Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko iloita jo nyt!

24.02.2006 |

Mies sano tänään että " Mitäs sanoisit jos sun koulun jälkeen jätettäis ehkäisy pois? Mitäs oot mieltä?" Minä tietty onnesta soikeena!!! Koulua vielä 2 vuotta jäljel, mut oon vaan silti NIIN onnellinen ku mies näyttää vihreetä valoa vauva-asialle!!! Asiathan voi vielä muuttua paljonkin suuntaan jos toiseen, mut silti tää tunne on tosi hyvä ja luottavainen tulevaa kohtaan. Pakko hehkuttaa vaikka aikaa on vielä paljon siihen kun " yrittäminen" alkaa. :) :) :) Sitä ennen on vielä paljon asioita selvitettävänä (lääkitykseni ja raskaus ja siihen liittyvä selvitystyö), mutta eiköhän kaikesta selvitä kun on nyt päästy jo siihen pisteeseen että haavet vauvasta ovat nyt meillä molemmilla. Ihanaa!!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin miltä itsestä tuntui kun mies teki aloitteen ehkäisyn pois jättämisestä, onnen tunne oli sanoin kuvaamaton! Meillä se tapahtui pari kk sitten. Olen itsekin valmistunut hiljattain. Tsemppiä opiskeluihin, eikös ole mukavaa kun on jotain mitä odottaa :)

Vierailija
2/3 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olo on ihana koska on siis jotain mitä odottaa. Vaikka monet sitä lasten " suunnittelua" vieroksuvat ja ovat sitä mieltä että ei niitä voi suunnitella vaan " lapset saadaan, ei lapsia tehdä" . Onhan se tietty niinkin että suomessa lapsettomuus on yleistymässä mm. korkeiden synnytysikien vuoksi ja siksi osa ajattelee että lapset tulisi tehdä nuorempana ja nuorempana. Mutta mielestäni alle 30-vuotias nainen on vielä nuori tekemään lapsia. Niin niin, siis asian ydinhän oli se että kohti tulevaa mennään ja kaikki ihana lasten suhteen on vielä itselläni edessäpäin. Sitten varmaan roikun tääl palstalla joka päivä kirjottelemassa tuntemuksiani kun vauvan yritys alkaa, heh! :) Ja hyvähän se on pikkuhiljaa muuttaa ruokailutottumuksia paremmiksi, että pikkusen pääsis hoikistumaan (jokaviikonloppuisesta sipsien syönnistä tai vastaavasta sapuskasta irti), jotta oon sitten parin vuoden päästä tottunut terveellisempiin ruokailutottumuksiin, että keho on valmiimpi ottamaan muutokset vastaan. Ajattelette varmaan että on eukko pikkusen aikasessa joka asiassa, mut terveellisemmän ruokavalion käyttöönotto ei koskaan ole liian aikaista. Ei mulla oo ylipainoo ku n.7kg mutta uskon että jo ruokailutottumukset pistävät aineenvaihdunnan parempaan kuntoon ja liikunnalla on kuulema hoikistava vaikutus, hehe! =) Ja nyt löytyy ainaski motivaatioo terveellisemmälle elämälle!!! Mukavaa kuumeilua kaikille kokoon katsomatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo kukaan sanonut minkä ikäisenä lapsia kannattaa tehhä/ saada. Jospa vuosien mittaan tajuaisit ettei ikä määrä sitä onko hyvä äiti vai ei. On naisia jotka ei oo 30 valmiit lapsen tekoon, on niitä jotka on enemmän kuin valmiit 20v.. Eipä kannata yleistää.