Miksi naisilla on nykyään niin hyvät pyllyt?
15 vuotta sitten hyvän pyllyn näkeminen oli harvinaista herkkua. Nyt kun lähtee ulos niin niitä näkee melkein koko ajan.
Kommentit (15)
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Mahtaisiko johtua "anteliaan" persvaatetuksen lisääntymisestä?
Linkatkaa naiset kuvia pyllyistänne!
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Jos se että miehet pitävät hyvännäköisistä perseistä on pervoa niin miehet ovat olleet pervoja aikojen alusta asti.
Mistä tiedät niiden olevan hyviä? Käytkö vessakoppien ovien takana salakuuntelemassa kuulostaako paskantaminen tuskalliselta?
viidessätoista vuodessa kerkeää käymään murrosiän lävitse ja padam, yh'äkkiseltään maailma on puolillaan hyvän näköisiä pyllyjä!
Itse muistelen kaihoisasti, kun silloin aikoinaan jonkinlainen feminismi levisi naisten keskuudessa ja he jättivät rintaliivit pois. Silloin oli nuorelle miehelle nähtävää paljon ;=>
Pliis naiset vielä kerran tänä kesänä vapauden nimissä ilman liivejä ... pliis
Minä käytän sellaisia vähän kohottavia, pyöristäviä alusvaatteita, niillä saa kauniisti muotoa luonnostaan hieman lättänään peppuun :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Jos se että miehet pitävät hyvännäköisistä perseistä on pervoa niin miehet ovat olleet pervoja aikojen alusta asti.
Ja on onni että miehet on pervoja. Jos eivät olisi, niin ihmislaji olisi kuollut sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Kerro kuinka sana pervo soveltuu aloittajan postaukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Jos se että miehet pitävät hyvännäköisistä perseistä on pervoa niin miehet ovat olleet pervoja aikojen alusta asti.
Ja on onni että miehet on pervoja. Jos eivät olisi, niin ihmislaji olisi kuollut sukupuuttoon.
Perverssi= 'sukupuolisesti poikkeava,luonnoton,luonnonvastainen,harhaviettinen' (Nykysuomen sivistyssanakirja)
-Sana 'Pervo' sensijaan tarkoita yhtään mitään.
-Se ei kuulu sivistyssanoihin,sitä ei löydy mistään ei murteista, eikä se varsinaisesti ole puhekieltäkään (ainakaan missään) asiallisissa yhteyksissä.
-'Pervo' sanalla ei siis oikeastaan voi asiallisesti viitata mihinkään (tai kehenkään). Sitä ei voi (asiallisesti ) määritellä mitenkään (koska se ei ole mitään)
faktat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi miehet on nykyään niin pervoja?
Jos se että miehet pitävät hyvännäköisistä perseistä on pervoa niin miehet ovat olleet pervoja aikojen alusta asti.
Ja on onni että miehet on pervoja. Jos eivät olisi, niin ihmislaji olisi kuollut sukupuuttoon.
Perverssi= 'sukupuolisesti poikkeava,luonnoton,luonnonvastainen,harhaviettinen' (Nykysuomen sivistyssanakirja)
-Sana 'Pervo' sensijaan tarkoita yhtään mitään.
-Se ei kuulu sivistyssanoihin,sitä ei löydy mistään ei murteista, eikä se varsinaisesti ole puhekieltäkään (ainakaan missään) asiallisissa yhteyksissä.
-'Pervo' sanalla ei siis oikeastaan voi asiallisesti viitata mihinkään (tai kehenkään). Sitä ei voi (asiallisesti ) määritellä mitenkään (koska se ei ole mitään)
Viestin 2 kirjoittaja piti miehiä, jotka ovat kiinnostuneita seksuaalisesti naisesta pervona. Käytin vastauksessani hänelle sanaa samassa merkityksessä. Kiitos kuitenkin tiedosta. Hyvä tietää ettei sana tarkoita mitään. Näin sitä oppii joka päivä uutta.
Oot tullut keski-ikään ja nuoret naiset näyttää nussittavilta?
Naah...naismaku muuttuu iän myötä. Olen 38v mies ja pidän naisellista naista seksikkäänä. Peput on heillä tietysti ok. 15v sitä katteli oman ikäisiä ja sitä ei edes tiennyt mistä piti tytössä...ainut ajatus vain oli että mun pitää naida. Nykyään alkaa ala raja n 25-26v naisessa jonka kanssa voisi ajatellakkaan jotain. Ylärajana voisin ajatella 42v...mut joo peput on aina ollu mutta fitness ym ja leggingssit ym on tulleet tuulipukujen tilalle
Aika moni nuorikin nainen käyttää pakaroita tukevia/nostavia alushousuja. Ehkä osittain siksi mutta kyllähän nykyään kuntoillaan paljon enemmän kuin ennen. Ja nimenomaan tehdään tiettyjä liikesarjoja. Ulkonäön vuoksi, ei kunnon kohentamisen.