Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko teillä ollut kavereita tai tuttuja joita kammoksutte ilman mitään järkevää syytä? :D

Minulla oli yksi tuttu joka halusi kovasti ystävystyä kanssani netin kautta (meillä oli yhteisiä ystäviä), mutta jotain creepyä hänessä oli. Hän pyrki ystävystymään stalkkaajan innolla ja kertoi minulle aivan kaiken paitsi omistaan niin myös muiden asioista. Sitten kun näin hänestä kuvan, sekin oli pelottava... kuin tuijottavasilmäinen noita. Sain myös selville, että hän oli jakanut omat tunnuksensa kavereiden suljetussa nettiyhteisössä lähipiirilleen, jotka kävivät lukemassa ja ehkä myös kommentoimassa hänenä. Kaikki nämä ihmiset olivat jo keski-ikäisiä. Häivytin hänet elämästäni mahdollisimman pian. Olen usein miettinyt miten joku ihminen voi olla sellainen, että hänestä tulee todella outo olo vaikkei mitään ole tapahtunut joka antaisi syytä siihen.

Kommentit (4)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta sitä olet ap jotenkin kammottava ja pelottava... Jotain mätää sinussa kyllä on.

Tässä ei kyllä kysytty ihan noin randomeita juttuja. Vähän ylitegoit.
Minulla on naapurista vähän sellainen aavistus, että kannattaisi pitää etäiset välit. Uskon että levittää herkästi juttuja toisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minä olen luultavasti tällainen karmiva kaveri. Tyhjäsilmäinen tuijotus, yrittää tutustua ja ystävystyä liian nopeasti, puhuu liikaa, väkisin ja oudoista asioista, "ei jätä rauhaan" yhteydenotoillaan. Anteeksi. Minulla on Aspergerin oireyhtymä eikä minulla ole enää vuosikausiin ollut ystäviä. Sosiaaliset taitoni, jotka olivat jo valmiiksi puutteelliset, ovat päässeet vuosien yksinäisyyden aikana päässeet unohtumaan. Silloin harvoin, kun saan mahdollisuuden ystävystyä sellaisen henkilön kanssa, joka on minun mielestäni hirveän kiva, innostun liikaa ja möhlin mahdollisuuteni liialla yrittämisellä.

Vierailija

Yleensä, jos vaistot sanoo, että tässä tyypissä on nyt jotain hämärää niin asia myös on niin, joten ihan hyvä vaan ap, että et oo sen enempää lähteny tutustumaan näihin tyyppeihin. Itselläni ei onneksi ole mitään tommosia kokemuksia ollut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat