Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että naisia tullaan iskemään?

Vierailija
26.05.2016 |

Itse olen 24v nainen eikä kukaan ole koskaan tullut iskemään tai pyytänyt treffeille. Mietin onko väittämät totta että nuoria naisia tullaan iskemään vai onko se vain satuilua

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutapahtumissa, baarissa, töissä, salilla ja lasten harrastuksissa tulee näitä lähestymisiä nykyään. Kun olin varattu, niin ainoastaan baarissa. Olen ihan tavallisen näköinen ja pukeudun melko arkisesti/urheilullisesti, töissä työvaatteet. Ja olen enemmän hiljainen ja ujo kuin ulospäin suuntautunut.

Vierailija
22/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Ei ole. Numeron pyytäminen ja/tai treffien ehdottaminen on. Baarissa esimerkiksi suutelemisen yrittäminen on.

Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta. Iskemiseksi lasken juurikin vain yhteystietojen vaihtamisen & treffien ehdottamisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole isketty missään, ei nuorena eikä vanhempana. Ei baarissa eikä arkena. Olen normaalipainoinen, urheilullinen, pitkähiuksinen ihan nätti nainen. Lisäksi vielä opiskellut ja töissä miesvaltaisella alalla sekä käynyt paljon keikoilla yksinkin, joten ei ole siitäkään kiinni että luostarissa eläisin.

Vierailija
24/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritelkää iskeminen. Jos alkaa juttelemaan tai pyytää samaan pöytään tms., niin ei se mitään "iskemistä" ole, vaan ihan normaalia tutustumista uusiin ihmisiin.

Vierailija
25/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä se ole iskiyritys, jos vaikka kadulla tai kaupassa tms. joku lyöttäytyy teidän seuraan ja alkaa sanomaan kohteliaisuuksia teille?

Vierailija
26/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teistä esimerkiksi se iskuyritys, jos joku sanoo sinulle vaikka metrossa, että olet kaunis tai kivannäköinen?

Ei ole. Numeron pyytäminen ja/tai treffien ehdottaminen on. Baarissa esimerkiksi suutelemisen yrittäminen on.

Minä taas lasken suutelemisen yrittämisen häirinnäksi kun kyseessä joku tuntematon mies ilman varoitusta. Iskemiseksi lasken juurikin vain yhteystietojen vaihtamisen & treffien ehdottamisen.

Nojoo, olet ehdottomasti oikeassa. Ajattelin jotenkin oudosti.

Vierailija
27/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teistä se ole iskiyritys, jos vaikka kadulla tai kaupassa tms. joku lyöttäytyy teidän seuraan ja alkaa sanomaan kohteliaisuuksia teille?

Suomalaiset on niin pidettyväistä kansaa, että jos joku sanoo vieraalle ihmiselle vaikka "kiva paita" niin tämä lasketaan iskemiseksi :)

Vierailija
28/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole isketty missään, ei nuorena eikä vanhempana. Ei baarissa eikä arkena. Olen normaalipainoinen, urheilullinen, pitkähiuksinen ihan nätti nainen. Lisäksi vielä opiskellut ja töissä miesvaltaisella alalla sekä käynyt paljon keikoilla yksinkin, joten ei ole siitäkään kiinni että luostarissa eläisin.

Tarkennan vielä tätä sanomaani, kun jotkut tuossa kyselee mikä lasketaan iskemiseksi; minulle ei myöskään tulla ikinä juttelemaan, ei tulla samaan pöytään, ei kutsuta seuraan, tai kehuta. Lyhemmin ilmaistuna voisi sanoa että olen miehille näkymätön, eli he eivät ota minuun mitään kontaktia. Ei siis tarvitse juuri alkaa arpoa että mikä on iskemistä ja mikä ei - minua isketään vain siinä tapauksessa, että täydellinen ignooraus on laskettavissa iskemiseksi :D.

Vierailija
29/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on niin pidettyväistä kansaa, että jos joku sanoo vieraalle ihmiselle vaikka "kiva paita" niin tämä lasketaan iskemiseksi :)

Totta, mutta jos joku perusjamppa alkaa selittämään jollekin naiselle, kuinka kivat housut hänellä on ja kuinka valloittava hymy neidillä on, niin oikeasti, onko suomalainen mies muuttunut niin paljon, että hän sanoo tuollaista ilman mitään taka-ajatuksia? Tarkoittaen ihan vaan olla peruskohtelias ja harrastaa normaalia kanssakäymistä? Sanovatko miehet noita juttuja myös toisille miehille, ilman että heitä pidetään homoina?

Vierailija
30/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkennan vielä tätä sanomaani, kun jotkut tuossa kyselee mikä lasketaan iskemiseksi; minulle ei myöskään tulla ikinä juttelemaan, ei tulla samaan pöytään, ei kutsuta seuraan, tai kehuta. Lyhemmin ilmaistuna voisi sanoa että olen miehille näkymätön, eli he eivät ota minuun mitään kontaktia. Ei siis tarvitse juuri alkaa arpoa että mikä on iskemistä ja mikä ei - minua isketään vain siinä tapauksessa, että täydellinen ignooraus on laskettavissa iskemiseksi :D.

Kyllä naisia lähestytään. Mutta suurin osa jutuista tulee kännisiltä ja ulkomaalaisilta. Suomalaiset miehet selvinpäin harvemmin. Jolleivat ihan tosissaan halua tutustua.

Vierailija
31/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavapiiristä sanoisin, että eniten isketään ns. tavis naisia, joilla on kivat kasvot. Vähiten niitä kaikkein kauneimpia ja miesmäisiä naisia. Jopa pullukat ja kunnolla ylipainoiset saavat enemmän iskuyrityksiä. Sitten on niitä, jotka eivät näe iskuyrityksiä ja niitä joista jokainen kerta, kun mies puhuu hänelle on iskuyritys.

En pitäisi iskuyrityksenä jos juttu jäisi vain yhteen kommentiin eikä kaveri pyytäisi treffeille. Hyvä mieli siitä kuitenkin tulisi.

Parhaimpana on jäänyt mieleen kun olin miehen ja lasten kanssa huoltoasemalla, ja siellä joku ihan fiksun näköinen mies sanoi ohi kävellessään "sä oot kaunis", ja hymyili. Se oli niin spesiaali tapaus, että vieläkin saa hyvälle mielelle vaikka siitä on jo vuosia aikaa  ü

Drinkkien tarjoamisiakaan en ole missään baareissa osannut pitää koskaan iskuyrityksinä. Niistä on vaan tullut hieman hämmentynyt olo.

Omasta kaveriporukasta eniten vientiä on ollut sillä joka tykkää pukeutua paljastavasti ja käyttää ylipolvensaappaita ja joka tanssii kädet ylhäällä.

Vierailija
32/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Kohteliaisuudet ovat kohteliaisuuksia, eivät iskemistä ellei niihin sisälly halu vaihtaa yhteystietoja ja pyytää ulos.

Vierailija
33/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa jos vähänkin vihjailee 22 vuotiaalle,niin hirvee haloo.

Siirryn lähestymisissäni pelkkään tonderiin ja vastaaviin. Näköjään jos anniskelualueen ulkopuolella naisen lähestyminen on tietämättäni krinalisoitu.

"Miten olisi päiväpanot?" ei ole mitään vähäistä vihjailua. Se on ahdistelua. Varsinkin jos on töissä ja esittää tuon "vihjailun" henkilölle, joka ei välittömästi pääse tilanteesta pois, tai saa muilta apua...

Vierailija
34/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihteellä enimmäkseen, mutta muuallakin. Tai riippuu mitä tarkoitetaan iskemisellä, itse miellän puhelinnumeron pyytämisen ja "lähtisitkö joskus kahville" kommentit tässä tarkoitetuksi iskemiseksi. Tapauksia käy silloin tällöin (aika harvakseltaan) kaupassa, töissä, parkkipaikalla tms. Kesäisin enemmän kuin talvisin.

Vierailija
35/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisia lähestytään. Mutta suurin osa jutuista tulee kännisiltä ja ulkomaalaisilta. Suomalaiset miehet selvinpäin harvemmin. Jolleivat ihan tosissaan halua tutustua.

