuollaisen kiellon vaikuttavan jotenkin. Siinä saa jotenkin yksinkertaisen kuvan ihmisestä, jos tuollaista lukee ilmoituksessa. Sen takia ne tuleekin aina skipattua.

Mitä se sitten kertoo miehistä, jos tuo kielto ei kerran heihin vaikuta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi