Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naisia tullaan iskemään?

Vierailija
26.05.2016 |

Itse olen 24v nainen eikä kukaan ole koskaan tullut iskemään tai pyytänyt treffeille. Mietin onko väittämät totta että nuoria naisia tullaan iskemään vai onko se vain satuilua

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos baariin tai yökerhoon menee, ja varsinkin jos on yksin, niin kyllä tullaan. Tämä toimii edelleen vaikka olen jo 41 v rupsahtanut ja ylipainoinen. Koskaan ei tarvi kauaa yksin istua vaan miespuolista juttuseuraa tulee heti. 

Melkein tekisi mieli lähteä kokeilemaan tuota tänä iltana, että miten käy.

En ole ikinä käynyt baarissa yksin, aina ollut seurassa. Silloinkin lähestytään. Mutta olisiko vielä paremmat mahdollisuudet, jos on yksin?

Vierailija
42/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Ei ole. Numeron pyytäminen ja/tai treffien ehdottaminen on. Baarissa esimerkiksi suutelemisen yrittäminen on.

Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta. Iskemiseksi lasken juurikin vain yhteystietojen vaihtamisen & treffien ehdottamisen.

Siis monet kokevat lähestymisen häirinnäksi. Ei ihme, jos miehet eivät uskalla lähestyä. Yhteystietojen kysely on minusta naurettavaa etukäteen, siis ennen kuin mitään seksuaalista on tapahtunut. Mutta jotkut kai elävät sellaista kalenterielämää, jossa kaikelle on paikkansa paitsi spontaanisuudelle.

Jos on vaikka yhden yön juttu jonkun kanssa, joka osoittautuu fiaskoksi, niin kyllä tuskaa vaan lisää kun hyvännäköinenkin, mutta toistaitoinen viestittelee viikkoja perään, ja tällä kissalla on jo ties kuinka mones kuppi kierroksessa.

Koskea ei saa. Sen pitäisi jokaisen normaalin ihmisen käsittää.

Tykkäisitkö itse, että baareissa tuntemattomat miehet kourisivat persettäsi, tulisivat suutelemaan ilman lupaa ja tulisivat hinkkaamaan taaksesi tanssilattialla? Onko tuo mielestäsi sallittua ja normaalia? Millä perusteilla?

Ilmaisin ehkä moniselitteisesti itseäni, lähestyminen ei todellakaan tarkoita minulle käpälöintiä tai kourintaa tanssilattialla. Kyllä sen alkuun on oltava verbaalista.

Mutta on kyllä turhauttavaa, jos on pitkään keskustellut ja niin edelleen ja itse toivoisi tilanteen etenevän esimerkiksi suutelemiseen eikä toinen uskalla/halua tehdä aloitetta.

Miehet on kai jo niin peloteltu, että vain känniääliöt tekevät. Joten teen kyllä useimmiten (suomalaisten kanssa aina) aloitteen kosketteusta ja muusta. Ulkomaalaiset eivät ole (toki maasta ja ihmisestä riippuen) niin jääpuikko perseessä selvinpäinkään mitä tuohon fyysiseen kosketteluun tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Ei ole. Numeron pyytäminen ja/tai treffien ehdottaminen on. Baarissa esimerkiksi suutelemisen yrittäminen on.

Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta. Iskemiseksi lasken juurikin vain yhteystietojen vaihtamisen & treffien ehdottamisen.

Siis monet kokevat lähestymisen häirinnäksi. Ei ihme, jos miehet eivät uskalla lähestyä. Yhteystietojen kysely on minusta naurettavaa etukäteen, siis ennen kuin mitään seksuaalista on tapahtunut. Mutta jotkut kai elävät sellaista kalenterielämää, jossa kaikelle on paikkansa paitsi spontaanisuudelle.

Jos on vaikka yhden yön juttu jonkun kanssa, joka osoittautuu fiaskoksi, niin kyllä tuskaa vaan lisää kun hyvännäköinenkin, mutta toistaitoinen viestittelee viikkoja perään, ja tällä kissalla on jo ties kuinka mones kuppi kierroksessa.

Tykkäisitkö itse, että baareissa tuntemattomat miehet kourisivat persettäsi, tulisivat suutelemaan ilman lupaa ja tulisivat hinkkaamaan taaksesi tanssilattialla? Onko tuo mielestäsi sallittua ja normaalia? Millä perusteilla?

Ilmaisin ehkä moniselitteisesti itseäni, lähestyminen ei todellakaan tarkoita minulle käpälöintiä tai kourintaa tanssilattialla. Kyllä sen alkuun on oltava verbaalista.

Mutta on kyllä turhauttavaa, jos on pitkään keskustellut ja niin edelleen ja itse toivoisi tilanteen etenevän esimerkiksi suutelemiseen eikä toinen uskalla/halua tehdä aloitetta.

Miehet on kai jo niin peloteltu, että vain känniääliöt tekevät. Joten teen kyllä useimmiten (suomalaisten kanssa aina) aloitteen kosketteusta ja muusta. Ulkomaalaiset eivät ole (toki maasta ja ihmisestä riippuen) niin jääpuikko perseessä selvinpäinkään mitä tuohon fyysiseen kosketteluun tulee.

Ei, vaan ymmärsit väärin aiemman kommentin mihin vastasit. "Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta", kai sinä käsität, että naisille on aivan liian tuttua se, että baareissa joku tuntematon mies tulee ilman mitään ennakkovaroitusta suutelemaan? Se on nöyryyttävää ja yököttävää, eikä sitä lasketa lähestymiseksi vaan häirinnäksi. Nyt puhuttiin siitä, lähestyminen asiallisesti on ok.

Vierailija
44/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 24v nainen eikä kukaan ole koskaan tullut iskemään tai pyytänyt treffeille. Mietin onko väittämät totta että nuoria naisia tullaan iskemään vai onko se vain satuilua

Riippuu ihan siitä missä kuljet. Ovikelloa tuskin tullaan soittamaan, mutta jos olet tekemisissä miesten kanssa harrastuksissa tms. tai käyt baareissa, niin kyllähän kyselijöitä tulee.

Vierailija
45/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä se ole iskiyritys, jos vaikka kadulla tai kaupassa tms. joku lyöttäytyy teidän seuraan ja alkaa sanomaan kohteliaisuuksia teille?

Tuo kuulostaa lähinnä kammottavalta. Ei tutustumista aloiteta uimalla liiveihin ja latomalla kohteliaisuuksia.

Vierailija
46/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ymmärsit väärin aiemman kommentin mihin vastasit. "Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta", kai sinä käsität, että naisille on aivan liian tuttua se, että baareissa joku tuntematon mies tulee ilman mitään ennakkovaroitusta suutelemaan? Se on nöyryyttävää ja yököttävää, eikä sitä lasketa lähestymiseksi vaan häirinnäksi. Nyt puhuttiin siitä, lähestyminen asiallisesti on ok.

Suutelemisen yrittämistä voi näköjään olla niin monenlaista. Minua ei kukaan tuntematon mies ole yrittänyt suudella väkisin pyytämättä ja yllättäin. Kähmijöitä toki on tullut ja paljonkin, lähinnä perseen puristelua.

Vierailija
47/47 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni tullaan usein iskemään kuntosalilla treenatessani, mikä mielestäni on erittäin jopa ärsyttävääkin. Kyllä muutenkin ruokakauppaan mennessäkin "iskijöitä" on tullut ja pyrin ingooramaan.

Tiedän sen johtuvani ulkonäöstäni sillä 15 v lähtien tuntemattomat ovst huudelleet hyvä perse yms. kommentteja (Jota en tod. laske iskemiseksi) , vaan sitä että esim. eilen kuntosalitreenin päätteeksi tultiin kehumaan et oikeesti hyvin sä nostat rautaa ja työnnät jalkaprässis et viittis lähtee kahville ja antaa numeros.

En vain tiedä mitä pitäisi tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan