Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle-verosta väännetään kättä. Tehkää kaikkenne, että tuota veroa leikataan!

Vierailija
27.05.2016 |

Kun näette päättäjiä, muistuttakaa heitä Yle-veron järjettömästä suuruudesta. Rahastus on saatava loppumaan!
http://yle.fi/uutiset/yle-vero_sailymassa__veropotin_suuruudesta_vaanto…

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä sarjoja, hyviä sarjoja. Vero voisi olla korkeampikin.

Vierailija
2/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset pitää saada tv:n edestä ulos liikkumaan! Ihmisten terveyttä tuhoavaa viihdettä ei saa tukea verovaroin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikataan veroa puolella ja laitetaan se 250 miljoonaa euroa nuorten liikuntaan.

Vierailija
4/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on paljon pienempi, kuin vanha televisiolupa aikanaan. Hyvin voin maksaa, ei ongelmaa.

Vierailija
5/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 000 euron vuosituloilla melkei 100 e on kyllä liikaa. Sais nostaa isompituloisille kyllä sitä.

Vierailija
6/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Demarien Heinäluoman mielestä Ylen noin 470 miljoonan euron budjettia ei saa leikata lainkaan, päinvastoin; jäissä olleet indeksikorotukset on palautettava. Myös vihreät vastustaa leikkauksia ja palauttaisi indeksikorotukset."

Yllätys.. Ylehän on tehty pelkästään punavihreänpropagandan tuottamiseen.

Vierailija
7/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on paljon pienempi, kuin vanha televisiolupa aikanaan. Hyvin voin maksaa, ei ongelmaa.

Itse en näitä palveluita halua, miksi minun pitää maksaa sinun viihteestäsi?

Vierailija
8/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, yksinäiselle ihmiselle, mutta meitä on perheessä kaksi jotka maksamme yleveroa. Meille maksu on kohtuuttoman suuri mielestäni.

Vierailija
9/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle-työryhmän jäsenet ovat:

kansanedustaja Sirkka-Liisa Anttila (kesk.)

kansanedustaja Tuomo Puumala (kesk.)

kansanedustaja Eero Lehti (kok.)

kansanedustaja Ritva Elomaa (ps.)

kansanedustaja Teuvo Hakkarainen (ps.)

kansanedustaja Eero Heinäluoma (sd.)

kansanedustaja Krista Kiuru (sd.)

kansanedustaja Outi Alanko-Kahiluoto (vihr.)

kansanedustaja Matti Semi (vas.)

kansanedustaja Mikaela Nylander (r.)

kansanedustaja Peter Östman (kd.)

Miksi helwetissä siellä on vasemmistolaisia, demareita ja muita hallitukseen kuulumattomia? Ei heitä sinne ole äänestetty. Tämän konsensuspolitiikan vuoksi mitään muutoksia ei ikinä saada aikaan.

Vierailija
10/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua maksaa sinun sosiaalietuuksiasi, mutta elämä on.

Vierailija
11/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi helwetissä siellä on vasemmistolaisia, demareita ja muita hallitukseen kuulumattomia? Ei heitä sinne ole äänestetty. Tämän konsensuspolitiikan vuoksi mitään muutoksia ei ikinä saada aikaan.

Katsos kyse ei ole politiikasta, vaan siitä että ammattipoliitikolla pitää aina olla joku pesti mistä pumppaa rahaa.

Vierailija
12/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijei! Ilman riittävää YLEn rahoitusta saattaisin joutua muodostamaan mielipiteeni maan ja maailman asioista ihan itse sen sijaan että ne lusikoidaan minulle valmiiksi pureskeltuina. Ajatuskin pelottaa.

Vierailija
13/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua maksaa sinun sosiaalietuuksiasi, mutta elämä on.

Eikö voitasi tehdä kompromissi, missä lakkautetaan yle-vero ja sosiaalietuudet? Kyllä minä siihen suostun.

Vierailija
14/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä sarjoja, hyviä sarjoja. Vero voisi olla korkeampikin.

Samaa mieltä, vero on täysimääräisenäkin nykyisin vain n. 12e/kk. Jotta Yle voisi panostaa enemmän esim. kotimaisiin draamatuotantohin, voisi veroa vähän nostaakin, esim. 15e/kk olisi ihan ok.

Vierailija
15/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satonen on puheenjohtajana ja Berner muuten vaan takapiruna. Luulisi näillä järkeä tässä asiassa olevan, vai jyrääkö demarit tuolla noin pahasti? Miksi heiltä edes kysytään mitään? Meillä on Pers-Ke-Ko hallitus ja politiikankin pitää olla sen mukaista.

Vierailija
16/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikataan veroa puolella ja laitetaan se 250 miljoonaa euroa nuorten liikuntaan.

Leikataan mieluummin ammattiurheilun sun muun höpöpaskan tukia ja laitetaan se siihen nuorten liikuntaan.

Vierailija
17/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki halua panostaa maanpuolustukseenkaan, mutta silti merkittävä osa verovaroista käytetään siihen.

Vierailija
18/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kyllä sopii Yle-vero oikein hyvin. Ennen maksoin tv-luvan (sittemmin tv-maksun) kiltisti, vaikka niin kovin monet todella paljon minua paremmin ansaitsevat eivät maksaneet. Nyt, kun se on verona, kaikki maksavat, ja minä pienituloisena maksan vähemmän kuin minua enemmän ansaitsevat, ja vähemmän kuin tv-luvan/-maksun aikana. What's not to like?!

Vierailija
19/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki halua panostaa maanpuolustukseenkaan, mutta silti merkittävä osa verovaroista käytetään siihen.

Ilman maanpuolustusta, ei ole maata puolustettavana. Perusasia, kuten terveydenhuolto. Sieltä ei voi leikata, kuten ei terveydenhuollostakaan. Päinvastoin näihin on laitettava lisää rahaa. Yleltä tulevat HBO:n sarjat eivät ole välttämättömiä. Niitä ilman voi elää.

Vierailija
20/75 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaikkien persujen pitäisi kannattaa Ylen vahvaa asemaa, Ylehän nimenomaan tukee suomalaisuutta ja kotimaista kulttuuria vastapainoksi esim. amerikkalaisille ohjelmille. On jotenkin ristiriitaista, että persut tuntuvat niin innokkaasti vastustavan Yleä, johtuuko tämä Ylen uutisoinnista tai ajankohtaisohjelmista, jotka ovat vain pieni osa Ylen koko toimintaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan