Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onks tää kaverimiehen käytös normaalia?

Vierailija
26.05.2016 |

Mä oon 19 ja mies 27, ollaan tunnettu reilu vuosi. Ongelma on se että mies takertuu muhun todella painostavalla tavalla vaikka ollaan pelkkiä kavereita ja heittää seksuaalissävytteisiä vihjauksia melkein koko ajan. Se on sanonut mm. olevansa ihastunut muhun ja haluavansa mennä mun kanssa naimisiin vaikka oon monta kertaa selvästi sanonut että se ei ole yhtään mun tyyppiäni.
Se heittäytyy marttyyriksi heti esim. jos kirjaudun faceen mutta en juttele sen kanssa siellä, jos mulla ei oo aikaa hengailla sen kanssa, jos unohdan laittaa sille aamulla viestiä toivottaakseni hyvät huomenet tai jos illalla en laita hyvän yön toivotuksia. Se kyselee jatkuvasti että onko se mulle tärkeä ja monesti oon kuullut sen sanovan että sillä ei ole ketään muuta kuin mä ja oon ruvennut itekseni miettimään että oiskohan siihen joku syy...
Mies on pahasti alkoholisoitunut eikä mielenterveyskään taida olla ihan kunnossa. Lisäksi se on reilusti ylipainoinen eikä edes nuku tarpeeksi. Se on usein mennyt kännissä tai darrassa töihin, vetää kännejä arkipäivinäkin vaikka sen vanhemmat ois kotona ja/tai seuraavana päivänä ois töitä. Lisäksi henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminenkin vaikuttaa olevan sille vaikeaa. Eihän tällainen voi olla normaalia? Ei kai kaikki miehet ole tällaisia?
Oon samaan aikaan sekä huolissani kaveristani että ahdistunut siitä miten se takertuu muhun ja tuntuu ajattelevan että mun tehtävä ois jotenkin yksin kannatella sitä ja vastata sen kaikkiin emotionaalisiin tarpeisiin. Itselläni ei ole mitään kovin suuria ongelmia ja alkoholinkäyttö on vähäistä (ja olen 150cm/42kg, joku kysyy kuitenkin) mutta tuntuu silti että aikuisen miehen ongelmien ratkominen on mulle ihan liikaa. Pelkkä sen seurassa oleminen tuntuu ahdistavalta... Onko kellään mitään neuvoja mitä tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko tästä "ystävyyssuhteesta" ehkä jotain mielihyvää. Miksi hakeudut hänen seuraansa ja annat hänen kuvitella, että teillä on jotain XD

Värikynät on oikein oivallinen ja mielenkiintoinen lelu vähän isommankin tytön käyttöön, kun ap ei motiiviaan sen tarkemmin avaa niin voimme vaan esittää omia teorioita miksi ap  tuollaisen käytöksen mahdollistaa.

Jos mies ei olekaan niin paha mitä ap antaa ymmärtää vaan vähän värittää av tyyliin. Jos ei sopivaa miestä osu kohdalle niin voisi paremman puutteessa tähänkin tyytyä?

Tai sitten hän haluaa äidilliseen tarpeeseen auttaa pulassa olevia miehiä saadakseen jonkinlaisen kiitoksen.

Mistään äidillisistä tarpeista ei todellakaan ole kyse eikä siitä ettei sopivaa miestä osuisi kohdalle. Pelkään vain aiheuttavani kaverilleni mielipahaa ja olevani kamala bitch jos hylkäisin sen joten mun on pakko pitää yhteyttä siihen ainakin vähän. Kuten aiemmin sanoin se menee hyvin äkkiä sellaseen marttyyrimoodiin jos sanon tai teen jotain mistä se ei tykkää (=eli asioita joista käy ilmi ettei se ole ykkösprioriteettini).

Ja mies on just sellanen ku alotuksessa kuvailin eli en ole värittänyt asioita.

- ap

Vierailija
22/24 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dear ap, olet tyhmä jos ihan oikeasti et ymmärrä jättää taaksesi ihmissuhdetta josta vaikuttaa olevan lähinnä haittaa sinulle. Tässä maailmassa on ihan tarpeeksi tyttöjä ja naisia joiden itsetunnon on lytännyt joku ääliömies. Nyt ryhdistäydyt ja "jätät" sen miehen, tai vähintään kerrot sille tuntemuksistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, taas tuli viestiä siltä. En toivottanut hyvää huomenta joten nyt se miettii haluanko olla enää tekemisissä sen kanssa. Vaikka näimme viimeksi eilen... Ei hemmetti mitä touhua.

- ap

Vierailija
24/24 |
27.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 27, 

vetää kännejä arkipäivinäkin vaikka sen vanhemmat ois kotona ja/tai seuraavana päivänä ois töitä.

Siis jo tuo, että tuon ikäinen ihminen asuu vanhempiensa kanssa, kertoo siitä, että hänen elämänhallinnassaan on isoja ongelmia. Jätä ihmeessä moinen ihmissuhde taaksesi, saat lopunikäisen riesan tuosta!