Kyseenalaistatko siis sen, että olen nainen?

Vierailija
36/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tultu iskemään kadulla, kaupassa, koulussa, töissä sekä asiakkaiden että työkavereiden taholta, festareista ja muista "kosteista paikoista" nyt puhumattakaan. Jos ei ole isketty niin on otettu valokuvia, luvalla ja ilman. Alkoi sillä sekunnilla kun yläaste alkoi, pojat alkoi soittelemaan, laittelemaan pieniä kirjelappusia, auttoivat koulutehtävissä ja pyysivät erilaisiin tapahtumiin. Olen aina nauttinut tästä ja ollut ystävällinen, koska miehet ovat olleet aina sellaiseen vanhanaikaiseen tyyliin hyvätapaisia, paitsi yksi tuttu poika vihoitteli minulle koko yläasteen koska pelästyin hänen iskuyrityksiään, se oli ensimmäinen enkä koskaan uskaltanut vastata soittoihinsa.. mutta muutoin on annettu kukkasia ja pyydetty syömään/lenkille ja konsertteihin eikä koskaan tarrailtu tisseihin. Minulla on ollut kyllä ihana elämä naisena, miehet ovat kohdelleet hyvin.

Vierailija
37/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis monet kokevat lähestymisen häirinnäksi. Ei ihme, jos miehet eivät uskalla lähestyä. Yhteystietojen kysely on minusta naurettavaa etukäteen, siis ennen kuin mitään seksuaalista on tapahtunut. Mutta jotkut kai elävät sellaista kalenterielämää, jossa kaikelle on paikkansa paitsi spontaanisuudelle.

Jos on vaikka yhden yön juttu jonkun kanssa, joka osoittautuu fiaskoksi, niin kyllä tuskaa vaan lisää kun hyvännäköinenkin, mutta toistaitoinen viestittelee viikkoja perään, ja tällä kissalla on jo ties kuinka mones kuppi kierroksessa.

Vierailija
38/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein ikinä tultu iskemään, vaikka olen mielestäni ihan nätti, nuorempana parikymppisenä hyvinkin viehättävä. Ja kauniiksi on muutkin kehuneet, niin miehet kuin naiset (kaverit ja ystävät). Yksinäisyydestä ei ole silti tarvinnut kärsiä, olen ollut koko aikuisikäni parisuhteissa, yhtä n. vuoden mittaista pätkää lukuunottamatta.

Olen tullut siihen tulokseen ja näin on joskus vihjattukin, että mulla on se kuuluisa "resting bitch face" :D En siis suuresti houkuta tuntemattomia juttukavereita, kun normaalitilassa näytän vakavalta ja koppavalta. No, ei se toisaalta haittaa, en varmaan oikein osaisikaan luontevasti vastata iskuyrityksiin ja mihinkä niitä edes tarvitsee kun oma kulta jo löytyy. :)

Vierailija
39/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis monet kokevat lähestymisen häirinnäksi. Ei ihme, jos miehet eivät uskalla lähestyä. Yhteystietojen kysely on minusta naurettavaa etukäteen, siis ennen kuin mitään seksuaalista on tapahtunut. Mutta jotkut kai elävät sellaista kalenterielämää, jossa kaikelle on paikkansa paitsi spontaanisuudelle.

Jos on vaikka yhden yön juttu jonkun kanssa, joka osoittautuu fiaskoksi, niin kyllä tuskaa vaan lisää kun hyvännäköinenkin, mutta toistaitoinen viestittelee viikkoja perään, ja tällä kissalla on jo ties kuinka mones kuppi kierroksessa.

Koskea ei saa. Sen pitäisi jokaisen normaalin ihmisen käsittää.

Tykkäisitkö itse, että baareissa tuntemattomat miehet kourisivat persettäsi, tulisivat suutelemaan ilman lupaa ja tulisivat hinkkaamaan taaksesi tanssilattialla? Onko tuo mielestäsi sallittua ja normaalia? Millä perusteilla?

Vierailija
40/47 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa joo, muuten ei. Olen tosi tavallisen näköinen, pitkä ja hoikka nainen. 

N26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme