Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffikumppanini: "en voisi ikinä seurustella tatuoidun naisen kanssa"

Vierailija
27.05.2016 |

Treffeillä puhe kääntyi tatuointeihin ja lävistyksiin. Muuten mukava mies alkoi paasata siitä kuinka ei ikinä voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa. Äimistyin sen verran tästä ulostulosta etten saanut mitään järkevää vastausta ulos suusta, sillä itselläni on pieni tatuointi nilkassa. Treffit jatkuivat muuten mukavasti ja sovittiin näkevämme uudestaan. Tuo todella jyekkä kommentti jäi kuitenki mietityttämään. Menisitkö uusille treffeille tilanteessani?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ainakin heti sanonut et okei, mulla on pari tatuointia, tää juttu tais sitten olla tässä. (Sun tapauksessa tietty et sulla on yks tatska, jne.)

Vierailija
22/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääri-ihmiset vituttaa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En menisi. Jos on noin jyrkkä asenne, niin en menisi. Eri asia, jos jostain ymmärrettävästä syystä olisi tullut tatuoinnit puheeksi (esim. olisitte nähneet jonkun tosi silmiinpistävästi tatuoidun ihmisen) ja hän olisi todennut, ettei itse oikein pidä tatuoinneista. Mutta jos kokee tarpeelliseksi ihan vain ilmoittaa, ettei ikinä voisi seurustella tatuoidun naisen kanssa niin jatkaisin matkaani.

No näinhän asia tulikin puheeksi. Ihan luonnollisesti, ei mies sitä ihan tyhjästä töksäyttänyt. Kerroin kuinka olin ollut ystäväni mukana tukena aamupäivällä, kun hän oli ottanut tatuoinnin.

Mulla oli päällä melko avonainen paita joten näki ettei mulla ole tautointeja ainakaan käsivarsissa, niskassa ja selässä (mitkä ovat yleisiä paikkoja tatuoinneille), joten mies varmaan oletti ettei mulla niitä ole. Vastapainoks oli pitkät housut, joten nilkan tatuointi ei näkynyt

AP

Etkö sitten sanonut että minulla on nilkassa tatuointi?

Minä olisin kyllä heti sanonut.

Siinähän sen olisi nähnyt.

Onhan siinä vielä monta mutkaa matkassa muutenkin jos vasta yhdet treffit on ollut.

Mutta pienestä on kiinni puolin toisin jos muuten hyvä alku tuohon tyssää.

En sanonut. Mies jatkoi melkein samaan hengenvetoon seuraavasta aiheesta, en viittinyt palata asiaan. Mies oli kyllä muuten tosi mukava, enkä usko että tautointini oikeasti olisi mikään este seurustelulle. Lähinnä jyrkkä "en ikinä seurustelisi tautoidun naisen kanssa". Missä muissa asioissa mies esittäisi jyrkkiä, perustelemattomia mielipiteitä?

AP

Mitä olet siitä mieltä kun nainen sanoo, ettei voisi ikinä seurustella riukuvartaloisen miehen kanssa?

Vierailija
24/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääri-ihmiset vituttaa aina.

Suvaitsevat on ihania. Ne suvaitsee kaikki!!

Vierailija
25/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahtoisi enkä pystyisi, tatuoinnit naisella halventavat naisen, tulee auttamatta mieleen huorahtava nainen tai ihminen jolla on psyykkisiä ongelmia.

Ei jatkoon.

Vierailija
26/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää tatuoinneista miehillä. Mutta harvapa oman ikäluokan mies on enää puhdas ihoinen.

Ihan hyvin voit mennä uudestaan treffeille.

Miksi? Jos mies on noin jyrkkä mielipiteessään pelkästään tatuoinneista, ties mitä ajatuksia hänellä on politiikasta, maahanmuutosta tms. mitkä ovat jo valmiiksi melko tulenarkoja keskustelunaiheita.

Tätä minäkin siis mietin. Jos hänen ajatusmaailmansa on hyvin jyrkkä

tatuoitu nainen=halpa, tyrkky, feikki (tms negatiivista)

niin miksei myös pakolaiset=raiskaajia, loisia, elintasosurffaajia

avun kannalla olevat ihmiset= suvakkihuoria, hyysäreitä, viherpiipertäjähomovassareita

Kukakohan tässä onkaan ennakkoluuloinen?

Vierailija
27/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa moni kaverini ei voi sietää tatuointeja naisella. Ja ovatpa vielä todella kiivaasti sitä mieltä että ei nainen saa itseään tatskoilla sotkea ja pilata.

Itselleni yhdentekevää...

mies38

Mikäs ongelma tässä sitten on? Isolla osalla naisista ei ole tatuointeja lainkaan.

Vierailija
28/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa moni kaverini ei voi sietää tatuointeja naisella. Ja ovatpa vielä todella kiivaasti sitä mieltä että ei nainen saa itseään tatskoilla sotkea ja pilata.

mies38

Mikäs ongelma tässä sitten on? Isolla osalla naisista ei ole tatuointeja lainkaan.

Hyvä niin. Ulkonäöltä oudot naiset ovat harvan mieleen.

Vierailija
29/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tarkoitti varmaan, ettei tykkää siitä, jos naisella tatskoja joka paikassa esim. niskassa, kaulassa ja käsivarret ja selkä täynnä niitä.Tosi sottaisen näköistä. Tuskimpa pienet huomaamattomassa paikassa inhottaa.

Vierailija
30/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies38

Hyvä niin. Ulkonäöltä oudot naiset ovat harvan mieleen.

Hyvä kaikkien kannalta. Ei tatuoinneista pitävät naisetkaan halua sellaista miestä, joka ei pitäisi tatuoiduista naisista.

Vierailija
31/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mäkään tykkää tatuoinneista miehillä. Mutta harvapa oman ikäluokan mies on enää puhdas ihoinen.

Ihan hyvin voit mennä uudestaan treffeille.

Miksi? Jos mies on noin jyrkkä mielipiteessään pelkästään tatuoinneista, ties mitä ajatuksia hänellä on politiikasta, maahanmuutosta tms. mitkä ovat jo valmiiksi melko tulenarkoja keskustelunaiheita.

Tätä minäkin siis mietin. Jos hänen ajatusmaailmansa on hyvin jyrkkä

tatuoitu nainen=halpa, tyrkky, feikki (tms negatiivista)

niin miksei myös pakolaiset=raiskaajia, loisia, elintasosurffaajia

avun kannalla olevat ihmiset= suvakkihuoria, hyysäreitä, viherpiipertäjähomovassareita

No, elintasosurffareitahan ne onkin 95 %:sti. Tämänhän on jo presidenttikin myöntänyt, ja olikin ainut järkilausunto politikoilta.

Vierailija
32/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Note-to-self: Älä meuhkaa tatuoinneista.

M

Älä meuhkaa, period.

Vierailija
33/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikeeta kun jollain miehelläkin on standardeja. Nainen voi sanoa, ettei huoli alle 180 cm miestä ja muiden naisten mielestä se on vaan ihqua että nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi miehen rinnalla. Miehellä kaikki pinnallisemmat vaatimukset ovatkin jotenkin epäilyttäviä. Kattokaapa peiliin ihan vaihteeksi!

Vierailija
34/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Note-to-self: Älä meuhkaa tatuoinneista.

M

Älä meuhkaa, period.

...vaan suvaitse?

Vierailija
35/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vastaavalle todennut, että tää tais sitten olla tässä. Käveltiin tatuointi/lävistysliikkeen ohi ja mä mainitsin siinä kohdalla ääneen, että pitäis muistaa käydä tuolla ostaan se siskolle lahjaks lupaamani uusi kulmakoru ja hän alkoi paasata miten kaikki tatuoidut naiset on oksettavia huoria. Ilme oli kullanarvoinen, kun sanoin, että mulla on käsivarressa tatuointi ja tää oli sit vissiin tässä. Alkoi selitellä jotain, että no mut suhun mä oon jo ehtinyt ihastua ihan tosissani. Mulla on tosiaan käsivarressa kukka, kun siinä on ollut iso syntymämerkki, joka on vaalea, mutta selkeästi eri värinen kuin muu iho, eli se tatuointi on paljon nätimpi siinä kesällä toppia pitäessä.

Vierailija
36/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh..haiskahtaa että sieltä nyt hakemalla haetaan ja kaivetaan miehestä jotain väkivaltaista sortajaa yhden jyrkän kommentin takia. Tuohan on vain hyvä; ei arastele sanoa mielipiteitään ja uskon että pitkällä tähtäimellä katsottuna tuollainen mies saa suunsa auki eikä pihise yksikseen. Mikään ei ole niin luotaantyöntävää kuin ihminen joka ei uskalla sanoa mitään mihinkään ettei joku vain loukkaannu.

Mikä näitä naisia riivaa joilla on nollatoleranssi miehessä ilmeneviin miinuspuoliin? Hyvin sanottu tuossa edellä että onko se niin karmeaa jos miehilläkin on jotain kriteereitä naisille? "Aa mies ei hyväksy naisen jokapäiväistä tissuttelua..varmaan joku naisia hakkaava paska!"

Vierailija
37/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vastaavalle todennut, että tää tais sitten olla tässä. Käveltiin tatuointi/lävistysliikkeen ohi ja mä mainitsin siinä kohdalla ääneen, että pitäis muistaa käydä tuolla ostaan se siskolle lahjaks lupaamani uusi kulmakoru ja hän alkoi paasata miten kaikki tatuoidut naiset on oksettavia huoria. Ilme oli kullanarvoinen, kun sanoin, että mulla on käsivarressa tatuointi ja tää oli sit vissiin tässä. Alkoi selitellä jotain, että no mut suhun mä oon jo ehtinyt ihastua ihan tosissani. Mulla on tosiaan käsivarressa kukka, kun siinä on ollut iso syntymämerkki, joka on vaalea, mutta selkeästi eri värinen kuin muu iho, eli se tatuointi on paljon nätimpi siinä kesällä toppia pitäessä.

Jotkut osaavat sitten olla todella julmia ja jyrkkiä..enkä puhu nyt lemppaamastasi miehestä.

Vierailija
38/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Korkeintaan jokin pieni ja piilossa.

Vierailija
39/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Korkeintaan jokin pieni ja piilossa.

Pieni ja piilossa, siis tatuointi. Mutta lävistyksiä ei.

Vierailija
40/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut osaavat sitten olla todella julmia ja jyrkkiä..enkä puhu nyt lemppaamastasi miehestä.

Totta. On kasvamassa kuritta kasvanut naissukupolvi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi