Tyttöystävä löysi dickpicit, joita oltiin lähetelty toisillemme kaverin kanssa..
Meillä on semmonen hauska inside-läppä että lähetetään dickpicejä toisille, ei olla siis mitään homoja tms, vaiks ei siinäkään tietty mitään väärää oo. No kuitenkin mulla on tälläkin hetkellä ainakin muutama kymmentä dickpiciä kännykässä, puolet suunnilleen omia ja puolet kaverin lähettämiä. Nyt tyttöystävä löysi ne vahingossa ja alkoi syyttää homoksi ja sanoi että meidän suhde oli tässä..
Mitä kannattaa sanoa että han alkaa uskoa minua?
M24
Kommentit (15)
Ei se homoksi tee jos jormat kiinnostaa
Sano hänelle, että ystäväsi värisee aina, kun suutelet häntä. Siitä tyttöystäväsi huomaa, ettette te mitään homoja ole!
Mika kirjoitti:
Ei se homoksi tee jos jormat kiinnostaa
Ja vaikka jormat kinostaiskin niin sekin on ihan ok asia mut ei varmaan tietty tyttikses saata diggailla tosta sun dickailusta (hehheh).
Ristus tätä nykynuorisoa. Varsinaisia "stand-up" koomikkoja.
Sano vain että olet bi ja että homotouhut loppuu tähän. Nainen tuskin enää täysheteroksi sinua uskoisi, joten parempi mennä tällä tarinalla ja toivoa että nainen ei jätä sinua.
Sano, että olet bi-seksuaali ja nämä dickpicit ovat ainoa tapa, jolla tulet häntä koskaan "pettämään". Itse suostuisin jos olisin tyttöystäväsi.
P.S. Ovatko ne penikset erektiossa?
Olet homo. Turha sitä on vääristellä. Eroa sivistuneesti niin tuleva exäsi ei kerro ihsn kaikille homoudestasi. Sehän on vaikea asia nimenomaam sinulle itsellesi.
Todennäköisyys tuollaisen huumorin uppoamiseen on sen verran pieni, että lähes varmasti ainakin toinen teistä tekee jotain aivan muuta kuin hihittää kuvien äärellä...
Kuinkahan monet hekuman hetket kaverisi on kokenut itsensä kanssa sinun dickpicejäsi katsellen? Veikkaan että kerrat lasketaan kymmenissä.
Jospa jatkossa jätät kopioimatta muka hauskat reddit-aloitukset tänne niin tyttöystäväkin rauhoittuu... :)
Ei hän taida uskoa millään.