Olen naistenmies
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Et kyllä mua sais iskettyä
Varmasti näin, mutta enhän väittänytkään hurmaavani jokaista maailman naista.
No montako naista 10 saat iskettyä? Ja missä tätä tapahtuu? Oletko suhteessa? Oletko ylpeä taidoistasi?
Oletko ärsyttävän suulas? Sellanen kunnon liittymä myyjä? Oletko komea?
Vierailija kirjoitti:
No montako naista 10 saat iskettyä? Ja missä tätä tapahtuu? Oletko suhteessa? Oletko ylpeä taidoistasi?
En minä mitään määriä laske, eikä minulla ole mitään pakkomielteitä mihinkään massaiskemisiin. Paikkoja on monenlaisia harrasteista ravintoloihin. Olen vanhanliiton miehiä, eli suhdehommat hoidetaan kasvotusten. En siis ole koskaan käyttänyt näitä netin deittipalveljua. Olen toki ylpeä taidoistani, niin kuin jokainen mies on/olisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ärsyttävän suulas? Sellanen kunnon liittymä myyjä? Oletko komea?
Olen tarvittaessa hyvinkin puhelias, mutta osaan mennä tilanteen mukaan, enkä missään nimessä ole mikään liittymämyyjän kaltainen liiveihin tunkeutuja. Pikemminkin olen passiivinen tarkkailija, enkä yleensä ole kovinkaan aloitteellinen, vaan pikemminkin hoidan tilanteen niin, että nainen voi tehdä ensimmäisen siirron. Komeaksikin ovat haukkuneet, enkä minä itsenikään mielestä mikään seinästä revästyn näköinen ole.
Onko sinulla iso patukka lahkeessasi?
Mika kirjoitti:
Tai jos oletkin miestenmies
Vaikka olenkin suvaitsevainen, eikä minulla ole mitään homoja vastaan, niin en ole kuitenkaan koskaan tuntenut vetoa miehiin. Jos oikein kaunis transu osuisi kohdalle, niin sellaista voisin kerran kokeilla, mutta hänessä ei saisi olla mitään miehisiä piirteitä (paitsi munat).
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän on niin naisten mieleen ettei hänen tarvitse itse edes iskeä saadakseen naista. Sitä voisi jo arvostaa.
m29
Vierailija kirjoitti:
Oletko Bile-Dani vai Frederik?
No en kyllä kumpikaan. Tosin en ole ihan varma tästä ensimmäisestä, mutta jos kyseessä on sellainen vaalea öykkärimäinen elvistelijä, jonka haastattelun näin jonkun turhanpäiväisen tositv ohjelman insertissä, niin olen kyllä siitä vähintäin yhtä kaukana, kuin machoilevasta reetustakin.
Minkä ikäinen olet ja kuvaile ulkonäköäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla iso patukka lahkeessasi?
No iso ja iso, sanoisin mieluumminkin vähän keskikokoista isompi, mutta ei mitenkään merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ja kuvaile ulkonäköäsi?
Ikää on jo muutaman vuoden vaille 40, eli kokemusta kertynyt ihan kiitettävästi. Olen tumma, mutta ihan originaali suomalainen, eli mitään eksoottisuutta ei ulkonäössäni ole, enkä sitä tämän enempää myöskään kuvaile, ettei tunnisteta.
Vastauksiesi perusteella et vaikuta kovin ylimieliseltä. Miksi teit tällaisen avauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vastauksiesi perusteella et vaikuta kovin ylimieliseltä. Miksi teit tällaisen avauksen?
Teit aivan oikean analyysin, en ole lainkaan ylimielinen. Lähinnä halusin tuoda esiin sen, että kaikki naistenmiehet eivät suinkaan ole ylimielisiä pelimiehiä, vaan naistenmiehistä ainakin osa on myös ihan kelvollisia ja reiluja sekä rehellisiä kunnon miehiä.
...tai ainakin sinusta tuntuu siltä.