Vierailija

Seksiä vain yhden miehen kanssa harrastanut pitää miestään paljon ainutlaatuisempana, kuin jos takana on jo paljon miehiä, seksi alkaa toistaa itseään ja kyllästyttää.

Sivut

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ahaa, vihdoinkin löytyi ratkaisu jatkuvaan seksin kaipaamiseen! 😊Pitää vielä raahata sänkyynsä n miestä, ja pim, seksin kaipuu on historiaa. Kerrotko ap vielä, kuinka monta miestä pitäisi kolata läpi lopputulokseen pääsemiseksi.

T. Ikäneito, seksikokemuksia löytyy (mutta ilmeisesti ei riittävästi), jatkuvassa puutteessa

Vierailija

Minä en ikinä tietäisi kuinka hyvä mieheni oikein on, jos ei olisi vertailukohtia. Mieheni on kiistatta elämäni paras pano, aivan ylivoimaisesti paras. Muuten luulisin, että seksi on aina tuollaista.

Vierailija

Ei ole kyllä omalla kohdalla pitänyt paikkaansa, mutta hyvä että joku avlla tiesikin paremmin..

Pidän seksistä, oli se sitten vakituisen kanssa tai ei. Vakituisen kanssa se on vaan parempaa. En vaan suhtaudu seksiin kovin vakavasti (raskauteen ja tauteihin kyllä suhtaudun) enkä koe että sillä on mitään väliä harrastaako joku seksiä yhden, viiden, kymmenen tai sadan ihmisen kanssa. Sillä taas on väliä mitkä motiivit ajavat siihen, esim jos irtoseksiä harrastaa hyväksynnän takia on se vähän epätervettä.

Hyvä nyrkkisääntö on ettei arvostele ihmisiä heidän seksuaalisuuden tai sukuelimen kautta.

Oletteko muuten miettineet että homo ja lesboyhteisössä irtoseksiin suhtaudutaan paljon rennommin kun heteroiden keskuudessa. Kiinnostaisi tietää miksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä tietäisi kuinka hyvä mieheni oikein on, jos ei olisi vertailukohtia. Mieheni on kiistatta elämäni paras pano, aivan ylivoimaisesti paras. Muuten luulisin, että seksi on aina tuollaista.

Etkä tietäisi minkälaista on olla parisuhteessa muiden kanssa tai avioliitossa ja perheenä muiden kanssa, jos et kokeilisi montaa eri miestä. Kaikkea ei nyt kuitenkaan tarvitse kokeilla ollakseen tyytyväinen ja onnellinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletteko muuten miettineet että homo ja lesboyhteisössä irtoseksiin suhtaudutaan paljon rennommin kun heteroiden keskuudessa. Kiinnostaisi tietää miksi.

En ole perehtynyt normi homojen ja lesbojen elämään, joten ei sielläkään kaikki varmaan sen vapaamielisempiä ole. Ehkä esillä olevat bilettäjähomot ovat vapaamielisiä irtoseksin suhteen. Varmaan silläkin on merkitystä etteivät homot voi lisääntyä (kai siihenkin joku konsti on nykyään), eivätkä ehkä samalla tavalla ajattelle perheen perustamista koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Etkä tietäisi minkälaista on olla parisuhteessa muiden kanssa tai avioliitossa ja perheenä muiden kanssa, jos et kokeilisi montaa eri miestä. Kaikkea ei nyt kuitenkaan tarvitse kokeilla ollakseen tyytyväinen ja onnellinen.

En olisi ikinä voinutkaan seurustella vain sen ekan kanssa. En vaikka olisi ollut kuinka hyvä. Minä jätän lapsiperhe-elämän kokematta, mutta tärkeissä asioissa haluan kyllä pelata varman päälle. Seksi on maailman paras asia ja se ainakin oli pakko saada kokea useamman kanssa ja myös kummankin sukupuolen edustajan kanssa. Koska uteliaisuus. Kaikkeen ei myöskään tarvitse tyytyä, vaan voi tavoitella myös parempaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksiä vain yhden miehen kanssa harrastanut pitää miestään paljon ainutlaatuisempana, kuin jos takana on jo paljon miehiä, seksi alkaa toistaa itseään ja kyllästyttää.

totta tämäkin ja tähän mennessä 23lla naisella on takana liuta miehiä kun taas vain ap itse on tykännyt kommentistaan. sama pätee tietysti myös toisinpäin. seksi usean naisen kanssa latistaa sitä myös miehellä

Vierailija

Jaa. Mulla on kyllä parantunut koko ajan seksielämä, ainoa murhe, että nykyään sitä on todella harvoin vakipanon kanssa. Takana on kaksi pitkää suhdetta (molemmat lähes 10v) ja ensimmäinen suhde oli seksin osalta melkoisen laimeaa. Toinen suhde opetti, mitä seksi voi parhaimmillaan olla ja tämä nykyinen on hyvin kiihkeää ja avointa. En varmaankaan enää halua mitään muuta, olen sitten ilman tämän päättyessä. Mitään avio- tai avoliittoa en enää kaipaa ja uusiin miehiin ei ole enää halua tutustua.

Vierailija

Minusta lukuisat seksikumppanit ovat olleet vain ja ainoastaan rikkaus. Kun on kokeillut monenlaista, tietää paremmin mikä sopii itselle ja mistä jutuista tykkää, mikä ei sovi ja mistä ei ainakaan tykkää. Jokainen mies/nainen, pano, on oma yksilönsä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun tajusit nyt, että seksistä tulee tylsää niin ettei sitä kannata edes aloittaa. Voit vapauttaa seksistä nauttivat nauttimaan siitä keskenään.

Vierailija

Seksi on ainutlaatuista poikaystäväni kanssa, vaikka olen ennen häntä harrastanut lähes kahdenkymmenen muun miehen kanssa seksiä. Sitä paitsi pitää koeajaa ainakin kolme kertaa mahdollinen poikaystäväehdokas, koska en tahtoisi olla suhteessa, jossa seksi on paskaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat