Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naisia tullaan iskemään?

Vierailija
26.05.2016 |

Itse olen 24v nainen eikä kukaan ole koskaan tullut iskemään tai pyytänyt treffeille. Mietin onko väittämät totta että nuoria naisia tullaan iskemään vai onko se vain satuilua

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä iskemään? astalolla?

Vierailija
2/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua on tultu sekä nuorena, että nyt keski-ikäisenä. Välissä oli 10 v, jolloin liikuin lähinnä lasten tai sitten mieheni kanssa, silloin ei kukaan tullut iskemään. Eipä tästä ole kuin muutama viikko aikaa, kun lenkkipolulla tutuksi tullut mies esitti kahvikutsun, kai se jonkinlainen iskemisyritys oli. N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullaan. Ei nyt kovin usein missään lenkillä tai marketissa, mutta on sitäkin sattunut muutaman kerran. Viihteellä ollessa sitä tapahtuukin sitten enemmän. T. N29

Vierailija
4/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan todistanut sellaista, mutta kaiketi sitä tapahtuu. m36

Vierailija
5/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos baariin tai yökerhoon menee, ja varsinkin jos on yksin, niin kyllä tullaan. Tämä toimii edelleen vaikka olen jo 41 v rupsahtanut ja ylipainoinen. Koskaan ei tarvi kauaa yksin istua vaan miespuolista juttuseuraa tulee heti. 

Vierailija
6/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa on isketty, muualla ei koskaan. Tai sitten en ole vain ymmärtänyt näitä lähestymisiä iskemiseksi. :)

Vierailija
7/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia kertoja tultu pyytämään numeroa baarin ulkopuolella (jos vain suomalaiset lasketaan, ulkomaalaisia iskijöitä on enemmän) ja baarissa isketään aina. Olen konventionaalisesti viehättävä (hoikka, blondi, kivat kasvonpiirteet).

Vierailija
8/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria kuvankaunista ystävääni ei ole koskaan isketty. Naurattaa nämä mieslasten "jokaista naista tullaan iskemään kadullakin, siinäpä naisella on valinnanvaraa yhyy miksen saa pillua"

Vierailija
9/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat?

Vierailija
10/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa jos vähänkin vihjailee 22 vuotiaalle,niin hirvee haloo.

Siirryn lähestymisissäni pelkkään tonderiin ja vastaaviin. Näköjään jos anniskelualueen ulkopuolella naisen lähestyminen on tietämättäni krinalisoitu.

Vierailija
11/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paria kuvankaunista ystävääni ei ole koskaan isketty. Naurattaa nämä mieslasten "jokaista naista tullaan iskemään kadullakin, siinäpä naisella on valinnanvaraa yhyy miksen saa pillua"

Naisten käsitys kuvankauniista eroaa melkoisesti miesten käsityksestä, eiväthän miehetkään oikein ole kärryillä siinä mitä naiset pitävät komeana.

Vierailija
12/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa jos vähänkin vihjailee 22 vuotiaalle,niin hirvee haloo.

Siirryn lähestymisissäni pelkkään tonderiin ja vastaaviin. Näköjään jos anniskelualueen ulkopuolella naisen lähestyminen on tietämättäni krinalisoitu.

Et vaan osaa :) yritä olla vähemmän creepy.

Vierailija
13/47 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväsaikaan: Ole nätti ja hoikka ja ennen kaikkea naapurintyttömäisen vaaraton ja ujonoloinen.

Yöelämässä: Ole yksinäinen nainen lähiöpubissa tai äänekäs, humalainen ja helponoloinen nainen baarissa/klubilla.

Vierailija
14/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan ole koskaan tultu. Ei edes baarissa. Olen hoikka mutta naama on ruma :( N27

Vierailija
15/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On isketty kaupassa, töissä, baareissa, festareilla ja julkisissa.

Olen ylipainoinen, mutta kauniskasvoinen ja pukeudun tyylikkäästi.

N25

Vierailija
16/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 vuotiaana yritettiin useinkin baareissa, kun siellä tuli liikuttua. Nyt 35-vuotiaana en enää juurikaan käy yöelämässä, ja  olen hämmästynyt, kun myös nyt pyritään iskemään. Ja nyt olisi ihan potentiaalisia kiinnostuneita.:)

Vierailija
17/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan tultu iskemään muualla kuin yökerhoissa. Olen hoikka, kasvot tavalliset. Nyt on mennyt jo vuosia niin ettei yksikään mies ole lähestynyt, koska en jaksa käydä enää viihteellä.

Vierailija
18/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiiristä sanoisin, että eniten isketään ns. tavis naisia, joilla on kivat kasvot. Vähiten niitä kaikkein kauneimpia ja miesmäisiä naisia. Jopa pullukat ja kunnolla ylipainoiset saavat enemmän iskuyrityksiä. Sitten on niitä, jotka eivät näe iskuyrityksiä ja niitä joista jokainen kerta, kun mies puhuu hänelle on iskuyritys.

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Vierailija
19/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Ei ole. Numeron pyytäminen ja/tai treffien ehdottaminen on. Baarissa esimerkiksi suutelemisen yrittäminen on.

Vierailija
20/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiristä sanoisin, että eniten isketään ns. tavis naisia, joilla on kivat kasvot. Vähiten niitä kaikkein kauneimpia ja miesmäisiä naisia. Jopa pullukat ja kunnolla ylipainoiset saavat enemmän iskuyrityksiä. Sitten on niitä, jotka eivät näe iskuyrityksiä ja niitä joista jokainen kerta, kun mies puhuu hänelle on iskuyritys.

Minä oman tuttavapiirini perusteella taas sanon, että eniten isketään juurikin kauniita naisia. Hoikkia, mutta taviskasvoisia naisia ei juurikaan. Ylipainoisista en osaa sanoa.

Minulle tuollainen ei olisi iskuyritys, vaan pitäisin miehen lausetta pilkkana kun se sanottaisiin selvänä keskellä arkipäivää, ei ole tuollaista käynyt omalle kohdalle. t. 17

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi