Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miesten pitää kehua entisiä tyttöystäviään/vaimojaan upen näköisiksi?

Vierailija
26.05.2016 |

Ja siis kun on parisuhteessa jo toiseen. Ei ole mieltä ylentävää kun miesystävä kertoo jo parin kk.surustelun jälkeen, kuinka ex oli upea ilmestys, ja hyvä sängyssäkin. Näitä on kerrottu jo siinä vaiheessa kun on tultu iskemään. Vinkkinä miehille, että ei kannata, jos haluaa sitten pyytää treffeille. Teidän arvo ei nouse sillä yhtään, että kehutte entisten vartaloita ja sänkytaitoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on pari kertaa tultu iskemään tyylillä "kyllä tonne mun sänkyyn mahtuis yöks ;) Siinä oli viime viikolla sellane tosi muodokas blondi mun seurana, niin etköhän säkin sinne mahdu hyvin ;)".

Vierailija
2/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on jännä juttu. Ei tulis mieleenkään puhua uudelle tuttavuudelle exästä. Mun entinen puhui ja vertas mua koko ajan sen exään. Yllättäen miehestä tuli exä tosi nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tuollaista tapahtunut. Liikumme varmaan ihan eri piireissä (onneksi).

Vierailija
4/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole parempi, että näyttää heti mikä on eikä teeskentele olevan parempi mitä on? Helpompi miedän naisten on tuollaiset heivata heti alkuunsa.

Vierailija
5/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin asia esitettynä näin päin. :D Yleensä ne entiset on rumia mielenterveysongelmaisia ja paskoja sängyssä. Eipä ainakaan valehtelisi minun olevan se kauneinen ja upein nainen, jonka kanssa on ollut. Sitä paskaa kuulee vähän turhankin usein.

Vierailija
6/6 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kehuin erotessani ex-mieheni oletettua naisystävää kauniiksi ja kivan oloiseksi muutenkin. Olisihan se ollut jopa masentavaa, jos ex olisi huolinut uudeksi naisekseen minua rumemmman tai tyhmemmän! Olen mielestäni sekä kaunis että muutenkin ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän