Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmottaisitteko poliisille, jos näkisitte jonkun puhuvan puhelimessa autolla ajaessa?

Vierailija
26.05.2016 |

Miten on?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mulla on omakin elämä ja omat ongelmat, niin ei mulla ole aikaa tai kiinnostusta moiseen.

Vierailija
2/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kotipoliisi.

Kyllä sen täytyy olla oikeasti vaarallista touhua josta alkaisin soittamaan poliisille. Viimeksi kun soitin häkeen, niin moottoritiellä oli hirvi hirviaitojen välissä, se ylitti ilmoituskynnyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä siitä olisi? Meinaakto että joku partio lähtee pillit ulvoen ottamaan kiinni tuollaista suurta rikollista?

Vierailija
4/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Sais olla aika useasti soittamassa ja ne varmaan lähtis pillit huutaen jokaisen perään. Kaikenlaista. :)

Vierailija
5/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on vielä muuta tekemistä.

Vierailija
6/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkisin? Näen niitä kymmenittäin joka ikinen päivä. Poliisille on turha soittaa, koska todennäköisesti luuri putoaa penkille heti, kun poliisiauto ilmestyy näkyviin.

Vierailija
7/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiä siitä mitään hyötyä olisi, jos poliisit ylipäätään lähtisi perään, niin kuski olisi todennäköisesti jo lopettanut puhelun. 

Vierailija
8/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha ilmoittaa. koska jos juttu menisi oikeuteen, niin puhelimeen puhunut voittaisi, kun sinun lisäksi ei olisi muita todisteita.

Vierailija
9/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Sais olla aika useasti soittamassa ja ne varmaan lähtis pillit huutaen jokaisen perään. Kaikenlaista. :)

Yksi puhelu riittäisi. Ajaessa kertoisit vaan ihan koko ajan rekisterinumeroita. Luuri korvalla ajaessa on hyvin yleistä, varsinkin naisilla.

Vierailija
10/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliiseilla on tärkeämpiäkin tehtäviä hoidettavana.

Vierailija
11/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän aivan hyvin, että luuri korvalla ajaminen on laitonta, mutta mitä merkitystä sillä käytännössä on, onko korvalla luuri vai handsfreen nappi? Tai no manuaalivaihteisella autolla tietysti on, mutta automaatilla ei.

Vierailija
12/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi puhelu riittäisi. Ajaessa kertoisit vaan ihan koko ajan rekisterinumeroita. Luuri korvalla ajaessa on hyvin yleistä, varsinkin naisilla.

Mulla on toki hands-free ;D

Vierailija
13/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi niistä laittomista asioista, joita suuri osa silti tekee. En ilmottaisi, varsinkin jos jossain ruuhkassa istuu autossa. Ap ei varmaan ole koskaan ladannut netistä laittomasti mitään, ajanut ilman pyöräilykypärää, ...

Vierailija
14/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mullakin.

Vierailija
15/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on itse sanonut että ratijuopoista voi/pitää ilmoittaa heille ja voisi ajatella että tuo hirvijuttu olisi myös ok.

Poliisit valittaa että ihmiset on soittamassa kuka mistäkin. Pelkkää häiriötä.

Vierailija
16/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa se luurin korvalla pitäminen ajaessa ei ole se vaarantava juttu, vaan itse puhelu ja keskittyminen siihen liikenteen sijaan.

Vierailija
17/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuminen on oikeastaan vaaratonta verrattuna älyluurin räpelöinntiin tai tekstaamiseen. Työmatkoilla näkee ruuhkissa usein outoa ajoa, ja syynä aina kännykän räpläys. Luuri on joko sylissä tai viereisellä penkilä. Sen huomaa jo pään asennosta ja käden liikkeistä. Kymmenen kertaa vaarallisempaa, mielestäni.

Vierailija
18/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisikohan poliisi rikesakon, kun ilmiantaja sanoo, että rekkarilla XXX-XXX ajeltiin luuri korvalla, ja rekkarin omistaja sanoo, että eipäs ajettu?

Vierailija
19/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soita, poliisit ei ehtisi muuta tehdä jos jahtaisivat kännykkään puhuvia. Pahoinpitely ja rattijuoppous ovat sellaisia mistä soitan jos tarvetta on. Mistään pienestä en soita, esim. paremman piipputupakan hajusta.

Vierailija
20/30 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olisikin korvalla ja puhuttaisiin, mutta kun se luuri on yleensä kädessä ja siitä luetaan jotain ja siihen jopa kirjoitellaan ajaessa. Varsinkin nuoret naiset ovat täysin holtittomia puhelimiensa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi