Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvikseen tahallaan ilkeät ihmiset

Vierailija
26.05.2016 |

Mikä siihen ajaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks nainen töissä oli sellainen vittuilija. Etenkin nuoria tai uusia työntekijöitä kiusasi ja nolasi huvikseen, huomasi aina virheet, naljaili jos joku ei osannut jotain tai teki tietämättömyyttään vaikeimman kautta. Tein hänen kanssaan paljon töitä ja tutustuin, opin pitämäänkin. Hänellä oli todella hauska, ovela huumorintaju ja jos älysi mallioppia niin häneltä oppi paljon. Joskus sanoin hänelle siitä vittuilusta ja hän ei itse edes huomannut tekevänsä sitä. Oli aina vähän nolo kun siitä huomautettiin. Minä luulen, että hän arvosti sitä kun joku osasi sanoa takaisin. Eikä hän vaan jaksanut tyhmiä ja hitaita ihmisiä. Ikävä on sitä pirua joskus.

Vierailija
22/26 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks nainen töissä oli sellainen vittuilija. Etenkin nuoria tai uusia työntekijöitä kiusasi ja nolasi huvikseen, huomasi aina virheet, naljaili jos joku ei osannut jotain tai teki tietämättömyyttään vaikeimman kautta. Tein hänen kanssaan paljon töitä ja tutustuin, opin pitämäänkin. Hänellä oli todella hauska, ovela huumorintaju ja jos älysi mallioppia niin häneltä oppi paljon. Joskus sanoin hänelle siitä vittuilusta ja hän ei itse edes huomannut tekevänsä sitä. Oli aina vähän nolo kun siitä huomautettiin. Minä luulen, että hän arvosti sitä kun joku osasi sanoa takaisin. Eikä hän vaan jaksanut tyhmiä ja hitaita ihmisiä. Ikävä on sitä pirua joskus.

Hyvä, jos edes sinä häntä ikävöit. Muita ikävöijiä ei juuri löytyne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soon to be-ex-poikaystäväni on ilkeä kusipää ja hänellä ainakin on huono itsetunto ja hänellä oli omien sanojensa mukaan ankea lapsuus. On luvannut mennä terapiaan, mutta ei vaan mene ja edelleen jopa tuntemattomille vittuilu jatkuu joten taidan jättää hänet.

Vierailija
24/26 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilkeä luojnne.

Vierailija
25/26 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan käsittämätöntä, miten täysin vieraat ihmiset oikeuttaa itsensä kommentoimaan esim. ulkonäköä negatiivisesti. Täytyy kommentoijalla olla asiat huonosti ja/tai päässä vikaa.

Vierailija
26/26 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vanhat katkeroituneet naispuoliset henkilöt ovat ilkeitä ja kiusaavat milloin ketäkin, kenestä heille itselleen ei ole hyötyä. Näin meidän työpaikalla ainakin. Koittakaa naiset hankkia oma elämä jottette vanhana katkeroidu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi